Tipy na darčeky pre mamu

Deň matiek tipy na darčeky


*produkty zaslané za účelom recenzie

 

Nedávno bol nám ženám venovaný medzinárodný deň žien a nejednu z nás potešila milá pozornosť vo forme kvetiny či maličkosti od našich drahých polovičiek, kamarátov, kolegov či známych. Som nesmierne šťastná, že som tento deň mohla po rokoch stráviť spoločne s maminou a po dlhom čase som mala možnosť sa opäť raz vrátiť domov na Slovensko. Pri príležitosti tohto sviatku a jej marcových narodenín som sa rozhodla jej vyčarovať úsmev kozmetickými darčekmi z Parfémy-Elnino. Sama na tomto e-shope pravidelne nakupuje. Opýtala som sa jej preto na pár vecí, ktoré by rada vyskúšala a od toho sa odvíjala celá objednávka.


DOVE NOURISHING SILK Hodvábny sprchovací gél DOVE PAMPERING SHEA BUTTER Vyživujúce telové mlieko


Kallos Cosmetics SPA Beautifying vyživujúci sprchovací krém sa nachádza v obrovskej plastovej nádobe s pumpičkou a objemom až 1000 ml! Mamina už pár Kallos sprchových gélov vyskúšala a je s nimi spokojná. Na sprchových géloch sa môže málo čo pokaziť. Dôležité je, že nedráždia pokožku tela a dôkladne a šetrne ju zbavujú nečistôt všedného dňa.


Obsahuje extrakt kvetu Rosa Centifolia. Má hustejšie, krémové zloženie a mliečnu farbu. V spojení s vodou vytvára bohatú penu. Vašu pokožku tela zároveň zabalí do lahodnej vône ruže, ktorá sa na nej udrží zopár hodín. Vôňa je prirodzená, autentická, vôbec nie umelá a drží na tele oveľa dlhšie než vône drahších sprchových gélov.


Mohlo by vás zaujímať ~ Valentínske darčeky z Elnino


Dove Nourishing Silk hodvábny sprchovací gél je predsa len trošku luxusnejší a pokožke vášho tela poskytne nielen dokonalú čistotu, ale aj výživu a obnovu. Sprchové gély Dove zaiste povznesú váš každodenný sprchovací rituál o niekoľko úrovní vyššie. Jeho zloženie by nemalo obsahovať mydlo, vďaka čomu nie je pokožka zbytočne zbavená hydratácie. Vôňa je zvláštna, pre mňa neidentifikovateľná, na druhej strane zaujímavá a sladká. Niekde som čítala, žeby malo ísť o vôňu kvetín. Pokožka je po použití sprchového gélu Dove Nourishing Silk vláčna a jemná, zamatovo hebká na dotyk. Predovšetkým vďaka zmesi troch hydratačných látok.


Dove Pampering Shea Butter vyživujúce telové mlieko mamine úprimne závidím. Nebeské spojenie bambuckého masla a vanilky vytvára podmanivú vôňu, ktorá rozmaznáva vašu pokožku. Krém má tuhú konzistenciu, ale po krátkej masáži sa do pokožky tela plne vpije a absorbuje. Telové mlieko pokožku precízne hydratuje a vyživuje. Navyše obsahuje jedinečné ceramidové sérum. Zloženie tohto telového mlieka by malo navyše oddialiť starnutie kože a chrániť ju pred vonkajšími vplyvmi.


RIMMEL LONDON LASTING FINISH Dlhotrvajúci rúž odtieň 002 Candy


Rimmel London Lasting Finish dlhotrvajúci rúž pre ženy je neoddeliteľnou súčasťou každodenného líčenia mojej maminy. V zbierke ich má niekoľko a bola som prekvapená, že po niekoľkých rokoch, počas ktorých preferovala hnedé rúže, si vybrala nežný svetloružový odtieň 002 Candy. Rúž má krémovú, ale zato ľahkú konzistenciu a pery nevysúša. Na perách vydrží bez ujmy niekoľko hodín. Odtieň Candy má navyše lesklý perleťový nádych. Mamine vyhovuje a tento konkrétny odtieň je dokonca už jej tretí v poradí!


MAYBELLINE THE COLOSSAL KAJAL Dlhotrvajúca ceruzka RIMMEL LONDON SCANDAL EYES PRECISION MICRO Vodeodolné očné linky vo fixke


Maybelline The Colossal Kajal dlhotrvajúca ceruzka na oči je malá, šikovná, kompaktná ceruzka, ktorej zloženie by malo obsahovať arganový olej. Je pomerne úzka a jej koniec je zľahka ostrejší, vďaka čomu vytvoríte precízne tenké línie. Mamina sa zvyčajne líči ráno a odličuje sa až večer a počas tejto doby je jej makeup takmer nemenný. Linky sa neotláčajú, nemiznú ani sa nerozmazávajú.


Rimmel London Scandal Eyes Precision Micro vodeodolné očné linky vo fixke majú menší tenší hrot, vďaka ktorému vykúzlite rozličné tvary. Hrot je pevný, ale na konci ohybný. Linky vo fixke púšťajú farbu už pri slabšom priložení na viečko, netreba s nimi zbytočne tlačiť. Takmer okamžite po aplikácii schnú. Nerozmazávajú sa, ani sa po zaschnutí nelámu. Ďalšou výhodou je, že nemajú nepríjemný zápach.


Mohlo by vás zaujímať ~ Narodeninová objednávka z Elnino


RIMMEL LONDON STAY MATTE Dlhotrvajúci kompaktný púder odtieň 003 Peach Glow


Rimmel London Stay Matte dlhotrvajúci kompaktný púder perfektne zafixuje mejkap na niekoľko hodín a vašu tvár zbaví prebytočného mazu a neprirodzeného lesku. Zvolila som odtieň 003 Peach Glow. Odtieň je zľahka tmavší. Mne by nevyhovoval, ale mamina má o čosi tmavšiu pleť a tento odtieň vyzerá na jej pleti veľmi prirodzene. Mejkap nepoužíva, takže malé nedokonalosti pleti hravo prekryje korektorom a púdrom. Okrem toho, že Stay Matte púder absorbuje nadbytočnú mastnostu a zaisťuje matný a vyhladený výsledok, mal by taktiež minimalizovať rozšírené póry. Má jemnú vôňu.


Mohlo by vás zaujímať ~ Cesta k zamatovo hebkej pokožke


ELODE LIFE IS A DREAM Parfumovaná voda pre ženy


ELODE Life Is A Dream parfumovaná voda pre ženy odkrýva vnútornú krásu ženy a oslavuje jej jedinečnosť. Tajomný elexír vo svojej hlave ukrýva aromatický orgován, šťavnatý pomaranč s čiernou ríbezľou a drobné bobuľovité ovocie. V jeho srdci srdci ožíva sladká broskyňa, svieži jazmín, kvet pomarančovníka, fialka a biely kosatec. Základ tajomnej vône tvorí vanilka, pačuli, ambra a nápaditá ovocno-karamelová aróma. Pokiaľ máte v obľube značne sladké vône, táto parfémovaná voda je pre vás ako stvorená.


Elode Life is a Dream je elegantná snová vôňa, ktorá sa podľa mňa hodí rovnako mladším, ako aj starším ročníkom. Inšpirovaná by mala byť parfumovanou vodou La Vie Est Belle od značky Lancome. Pokiaľ vás táto vôňa chytila za srdce, Life is a Dream je jej cenovo prívetivejšou podobizňou. Výdrží síce menej, než vyššie spomínaná vôňa, ale i tak je jej výdrž úctyhodných pár hodín. Mamina navyše vraví, že sa s každou aplikáciou tejto parfumovanej vody cíti mladšie a mladšie. Niečo na tom bude :-)

8 komentárov:

  1. Tenhle pudr je klasikou i pro mě a mojí mamku, jiný jsem snad ani nikdy neměla. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už vyskúšala množstvo púdrov. Pri tomto si nie som istá, či som tento niekedy mala, ale pravdou je, že od minulého leta púdre už vôbec nepoužívam :)

      Odstrániť
  2. Vybrala si pre maminu krásne darčeky. Ja som žiaľ na Slovensko ísť nemohla, takže som MDŽ ako vždy oslávila v Nemecku.
    Inak La vie est Belle je klasika aj u mňa a mojej maminy, preto ďakujem za ten tip s tou lacnejšou variantou!
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥ Najviac ma teší, že s nimi bola spokojná aj ona ♥
      Nie je vôbec zač! Pevne verím, že sa lacnejšia alternatíva bude páčiť a poslúži! :)

      Odstrániť
  3. These are really wonderful gift ideas! Thank you for the suggestions!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné tipy na dárečky, pečující kosmetika maminky jistě vždy potěší. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páčia ♥ Veru, niet nad kozmetiku darovanú z lásky :-D

      Odstrániť