Rose cosmetics


Pekný ružový deň prajem. A že prečo ružový? Pretože témou dnešného článku, resp. recenzie, nebude nič iné, ako bio kozmetika z ruží. Boli časy, keď som tento kvet nemala v láske a taktiež som nemusela ani jeho vôňu. Postupom času sa však stal jedným z mojich najobľúbenejších a vôňa ruží sa mi začala veľmi páčiť. Hlavne čo sa parfémov týka. Príde mi jemná, zmyselná a ženská.

Na začiatok by som začala vzhľadom e-shopu Bioruža.sk, vďaka ktorému som mala možnosť sa k tejto kozmetike dostať. Veľmi sa mi páči, že motív ruží zakomponovali aj do dizajnu stránky a taktiež sa mi páči spôsob zobrazenia produktov. E-shop pôsobí jednoducho a priehľadne. Tak ako to má byť. Čo sa týka sortimentu, nájdete tam vône, pleťové krémy, produkty na starostlivosť o pleť, vlasovú kozmetiku či produkty určené na sprchovanie. Ešte by som rada podotkla, že prípravky sú bez parabénov.


Spevňujúci telový krém remodeluje, spevňuje a tonizuje pokožku tela. Vďaka extraktu zo zelenej kávy aktívne rozkladá tukové vankúšiky a garantuje zoštíhľujúci efekt pri pravidelnom používaní minimálne dvakrát denne, ráno a večer. Pokožka sa opäť napne, vyhladí a spevnie. Krém obsahuje tiež ružovú vodu, extrakt z ibišteka, D-panthenol, mandľový olej a olivový olej, ktoré obnovujú, revitalizujú a hĺbkovo hydratujú pokožku tela.

Používam ho naozaj rada, pretože po sprchovaní, keď ho nanášam na pokožku, cítim sa ako kráľovná. Je to pre mňa naozaj luxusný kúsok kozmetiky z istého pohľadu. Nielen že sa stará, vyživuje a hydratuje moje telo, blahodárne pôsobí aj na moje zmysly. Vôňa tak skoro z tela nevyprchá, čo predlžuje pôžitok zo samotného produktu. Používam ho prevažne večer, po sprchovaní, no pokiaľ mám ráno čas a stíham, natriem sa ním aj ráno.


Zloženie: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Rosa Damascena Flower Water, Ceteareth-25, Glycerin, Olea Europaea Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Tocopherol, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureht-7, Coffea Arabica Extract, Panthenol, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Limonene.


Šampón obsahuje jedinečnú prírodnú ružovú vodu s vysokým podielom éterického ružového oleja. Šampón vlasy účinne čistí, regeneruje, vyživuje a má antibakteriálne účinky. Obsahuje D-panthenol, ktorý vlasy chráni a hydratuje, dodáva im lesk a hebkosť. Čo viac si môže milovník ruží priať než to, že mu celé telo a vlasy voňajú po ružiach? Šampón je vynikajúci a sadol nám s mamčou obom. Má ružovú farbu, prenikavú no nevtieravú vôňu ruží a dobre pení. Vlasy zanechá naozaj čisté, jemné a hydratované. Podotýkam, že pri jeho používaní sa mi vlasy prestali častejšie mastiť. No neviem vám to potvrdiť na 100%. To viete, 100 ľudí, 100 chutí.

Zloženie (inci): Rosa Damascena Flower Water, D-Panthenol (provitamín B5) (internet biofresh BG).


Dámsky parfum predstavuje explóziu krásy a sviežosti. Vôňa, ktorá zanecháva na vás stopy kráľovnej kvetov, bulharskej ruže „ROSE DAMASCENA“, ktorá tryská zo slnka, vzduchu, vody a zeme Bulharska. Produkt, ktorým som mohla svoju lásku k ružiam iba spečatiť. Kto by si kupoval drahé vône, keď môže mať podobne kvalitný a hlavne lacnejší substitút?

Zloženie: Alcohol Denat, Parfum, Rosa Damascena Distillate, Pelargonium Roseum Leaf Oil, Geraniol, Citronellol, Butylphenyl, Metylpropional, Limonene.

13 comments:

  1. Kozmetika vyzerá naozaj krásne a zaujímavo, len škoda, že mne moc ruža v produktoch nevonia. Inak by som išla do toho :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokiaľ naozaj ružovú arómu nemusíš, vyskúšala by som prv nejaké vzorky.

      Delete
  2. Měla jsem možnost vyzkoušet vzorečky této kosmetiky a na můj vkus voněly moc silně. Jinak jsem byla taky celkem spokojená.
    welcometomyworld

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne nepríde až taká silná. Možno trošku výraznejšia.

      Delete
  3. Zaujímavé :-) ruže tiež nejako nemusím, iba ak v záhrade, tam ich milujem :-) ...ale možno raz vyskúšam túto kozmetiku, ktovie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. V záhrade sú najkrajšie ♥ Sama ich lupene trhám, keď som v Mudrovciach. Či už na ružovú vodu, do kúpeľa alebo len tak, na dekoráciu.

      Delete
  4. také mě to zaujalo, já naopak vůni růží miluji odjakživa takže věřím, že by se mi zavděčili. Ale musela bych to zkusit samozřejmě :)

    ReplyDelete
  5. Všetko ružové proste milujem a toto vyzerá zaujímavo :D
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
  6. Tuto značku vůbec, ale vůbec neznám, ale moc mě výrobky zaujaly, neboť mám moc ráda vůni růží a jejich šampón vypadá opravdu skvěle a navíc všechny ty balení jsou tak luxusní :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balenia sa aj mne veľmi páčia ♥ A ten šampón je jeden z najlepších, aké som kedy mala. Vlasy sú potom neskutočne hebké a jemné.

      Delete
  7. Tuhle značku také vůbec neznám, ale vypadá dobře! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udivuje ma drzosť, ako si niekto dovolí dať komentár s iným e-shopom pod článok o nejakej kozmetike, ktorú mám z iného e-shopu ..

      Delete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)