Letné novinky z Parfémy Elnino


* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Keďže sa moja zbierka kórejskej pleťovej kozmetiky začala pomaly míňať, rozhodla som sa dať šancu  novým produktom "z našich končín", ktoré som objavila na Parfémy Elnino. Roky rokúce sa moja rutina v starostlivosti o pleť skladá z niekoľkých rozličných produktov a ingrediencií, na ktoré moja pleť nedá dopustiť. Kozmetickými stálicami sú v mojej zbierke čistiaci pleťový gél a peeling, toner, pleťové sérum a upokojujúci gél. Určite nesmie chýbať ani očný a pleťový krém. Tieto produkty tvoria základ, ktorý z času na čas, ak nájdem nejaký zaujímavý produkt, obmieňam. Je potrebné však myslieť na to, že každá pleť je iná a potrebuje niečo iné.


Mohlo by vás zaujímať: Makeup podľa známych umeleckých diel


Novými produktmi, ktorým som sa rozhodla dať tentokrát šancu a ktorými som obohatila svoju kozmetickú zbierku, sú hydratačné pleťové sérum s kyselinou hyalurónovou a rozjasňujúce sérum pre redukciu pórov s niacínamidom a zinkom. Séra spadajú pod vegánsku a cruelty-free značku Revolution Skincare. Oba z nich sú neparfémované, čo je v oblasti starostlivosti o pleť ďalším plusom, keďže vôňa je v produktoch úplne zbytočná a môže pleti viac uškodiť, než jej pomôcť.


Revolution Skincare hydratačné sérum s kyselinou hyalurónovou


Hydratačné pleťové sérum obsahuje 2% kyseliny hyalurónovej. Milo ma prekvapilo, že fľaštička s objemom 30 ml je vyrobená z bieleho skla. Je teda o niečo ťažšia a je potrebné s ňou manipulovať opatrnejšie, aby sa nerozbila. Vegánske hydratačné sérum je priehľadné a neparfumované. Má tekutú, vodnatú konzistenciu, avšak pri rozotieraní pôsobí zľahka gélovo. Má tendenciu byť na pleti lepkavé, preto je potrebné ho dôsledne vmasírovať a do pleti ho trošku "poťapkať".


Po použití vyzerá pleť ako glazed donut. To znamená že vyzerá sviežo, vypnutejšie, vláčne a leskne sa. Som si vedomá, že v našich a západných končinách preferujeme predovšetkým matnejší vzhľad pleti, ale ja jednoducho inklinujem k ázijskému a zdravému vzhľadu pleti viac. S výsledným efektom po použití som nesmierne spokojná. A keďže je moja pleť mastná, toto hydratačné sérum mi bohato postačí namiesto krému počas teplých letných mesiacov. Môžete ho používať ráno aj večer, ja osobne ho používam predovšetkým ráno, resp. počas dňa. Na záver ešte dodám, že sérum na jednej strane ničím svetaborným neohúri, ale na strane druhej ani neurazí.


Revolution Skincare rozjasňujúce sérum pre redukciu pórov


Rozjasňujúce sérum pre redukciu pórov obsahuje 10% niacínamidu a 1% zinku a nachádza sa vo fľaštičke mliečneho skla. Vegánske sérum je pomerne priehľadné a pripadá mi konzistenčne oveľa ľahšie, ako hydratačné. Do pleti sa vpíja už po chvíľke a nezanecháva ju lepkavú. Používam ho predovšetkým v nočnej starostlivosti o pleť, aby pôsobilo počas spánku. Neobsahuje žiadnu esenciálnu ani syntetickú vôňu, vďaka čomu je vhodné aj pre citlivú pleť. Taktiež sa v jeho zložení nenachádza ani alkohol, čo ma nesmierne teší, pretože tejto ingrediencii sa vyhábam.


K niacínamidu som sa dostala cez svoj objav kórejskej kozmetiky ešte v roku 2012. Odvtedy ho vyhľadávam všade, kde sa len dá. Ide o vitamín B3, ktorý pokožku hydratuje, rozjasňuje, zosvetľuje, upokojuje a mal by dokonca, okrem iného, aj zmenšovať rozšírené póry. Je to ingrediencia účinná v rozličných smeroch. Zinok v kozmetike pôsobí predovšetkým upokojujúco a protizápalovo. Výborným pomocníkom je napríklad v boji proti akné, keďže má taktiež dezinfekčné a antibakteriálne účinky. Túto zložku som nesmierne ocenila v dobe, keď sa môj organizmus s akné skutočne trápil.


Opäť však pripomínam - čo sa rozjasnenia pleti, zosvetlenia stôp po akné či zmenšenia rozšírených pórov týka, ide o dlhodobý proces. Je nereálne očakávať zázračné výsledky cez noc. Aby niečo fungovalo, je potrebné byť dôsledný a disciplinovaný a o svoju pleť, telo a predovšetkým o svoje zdravie sa dôkladne starať.


Mohlo by vás zaujímať: Letné nevyhnutnosti


Hugo Boss Ma Vie parfumovaná voda pre ženy


Hugo Boss Ma Vie parfumovaná voda pre ženy je pôvabná, ladná, elegantná vôňa. Zároveň je hravá, svieža, roztopašná, pri prvej aplikácii až ostrá, povedala by som. Sklenená ružová fľaštička s objemom 50 ml sa skvelo dopĺňa so zlatým rozprašovačom a priehľadným uzáverom. Je pomerne štíhla, takže sa vám bez problémov vojde aj do menšej kabelky. Na prvý pohľad však nie je ničím vyslovene zaujímavá. Keby som vopred nemala povedomie o tom, aká to vôňa asi bude, na pohľad by som si ju nekúpila.


Jej srdce tvorí zmyselný jazmín, romantická ruža a ružová frézia. Hlavu tvorí svieži a šťavnatý kvet kaktusu, ktorý zacítite pri prvotnej aplikácií. Základ obsahuje ťažký céder spolu s drevitými tónmi. Rozmanité zložky, ktoré tvoria zľahka sladkú, kvetinovú kombináciu. Myslím si, že vôňa zaujme väčšinu žien. Je taká klasicky ženská, ale nepripadá mi ničím naozaj výnimočná. Pokiaľ má niekto z Vášho okolia rád sladšie ženské vône, ktoré sú zľahka ťažké, určite neurazí. Nie je to vyslovene jedinečný, nezabudnuteľný typ vône, pri ktorom by si človek povedal: Wau!. Za mňa však ideálna do teplého, letného počasia.


Hugo Boss Ma Vie parfumovaná voda pre ženy


L'Occitane Rose hydratačný krém na ruky s vôňou ruže


Posledným produktom je vlastne darček, ktorý som dostala od Parfémy Elnino, pretože vybrať si minulomesačný výber bol skutočný boj. Neviem, či to osud takto zamýšľal, ale v každom mojom výbere sa nachádzal produkt, ktorý nebol dostupný v dostatočnom množstve. Za tie všetky roky, ktoré blogujem (od roku 2009), sa mi niečo také ešte nestalo.


L'Occitane Rose hydratačný krém na ruky s vôňou ruže má vodnatú konzistenciu, vďaka čomu sa do pokožky rúk vpíja rýchlo a nezanecháva ich mastné ani lepkavé. A to sú dve hlavné, neobmedzujúce vlastnosti, ktoré v krémoch na ruky vyhľadávam. Obohatený o bambucké maslo pokožku rúk nielen dôkladne hydratuje, ale aj zjemní a vyživí. Ďalej obsahuje napr. glycerín, slnečnicový olej či ružovú vodu. Vôňa ruží je v tomto prípade skutočná, autentická, žiadna umelina

4 komentáre:

  1. All of these products sound really interesting! Thank you for sharing your thoughts on them!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super novinky. Niacinamid a Zinek také používám, ale momentálně od jiné značky. :) Kdybych věděla, že sérum je na Elnino, tak nečekám na kámošku a objednávám sama :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to na super produkty, parfémy musí krásně vonět! :)

    OdpovedaťOdstrániť