Karl Lagerfeld For Her Recenzia

Karl Lagerfeld For Her parfumovaná voda pre ženy

* parfém zaslaný za účelom recenzie


Parfumovaná vôňa Karl Lagerfeld for Her je definovaná ako kvetinovo-ovocná vôňa. Spočiatku sa pred vami rozvinie romantická vôňa rozličných kvetín. Za ňou po istom čase nasledujú šťavnaté ovocné tóny sladkej broskyne a osviežujúceho citrónu. Záver predstavenia hrajúceho rozmanitými vôňami dotvárajú ťažké tóny dreva s ambrou a pižmom. Spoločne s predošlou objednávkou mi bola táto parfumovaná vôňa zaslaná e-shopom Parfémy Elnino, na ktorom ju nájdete aj v menšom, 45 ml balení.


Mohlo by vás zaujímať: Salvatore Ferragamo Signorina recenzia


Karl Lagerfeld For Her parfumovaná voda pre ženy sa nachádza v 85 ml, pomerne minimalistickom flakóne, ktorý svojím objemom pôsobí robustne. Príjemne však doplní akúkoľvek kúpeľňu či kozmetický stolík. Fádnosť flakónu rozbíja vybíjaný lem na sivom prstenci. Na flakóne je vyobrazené charakteristické logo módnej značky Karl Lagerfeld. Silueta profilu módneho návrhára sa nachádza aj na vrchnej časti uzáveru flakónu.


Karl Lagerfeld for Her recenzia


Vôňa Karl Lagerfeld for Her na mňa pôsobí čisto, žensky, elegantne a sofistikovane. Istým spôsobom aj značne pokojne. Týmto dojmom kontrastuje voči parfumovaným vodám, ktoré na mňa pôsobia dievčensky, mládežnícky a hravo. Tento opis nie je myslený negatívne. Práve naopak. Vôňa mi pripadá vhodnejšia pre staršie ročníky, resp. vyspelejšie ženy. Nedokážem si predstaviť, žeby som ju nosievala napr. ja, okolo svojej dvadsiatky. Zároveň ale rozumiem, že každej z nás vyhovuje niečo iné.


Mohlo by vás zaujímať: Hugo Boss Ma Vie parfumovaná voda pre ženy


Pokiaľ vyznávate elegantnú ženskú módu, vôňa Karl Lagerfeld for Her bude len čerešničkou na torte, ktorá doplní celkový váš vzhľad. Parfém na mňa pôsobí pomerne ťažko. Zároveň by som ho zvolila skôr na denné nosenie počas jari a leta. Hlavu vône Karl Lagerfeld for Her tvorí ovocné spojenie citrónu a broskyne. Srdce spočíva v kytici zloženej z magnólie, ruže a frangipani (pluméria). Základ pozostáva z ambry, pižma a drevitých tónov. Celkovo pôsobí vôňa draho a luxusne.


Ide o cenovo dostupný parfém, preto som bola voči jeho výdrži skeptická. Stavila som ale na to, že značka Karl Lagerfeld nesklame. Avšak priznávam, že s výdržou tohto parfému nie som úplne stotožnená. Vôňa na mojej pokožke a oblečení dlho nevydrží. Očakávala som výdrž aspoň štyri hodiny, ale už po dvoch hodinách mám pocit, akoby som vôňu vôbec necítila. Áno, na parfém si po istom čase zvyknete, ale aj keď si k oblečeniu privoniam, vôňa na ňom je veľmi slabá. Takmer zanedbateľná. Ešteže som siahla po väčšom balení :-)


Poznáte vôňu Karl Lagerfeld for Her?

Máte s ňou skúsenosti?

2 komentáre: