Makeup podľa známych umeleckých diel

oil paintings makeup inspiration

* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Peknú sobotu želám všetkým ~

Láska k umeniu a predovšetkým k tomu výtvarnému sa vo mne formovala odmalička. Vždy som bola fascinovaná najmä renesančnými maľbami a uchvátená ich vzhľadom - zámer na detaily, kompozácia, hra svetla s tieňom, kombinácia farieb, stvárnenie ... Secesným umeleckým slohom však pre mňa moja láska k výtvarnému umeniu (a vlastne umeniu všeobecne), prakticky končí. Moderné diela vo mne nevyvolávajú také pocity, aké vo mne vyvolávajú umelecké diela z predošlých umeleckých slohov. Nedokážem sa s nimi jednoducho stotožniť.


A aj keď ja osobne nie som veľmi umelecky nadaná, a z hľadiska odbornosti umeniu nerozumiem prakticky vôbec, tvoriť čokoľvek ma nesmierne baví a napĺňa. Rozhodla som sa svoju lásku k umeleckým dielam poňať svojsky a vytvoriť zopár líčení inšpirovaných svetoznámymi obrazmi. S týmto počinom mi pomohol e-shop Parfémy Elnino, vďaka ktorému som mala možnosť svoju zbierku kozmetických produktov rozšíriť predovšetkým o pestré farby a nové štetce.


Mohlo by vás zaujímať: Valentínske líčenie s Physicians Formula


oil paintings makeup inspiration


I Heart Revolution Tasty paletka očných tieňov Birthday Cake


Prvým produktom, ktorý vám dnes predstavím, je I Heart Revolution Tasty paletka očných tieňov Birthday Cake, na ktorej ma nesmierne zaujal jej vzhľad a kombinácia pastelových farieb, o ktorých som si ani nemyslela, že môžu spolu tak skvelo korešpondovať. Vyobrazená torta, makrónky a lízatká sú vyrobené z gumeného materiálu. Paletka obsahuje veľké zrkadlo v hornej časti, ale miesto pre štetec už chýba. Nie je nijak špecificky parfumovaná.


Pozostáva z matných a lesklých očných tieňov, ale aj z stlačených pigmetov (t. j. pressed pigments). Na rozdiel od očných tieňov, ktoré sú jemnejšie a ľahko sa rozmazávajú dostratena, tieto pigmenty sa vyznačujú vyššou, sýtejšou pigmentáciou a ťažšou konzistenciou s vyšším krytím. Zvyknú sa ale trúsiť a opadávať, takže opatrne s nimi :)


Pokiaľ sa chcete vo svojom líčení naplno odviazať, popustiť uzdu svojej fantázie a kreativity, naplno sa s líčením vyhrať a uvítať v ňom pestré a jedinečné farby, táto paletka očných tieňov je stvorená pre vás.


I Heart Revolution Tasty paletka očných tieňov Birthday Cake


I Heart Revolution Tasty paletka očných tieňov Birthday Cake


I Heart Revolution Tasty paletka očných tieňov Birthday Cake swatches


Makeup Revolution London Forever Flawless paletka očných tieňov Hydra Turtle


Ďalším novým pestrofarebným kúskom v mojej zbierke je Makeup Revolution London Forever Flawless paletka očných tieňov Hydra Turtle, ktorá určite zaujme svojím vzhľadom už na prvý pohľad. Rozmanité farby, ktoré vidíte na jej dizajne, viac-menej odrážajú jej obsah. Na hornej časti paletka obsahuje pomerne veľké zrkadlo. Rovnako ako v prípade prvej paletky, aj táto obsahuje 18 očných tieňov, z toho 7 matných a 11 lesklých, z ktorých sú niektoré stlačené pigmenty.


Prevládajú v nej modré, zelené a fialové odtiene, ktoré sú doplnené o tóny ružovej a žltej farby. Je ohromné, ako táto značka dokonalo spojí aj pre mňa nekombinovateľné farby. Vždy ma to ohúri. Páči sa mi tiež rozkošný detail korytnačky, ktorý je vtlačený do niektorých z nich. Paletka očných tieňov Hydra Turtle by mala byť vegánska a cruelty-freeNie je parfumovaná. Podľa mňa je ideálna do teplých letných dní, ponúkajúca sýte a šťavnaté farby.


Mohlo by vás zaujímať: Fialové dymové líčenie očí


Makeup Revolution London Forever Flawless paletka očných tieňov Hydra Turtle


Makeup Revolution London Forever Flawless paletka očných tieňov Hydra Turtle swatches


Essence Light As A Feather umelé mihalnice s 3D efektom


Essence Light As A Feather umelé mihalnice s 3D efektom ma sklamali, ale na druhej strane ani nie. Čím ma ihneď zaujali je ich prirodzený vzhľad. Pri správnej aplikácii s vašimi prirodzenými mihalnicami dokonalé splynú. Sú veľmi ľahné, takže na viečku ich ani necítite. Sú prilepené na priehľadnej gumičke, čo len dotvára efekt prirodzenosti. V balení sa nachádza aj transparentné lepidlo a mihalnice sú vhodné na opakované použitie.


Pri prvotnej aplikácii som sa ich pokúšala použiť v pôvodnom stave, ale vo vnútornom kútiku oka ma okraj gumičky nepríjemne rezal. Pokus o prvé líčenie skončil fiaskom a očné tiene zmyli moje slzy z podráždenia. Na moje viečko sú dlhé, takže som z nich musela trochu odstrihnúť. Umelé mihalnice využívam skutočne iba príležitostne, takže v ich aplikácií nie som odborník, ale musím povedať, že aplikácia mihalníc od Ardell bola pre mňa jednoduchšia.


Je potrebné si uvedomiť, že sú to lacné mihalnice za pár eur, preto je potrebné s nimi zobchádzať opatrne. Už pri odlepovaní gumičky z balenia som jednu stranu takmer zničila. Umelé mihalnice od Essence už nevyužijem, ale lepidlo si určite nechám do zásoby, keďže som nespozorovala žiadne podráždenie ♥


Essence Light As A Feather umelé mihalnice s 3D efektom


Essence Lash Like a Boss Instant Volume & Length riasenka


Ďalším produktom na mihalnice je riasenka Essence Lash Like a Boss Instant Volume & Length obsiahnutá v lesklom tmavoružovom balení. Mihalniciam má dodať dĺžku a zároveň aj objem. Jej zloženie by malo byť vegánske. Nie je nijak špeciálne parfumovaná. Kefka je hrubšia, zľahka zakrivená, ktorá mi vyhovuje najlepšie.


Pracuje sa s ňou ľahko a rýchlo, avšak kefka má tendenciu nabrať viac riasenky, než je potrebné. Z tohto dôvodu môžu vyzerať mihalnice trošku robustnejšie a je tu prítomná aj ich tendencia sa zliepať dokopy. S riasenkou je však potrebné sa naučiť manipulovať a vyčaríte ňou krásny pohľad behom chvíľky. Rýchlo sa tiež odličuje, čo je ďalšie plus.


Mohlo by vás zaujímať: Jednoduché elegantné líčenie


Essence Lash Like a Boss Instant Volume & Length riasenka


Essence Lash Like a Boss Instant Volume & Length


Essence kozmetické štetce na očné tiene

Od značky Essence som si vybrala ešte tri kozmetické vegánske štetce s jemnými štetinkami. Essence Brush Eyeshadow je klasický plochý štetec určený na nanášanie očných tieňov. Essence Brush Eye Blender je zľahka okrúhly a určený na tieňovanie a prechody. Posledným je Essence Brush 2in1 Colour Correcting & Contouring určený na aplikáciu krémových a púdrových produktov, každopádne aj tieto štetce som použila na aplikáciu očných tieňov a sú skvelé.


Bioderma Sensibio H2O micelárna voda pre citlivú pleť


Po každom líčení však nasleduje posledný krok - odlíčenie a čistenie pleti. Bioderma Sensibio H2O micelárna voda pre citlivú pleť. Na túto micelárnu vodu by som mohla písať ódy radosti a spokojnosti od rána do večera. Vždy sa na ňu môžem spoľahnúť. Sensibio H2O micelárna voda je vhodná pre citlivú pleť - neobsahuje vôňu a nedráždi moje oči. Je vysoko efektívna v odstraňovaní nielen mejkapu, ale tiež nadmerne produkovaného kožného mazu a akýchkoľvek nečistôt. Používam ju tak, že ňou vatový tampónik navlhčím, priložím na viečko na niekoľko sekúnd, aby sa produkty dôkladne rozpustili a potom jemnými ťahmi dočistím.


S recenziami produktov sme na konci, nižšie prikladám fotografie líčení, ktoré som s týmito paletkami v priebehu minulých týždňov vytvorila.


Gustav Klimt - Am Attersee


Gustav Klimt Am Attersee painting makeup


Gustav Klimt Am Attersee painting makeup


Gustav Klimt Am Attersee painting makeup


Vincent van Gogh - Starry Night Over the Rhône


Vincent van Gogh Starry Night Over the Rhône makeup inspiration


Vincent van Gogh Starry Night Over the Rhône makeup inspiration


Vincent van Gogh Starry Night Over the Rhône makeup inspiration


Claude Monet - Nymphéas


Claude Monet Nymphéas makeup inspiration


Claude Monet Nymphéas makeup inspiration


Claude Monet Nymphéas makeup inspiration


Ktoré líčenie sa Vám páči najviac? :)

8 komentárov:

  1. Dechbeourcí! ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow! I love the inspirations and the creativity! All of these makeup looks are incredible, but I especially love the Monet inspired look. It is extraordinary.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné přirovnání k uměleckým dílům! Připomnělo mi to zkoušku z výtvarné kultury, kterou jsem měla před necelým měsícem a kde jsem se také učila díla známých umělců :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta paletka s dortem je sakra roztomilá a odstíny nemají chybu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne rozkošná je ❤️ Milujem ju ❤️ Ďakujem za komentár! :-)

      Odstrániť