Narodeninová objednávka z Elnino 🎂

Autumn Essentials Parfemy Elnino

* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Pekný jesenný večer želám všetkým ~ Ako dieťa jesene v znamení váhy som minulý mesiac oslávila svoje narodeniny. Neuveriteľné, ako ten čas rýchlo letí a ja som každým rokom bližšie k ďalšiemu okrúhlemu životnému miľníku. Ako to už u mňa býva zvykom, tento deň sa pre mňa nesie v znamení nadštandardnej self-care a rozmaznávania sa čímkoľvek, čo mi padne do oka. Predošlý rok som vďaka našej spolupráci s Parfémy Elnino mala možnosť si na narodeniny zvoliť voňavý kozmetický balíček plný produktov od francúzskej značky kozmetiky Nuxe. Tento rok som si vybrala z každého rožka troška.


Essence Eyelash Curler klieštiky na mihalnice



Essence Eyelash Curler klieštiky na mihalnice sú niečím, nad čím som rozmýšľala už dlhšiu dobu, že si zaobstarám. Klieštiky na mihalnice vykúzlia natočené mihalnice behom chvíľky. Sú skvelým pomocníkom v prípade, že sú vaše mihalnice spadnuté a ani kefkou od riasenky sa vám ich nepodarí dôkladne natočiť. Klieštiky na mihalnice od Essence sú kovové, vďaka čomu sú pevnejšie a stabilnejšie než plastové. Dobre padnú do ruky a svojím tvarom skvelo priľnú k viečku a kopírujú jeho prirodzený tvar.


Priznám sa, že prvýkrát som sa bála, či si omylom nestlačím aj kúsok viečka, ale moje obavy sa rýchlo rozplynuli. Používajú sa na čisté a suché mihalnice pred aplikáciou riasenky. Mihalnice sa majú podržať zacvaknuté cca 10 sekúnd a pre požadovaný efekt natočenia tento krok môžete párkrát zopakovať. Balenie navyše obsahuje jeden gumený prúžok naviac.


Mohlo by vás zaujímať ~ Jesenné kozmetické novinky


Rimmel London Brow This Way Fill & Sculpt precízna ceruzka na obočie s kefkou odtieň 003 Dark Brown


Rimmel London Brow This Way Fill & Sculpt precízna ceruzka na obočie s kefkou je mojím každodenným pomocníkom pre zvýraznenie a tvarovanie obočia. Zvolila som ju v odtieni 003 Dark Brown, ktorá dokonalo korešponduje s mojou prirodzenou farbou chĺpkov. Posledné mesiace volím práve prirodzený makeup, ktorým len zvýrazním prirodzené črty tváre. Navyše aj iba obyčajné prečesanie chĺpkov urobí divy! Ceruzka, ako môžete vidieť na fotografii vyššie, má slzičkový tvar a nie je úplne tuhá. To znamená, že ju stačí na obočie zľahka priložiť a už vidíte sýty pigment. Nemusíte ňou zbytočne tlačiť.


Mohlo by vás zaujímať ~ Karl Lagerfeld for Her recenzia


Max Factor Divine Lashes tvarujúca riasenka pre ženy odtieň Black Brown


Max Factor Divine Lashes tvarujúca riasenka pre ženy je ďalším mojím obľúbencom tohto mesiaca. Ako som už spomenula vyššie, preferujem jednoduché a minimalistické líčenie, ktorým podtrhnete svoju prirodzenú krásu. A tmavohnedá riasenka vám s tým nesmierne pomôže, pretože nie je taká výrazná, ako čierna. Zvolila som ju v odtieni Black Brown, ktorá splynie s farbou vašich mihalníc, predĺži ich, ale zároveň aj oddelí. Každopádne natočiť moje mihalnice veľmi nezvládne. Kefka je mäkká, zľahka zaoblená, takže sa prispôsobí prirodzenému tvaru viečka. Vďaka svojmu baleniu s objemom 8 ml sa nemusíte báť, že ju spotrebujete do mesiaca. Jej zloženie navyše obsahuje panthenol.


Mohlo by vás zaujímať ~ Cesta k zamatovo hebkej pokožke


Max Factor Divine Lashes tvarujúca riasenka pre ženy odtieň Black Brown


Q+A Peptide omladzujúce pleťové sérum


V minulosti som už skúsila niekoľko skincare produktov od značky Q+A a bola som s nimi spokojná. Predovšetkým pre ich šetrné a efektívne zloženie a fakt, že mnohé z nich neobsahujú parfumáciu. Q+A Peptide omladzujúce pleťové sérum je novým prírastkom v mojej zbierke pokladov starostlivosti o pleť. Ako už názov napovedá, hlavnou ingredienciou tohto séra je tripeptid-29, ktorý napomáha tvorbe nového kolagénu, ktorá sa pribúdajúcim vekom postupne spomaľuje.


Okrem omladzujúceho účinku sérum pleti poskytuje aj upokojenie a hydratáciu. Má mliečnu farbu a jeho konzistencia je vodnatá, preto s jeho aplikáciou priamo na pleť opatrne. Pôsobí skôr ako toner alebo esencia a do pokožky sa vpíja okamžite po rozotrení. Neobsahuje parfumáciu. Nachádza sa v sklenenej fľaštičke z tmavého skla a dávkuje sa pipetou


Q+A Peptide omladzujúce pleťové sérum


Purity Vision Argan Bio Lip Balm vyživujúci a ochranný balzam na pery 12ml


Purity Vision Argan Bio Lip Balm vyživujúci a ochranný balzam na pery sa nachádza v plechovom tégliku s objemom 12ml. V týchto chladných mesiacoch si ho nedokážem vynachváliť. Je jedným z mála produktov, ktoré moje pery ochráni pred pocitom sucha na niekoľko hodín bez toho, aby som ho musela aplikovať opakovane. Používam ho aj ako masku pred spaním, vďaka čomu sú moje pery ráno jemné, hydratované a vláčne. Arganový balzam na pery vonia ako ruža a pomaranč, čo je pomerne nevšedná, ale zaujímavá kombinácia. Zloženie obsahuje aj bambucké maslo. Konzistencia je tuhšia, ale pri naberaní prstom sa zľahka roztopí.


Mohlo by vás zaujímať ~ Starostlivosť o pokožku tela v zime s Nuxe


Max Factor Priyanka Colour Elixir Lipstick hydratačný rúž na pery odtieň 128 Blooming Orchid


Ďalším produktom na pery je Max Factor Priyanka Colour Elixir Lipstick hydratačný rúž na pery v prekrásnom chladnom ružovom odtieni 128 Blooming Orchid. Podtón mojej pokožky je chladný, takže takáto farba sa na nej krásne vyníma. Navyše tmavšie rúže k jeseni podľa mňa jednoducho patria! Balenie je plastové - zvonku béžové, zvnútra luxusne vyzerajúce zlaté.


Vonia ako klasický rúž na pery s prímesou sladkej vône. Jeho konzistencia je tuhšia, krémová. Pery zafarbí pekne, avšak nie je veľmi sýty a jeho krytie je, povedala by som 60-70%. Výsledný efekt je o čosi jemnejší. Privítala by som však oveľa vyššie krytie, s ktorým som aj rátala, keď som si tento produkt vyberala. Pozitívom ale je, že farba na perách drží niekoľko hodín. Pokiaľ však plánujete niečo piť alebo konzumovať, je potrebné ho aplikovať nanovo.


Victoria´s Secret Crushed Petals telový sprej pre ženy 250 ml


Na záver tu máme Victoria´s Secret Crushed Petals telový sprej pre ženy s objemom 250 ml. Telový sprej Crushed Petals v sebe ukrýva predovšetkým vôňu romantickej ruže a luxusného vanilkového kaviáru. Vôňu by som opísala ako sladkú, šťavnatú a kvetinovo-ovocnú. Ide o veľmi zmyselnú a ťažkú vôňu, ktorá jednoznačne nemusí sadnúť každému. Do chladným zimných mesiacov mi ale pripadá ideálna, pretože si ju nedokážem predstaviť nosiť napr. počas teplého vlhkého leta. Na blúzkach alebo kabáte vykúzli opar tajomna, sofistikovanosti a nevtieravej elegancie.


Telové spreje iných značiek nevyhľadávam, pretože som si vedomá, že ich výdrž je v niektorých prípadoch takmer nulová. Čo sa týka telových sprejov Victoria's Secret, tie ma ešte nikdy nesklamali. V prvotnej intenzite vydržia na oblečení niekoľko hodín a prirovnala by som ich pokojne aj ku kvalitnejším toaletným vodám. Nie je potrebné ich na oblečenie aplikovať každú hodinu. Pre umocnenie dlhotrvajúcej vône môžete využiť aj telové mlieko Crushed Petals.

6 komentárov:

  1. Everything looks so fantastic! I love that lipstick colour. It is so beautiful.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Victoria's secret vůně ve spreji mám moc ráda, používám je vždy přes léto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telové spreje Victoria's Secret sú úžasné ♥ Snáď ich vyskúšam čo najviac. Je ale pravda, že niektoré vône si viem predstaviť skôr na nosenie počas chladnejších mesiacov :)

      Odstrániť
  3. Vybrala sis pěkné kousky :) opožděně přeji všechno nejlepší. Moc pěkné aranžmá fotek:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za prianie, pochvalu a komentár ♥ Veľa to pre mňa znamená :)

      Odstrániť