Valentínske darčeky z Parfémy Elnino

Valentínske darčeky Parfémy Elnino

* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Pekný februárový deň želám ~

Po niekoľkých mesiacoch tu mám pre vás opäť recenziu na objednávku z e-shopu Parfémy Elnino. A keďže sa nám sviatok zamilovaných - Valentín - neodvratne blíži, rozhodla som sa tieto produkty zladiť do romantických farieb a vôní. Pokiaľ navyše nemáte ešte zakúpený žiaden darček pre vašu milovanú polovičku, môže vám týchto pár produktov slúžiť aj ako inšpirácia na valentínske darčeky pre ženy. Sviatok Sv. Valentína by však nemal byť predovšetkým o darčekoch, ale o tom, ako tento deň s vašou milovanou polovičkou strávite. A napokon - vzájomná láska by sa mala prejavovať celoročne, nielen počas tohto špeciálneho dňa v roku.

 

Čo obsahuje valentínska objednávka?

  • telový sprej Victoria´s Secret Blushing Bubbly
  • kórejské pleťové sérum Beauty of Joseon Ginseng + Snail Mucin Revive
  • sprchový gél Dermacol Aroma Ritual Almond Macaroon
  • telový peeling s extraktom z ruže Dermacol Rose Flower Shower Body Scrub
  • ochranný a vyživujúci krém na ruky Dermacol Rose Flower Care
  • telové mlieko Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant

sprchový gél Dermacol Aroma Ritual Almond Macaroon


So sprchovými gélmi Dermacol Aroma Ritual si v sprche užijete skutočný pôžitok. Sprchový gél Dermacol Aroma Ritual Almond Macaroon by mal mať vôňu mandľovej makrónky, každopádne mne vôňa makrónky uniká a cítim skôr silnú vôňu sladkej mandle. Priznám sa, očakávala som, že tento sprchový gél bude voňať sladko a úplne inak. Som z neho zľahka sklamaná, na druhej strane splní svoj účel a pokožku tela šetrne očistí. Zloženie obohatené o mandľový olej v kombinácii s vodou ukryje vaše telo do bohatej krémovej peny. Som rada, že som ho mala možnosť vyskúšať, znova by som si ho však už nekúpila.


Mohlo by vás zaujímať ~ Tipy na darčeky pre mamu



telový peeling s extraktom z ruže Dermacol Rose Flower Shower Body Scrub


Na druhej strane, telový peeling s extraktom z ruže Dermacol Rose Flower Shower Body Scrub ma potešil viac, než som očakávala. Naozaj váš sprchovací rituál povznesie na inú úroveň a opojná vôňa ruže, ktorá vôbec nepôsobí umelo a neprirodzene, povzbudí vašu myseľ. Vždy, keď ho použijem, mám pocit, že sa nachádzam v záhrade plnej rozkvitnutých ruží. Pripomína mi časy strávené u prababky na dedine počas teplých mesiacov. Peeling vďaka kryštálom cukru účinne a šetrne odstraňuje odumreté kožné bunky, vďaka čomu je pokožka tela jemná a hebká na dotyk. Zároveň sa odstránením tejto povrchovej vrstvy pokožka rozjasní.


telový peeling s extraktom z ruže Dermacol Rose Flower Shower Body Scrub


telové mlieko Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant


Ak by sa ma niekto pýtal, k akému telovému mlieku sa vždy rada po istom čase vrátim, moja odpoveď by bola telové mlieko Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant. Jeho farba je svetlohnedá a konzistencia ľahká, ale nie vodnatá, ani úplne tuhá. Po pokožke tela sa rozotiera s ľahkosťou a rýchlo sa do nej vpíja, čo oceňujem najmä počas chladných mesiacov. Nie je vôbec mastné ani lepivé. Vonia ako sladké kakao a do tejto lahodnej vône obalí aj vašu pokožku na niekoľko hodín.


Pokožka je citeľne vláčna a jej povrch je zjemnený, hebký ♥ Okrem toho, že telové mlieko Vaseline Cocoa Radiant suchú pokožku dôkladne hydratuje, taktiež zvýrazňuje aj jej prirodzený lesk a jas. V jeho zložení môžeme nájsť napríklad aj glycerín, bambucké a kakaové maslo.


Mohlo by vás zaujímať ~ Karl Lagerfeld For Her Recenzia


telové mlieko Vaseline Intensive Care Cocoa Radiant


ochranný a vyživujúci krém na ruky Dermacol Rose Flower Care


Posledným produktom od značky Dermacol je ochranný a vyživujúci krém na ruky Dermacol Rose Flower Care. Krém na ruky je niečím, čo vo svojej kabelke nosím za každých okolností, predovšetkým na jeseň a v zime. Pokožka mojich rúk je na chladný vzduch a mráz citlivá, preto je pre mňa dôležité ju voči týmto prejavom počasia chrániť a udržovať hydratovanú.


Rovnako ako v prípade ružového peelingu, aj tento krém na ruky má v sebe zakomponovanú opojnú vôňu ruží. Jeho konzistencia je veľmi tuhá, vďaka čomu sa nerozotiera úplne najľahšie. Navyše je mastnejší než vodnatejšie krémy na ruky. Aj napriek tomu ho ale používam rada, pretože mám istotu, že sú moje ruky chránené pred mrazom a účinne hydratované. V jeho zložení nájdeme aj olivový olej, bambucké maslo, glycerín či ureu.


ochranný a vyživujúci krém na ruky Dermacol Rose Flower Care


kórejské pleťové sérum Beauty of Joseon Ginseng + Snail Mucin Revive


Pred pár mesiacmi sa na Parfémy Elnino objavilo pár nových kórejských produktov, medzi nimi aj pleťové sérum Beauty of Joseon Ginseng + Snail Mucin Revive, ktoré som mala na svojom zozname prianí už nejaký čas. Sérum je zo 63% obohatené o vodu z koreňa ženšenu a z 3% obsahuje slimačí sliz, ktorý získal svoju obľubu najmä vďaka svojím účinkom, medzi ktoré patrí napr. náprava poškodenej pokožky, vyhladenie vrások či zvýšenie elasticity pokožky.


Revive sérum má ľahkú konzistenciu a je zľahka gélové. Vďaka svojim zložkám pokožku hydratuje, vyživuje a napomáha jej mladistvému vzhľadu. Je neparfemované, vďaka čomu je vhodné aj pre citlivú pokožku. Ďalšie blahodarné ingrediencie, ktoré v jeho zložení nájdeme, sú niacínamid, extrakt z centella asiatica či hydrolyzovaná kyselina hyaluronová. Navyše na pleti vytvorí šťavnatý "glass skin" efekt, vďaka čomu vyzerá hladko a zdravo ♥


Mohlo by vás zaujímať ~ Jesenné kozmetické novinky


kórejské pleťové sérum Beauty of Joseon Ginseng + Snail Mucin Revive


kórejské pleťové sérum Beauty of Joseon Ginseng + Snail Mucin Revive


telový sprej Victoria´s Secret Blushing Bubbly


Posledným produktom z valentínskej objednávky je telový sprej Victoria´s Secret Blushing Bubbly, ktorý srší sviežou, šťavnatou, sladkou, hravou vôňou malín a ružového šampanského. Prvýkrát som ho použila počas dámskeho večera, ktorý sme s kamarátkami strávili v rúšku nočnej Prahy. A zožal nesmierny úspech aj v spoločnosti ostatných žien na dámskych toaletách! ♥ Takéto náhodné ženské momenty jednoducho milujem ♥Voňavý ovocný koktejl v spojení s ťažšou vôňou šampanského vykúzli aj z obyčajného dňa neobyčajný. Vôňa mi vždy dokáže zodvihnúť náladu, ak sa zrovna necítim najlepšie. Jednoducho ma poteší a rozveselí. 


V mojej predchádzajúcej objednávke z Parfémy Elnino som mala možnosť vyskúšať telový sprej Victoria´s Secret Crushed Petals, ktorého vôňa je o čosi ťažšia, elegantnejšia a sofistikovanejšia, vhodnejšia skôr pre staršie ročníky. Telový sprej Blushing Bubbly mi pripadá vhodnejší skôr pre ročníky mladšie, každopádne to je len môj subjektívny poznatok. Zároveň mám pocit, že Blushing Bubbly vyprchá z oblečenia a pokožky skôr. Povedala by som, že tento telový sprej prestávam cítiť už po zhruba dvoch hodinách, čo ma mrzí. Na druhej strane je to ale telový sprej, nemožno od neho čakať dlhotrvajúcu výdrž. Navyše objem plastovej fľaštičky je 250 ml, čiže aj keď ho aplikujete niekoľkokrát počas dňa, stále vám vydrží pomerne dlhý čas.


telový sprej Victoria´s Secret Blushing Bubbly

2 komentáre:

  1. Everything looks really fantastic! Such lovely products. The Victoria's Secret mist looks especially wonderful <3
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. VS spreje jsem vždy měla moc ráda, ale používala jsem spíše přes léto, jelikož nejsou tak těžké a hezky osvěží. :))

    OdpovedaťOdstrániť