Love at first try - produkty, ktoré musíte vyskúšať

Garnier Skin Naturals Micellar Water All-in-One Sensitive

* produkty poskytnuté za účelom recenzie


V dnešnom článku sa s vami podelím o najnovšie prírastky v mojej kozmetickej zbierke, z ktorých som jednoducho nadšená. Ukradli mi srdce už po prvom použití! Keďže som veľký nadšenec kozmetiky, vždy hľadám produkty, ktoré plnia to, čo sľubujú a zároveň vyhovujú aj mojej pleti či telu. A poviem vám, týmto siedmim nováčikom sa to podarilo 🤩 Vybrala som predovšetkým produkty pre starostlivosť o pleť, ale aj o telo a vlasy. Každý z týchto produktov, ktoré nájdete na Parfémy Elnino, si získal svoje čestné miesto v mojej každodennej rutine.


Jemná a zároveň účinná: Micelárna voda, ktorá poskytuje čistotu a šetrnosť

Musím sa priznať: už roky som uviazla pri rovnakej micelárnej vode. Môj verný pomocník, Sensibio H2O od Biodermy, bol mojou srdcovkou na odlíčenie a čistenie pleti už od mojich 15 rokov. Bolo už načase, aby som vyskúšala niečo nové. Rozhodla som sa jej zamávať a vyskúšať micelárnu vodu Garnier Skin Naturals All-in-One Sensitive. V minulosti som sa pustila do dobrodružstva s micelárkou od Garnier, keď som ju objavila v mamčinej kozmetickej zbierke. Bola som milo potešená tým, že vyhovuje mojej citlivej pleti náchylnej na akné.


Micelárna voda Garnier Skin Naturals sa stala mojou vernou spoločníčkou v odličovaní. Hravo si poradí s akýmkoľvek líčiacim produktom, ktorý denne používam (na vodeodolné produkty som ju neskúšala, tie nevlastním). Jej sila spočíva v dokonalom vyčistení pleti bez podráždenia, a to len s malým množstvom. Odstraňuje zvyšky SPF, nečistôt a znečistenia z vonkajšieho prostredia. Poskytovať by mala až 12-hodinovú hydratáciu, a to bez nepríjemnej vrstvy na pleti. Je vhodná pre citlivú pleť, pretože je dermatologicky testovaná, hypoalergénna a upokojuje pleť. A navyše neobsahuje oleje, alkohol ani vôňu.


Avšak v porovnaní s micelárnou vodou Sensibio H2O od Biodermy mi pripadá, že Garnier Skin Naturals All-in-One Sensitive po povrchu pleti nekĺže až s takou ľahkosťou. Nevravím, že s ňou na vatovom tampóniku musím nezmyselne tlačiť, ale v tomto smere preferujem tú od Biodermy. V oficiálnej infografike sa oficiálne píše, žeby mala hydratovať pleť až na 12 hodín, ale mám pocit, že moju mastnú pleť vyslovene nevysuší, ale zároveň ju nezanechá ani vláčnu. Opäť v tomto smere preferujem micelárku od Biodermy. Každopádne inak spĺňa všetko vyššie uvedené a moju pleť ani oči nijak nedráždi. Ohodnotila by som ju počtom 3,5 z 5.


Mohlo by vás zaujímať ~ Kúpeľový rituál s Dove


Avene Eau Thermale Spring Water pleťová voda v spreji


Hydratujte, osviežte a oživte: Upokojujúca sila termálnej vody v pleťovej hmle

Darčeková kazeta pleťových vôd Avéne Eau Thermale pozostáva z 300 ml a 50 ml balenia totožného produktu. Väčšia je ideálna na domáce použitie, menšia na cesty alebo do kabelky. Podľa mňa sú tieto termálne pleťové vody ideálne predovšetkým na leto, keď si chcete pleť osviežiť kedykoľvek počas horúceho dňa. Vlastne som si uvedomila, že ich používam práve a iba počas leta, keď moja pleť potrebuje extra dávku hydratácie a úľavy.


Či už máte problém s citlivou pokožkou, začervenaním alebo podráždením, tento sprej je ako upokojujúci balzam, ktorý zároveň obnovuje rovnováhu pleti. Je vhodná pre deti, na podráženú pokožku pleti a tela, ale aj na použitie po dermatologických zákrokoch, a to pre akýkoľvek typ pleti aj pokožky. Termálnu vodu Avéne môžete dokonca aplikovať niekoľkokrát denne, vďaka čomu je mojím obľúbeným produktom na pleť.


Momentálne nemám doma žiaden toner, takže ju využívam aj ako prvý krok v starostlivosti o pleť. Je potrebné ju však krúživými pohybmi vpracovať do pleti, inak mi pripadá, že na pleti "sedí" a nevpíja sa do nej. Alebo aspoň nie tak rýchlo, ako by som chcela. Musím však povedať, že táto pleťová voda pôsobí skôr osviežujúco, než hydratačne. Ohodnotila by som ju 3,5 z 5.


Mohlo by vás zaujímať ~ Letné nevyhnutnosti


SKIN1004 Centella Ampoule upokojujúce pleťové sérum


Upokojenie podráždenej pleti - sila centelly vo fľaštičke

SKIN1004 Centella Ampoule upokojujúce pleťové sérum je hotovým zázrakom v sklenenej fľaštičke. Používam ho už niekoľko mesiacov a keďže staré sérum sa už minulo, potrebovala som nové. Dostupné je v troch baleniach, a to 30 ml, 55 ml a 100 ml, takže si môžete vybrať ten, ktorý sa perfektne hodí pre vašu rutinu starostlivosti o pleť. Samotné sérum vyzerá ako žiarivý zlatý elixír, ktorý sa dávkuje pomocou elegantnej sklenenej pipety. Zvyčajne používam jednu plnú pipetu na celú tvár a ešte čosi málo na krk. Po povrchu pokožku kĺže bez námahy.


Upokojujúce pleťové sérum sa vďaka svojej vodnatej konzistencii rýchlo vstrebáva do pokožky. Navyše je bez parfumácie. Ideálne pre ranný, ale aj večerný pleťový rituál. Môžete ho dokonca použiť aj pod make-up alebo opaľovací krém, pretože nezanechá žiadnu lepkavú vrstvu. Vďaka 100% extraktu z Centella Asiatica hravo zatočí s červenou, podráždenou pokožkou aj otravnými pupienkami. Bezpochyby 10 z 5.


Mohlo by vás zaujímať ~ Aprílové skincare novinky


Vaseline Rosy Lips ošetrujúci a tónujúci balzam na pery


Jemné pery plné lesku

Predstavte si, že sa zobudíte s jemnými, hydratovanými a lesklými perami, ktoré budú vyzerať prirodzene. Presne to získate s Vaseline Rosy Lips, ošetrujúcim balzamom na pery. Ten zvýrazní prirodzenú farbu Vašich pier a zároveň ich hydratuje, vďaka čomu predídete ich vysušeniu. Táto magická zmes je plná zmesou extraktov a olejov, vrátane oleja zo sladkých mandlí, ružového oleja a bambuckého masla, ktoré spolu zanechávajú vaše pery hodvábne jemné a rozmaznávané. Pôvodne som si myslela, že ich aj zľahka zafarbí, ale na to je príliš svetlý. Perám poskytuje skôr veľmi ľahký ružovučký lesk. Ideálny pre prirodzený mejkap. Na perách pôsobí zhrubá hodinku - dve, potom ho zväčša nanášam znovu. Pery nelepí a má ľahkú ružovú vôňu. Ohodnotila by som ho 2,5 z 5.


Vaseline Lip Therapy Rosy Tinted tónizujúci balzam na pery


Pery zabalené do ružového nádychu

Vaseline Lip Therapy Rosy Tinted tónizujúci balzam na pery podľa popisu poskytuje perám okamžitú hydratáciu a zavinie ich do jemného, ružového nádychu. Jeho zloženie je na ingrediencie skromnejšie, než zloženie balzamu vyššie. To však tento balzam kompenzuje tým, že pery zafarbí ružovkastým odtieňom, ktorému sa jednoducho nedá odolať. Navyše má sladšiu, intenzívnejšiu ružovú vôňu. Pery zastávajú hydratované a zafarbené zhruba hodinku. Výdržou je - aspoň v mojom prípade - slabší než balzam spomenutý vyššie a je potrebné ho pre požadovaný efekt častejšie aplikovať. Hodnotím ho 2 z 5.


Mohlo by vás zaujímať ~ Makeup podľa známych umeleckých diel


Antiperspirant Nivea Fresh Flower 48h


Zostaňte svieža, zostaňte sebavedomá

Keď som prvýkrát dostala antiperspirant Nivea Fresh Flower 48h ako darček od mamky, bola som skeptická. Tuhé antiperspiranty som nepoužívala už niekoľko rokov a keď som aj nejaký v minulosti vyskúšala, nevyhovoval mi. Ale ako to už býva, realita bola iná. Do tohto malého skvostu som sa bezhlavo zamilovala a teraz je to môj obľúbený antiperspirant. Doma mám už druhé balenie! Ide o tuhý krémový antiperspirant, ktorý ponúka sviežu kvetinovú vôňu, ktorá trvá niekoľko hodín. Stopy po nepríjemnom zápachu sú minulosťou. Aj napriek svojmu krémovému zloženiu prekvapivo rýchlo schne.


Všimla som si však, že na svetlom oblečení sa začali tvoriť žlté škvrny. Neviem však na 100% potvrdiť, či je to spôsobené používaním tohoto, alebo predošlého produktu. Neobsahuje etylakohol, avšak obsahuje avšak obsahuje pomerne kontroverznú látku, a to aluminium chlorohydrate. Ten zamedzuje poteniu a nepríjemnému zápachu tým, že upcháva póry a potné žľazy, čo nie je úplne žiadúce. Predsa len, nejakú funkciu majú a ich upchatie môže mať za následok až zápal.


Každopádne musím uznať, že po rokoch je to antiperspirant, ktorý mi skutočne vyhovuje a vďaka ktorému sa cítim príjemne a sebavedomo bez toho, aby som si v hlave neustále kládla otázku, či "ma necítiť". Rada by som v budúcnosti našla vhodnú a predovšetkým účinnú alternatívu antiperspirantu bez hliníka, ale momentálne som nesmierne šťastná, že mi tento produkt vyhovuje. Hodnotím ho 4 z 5.


Batiste Blush suchý šampón s kvetinovou vôňou

Osviežte svoje vlasy behom chvíľky

Batiste Blush suchý šampón s kvetinovou vôňou okamžite prinavráti vašim vlasom sviežosť a zahalí ich do príjemnej vôni behom chvíľky. A to všetko bez použitia vody či fénovania! Suché šampóny Batiste používam niekoľko rokov a nemienim sa ich vzdať! Skúšala som už aj alternatívy od iných značiek, napr. Balei, ale tie s mojimi vlasmi neurobili absolútne nič. Suché šampóny Batiste odstraňujú prebytočný maz behom niekoľkých sekúnd a vlasom dodajú objem a vitalitu. Nádobu stačí pretrepať a nastriekať na vlasy zo vzdialenosti zhruba 30 cm. Potom už len vlasy prehrabnete rukami alebo rozčešete kefou. A to najlepšie? Nezostanú po nich žiadne otravné zvyšky bieleho púdru!


Mohlo by vás zaujímať ~ Letné novinky

3 komentáre:

  1. Batiste presne tento variant mám zo všetkých najradšej, vonia úžasne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. All of these products sound fantastic! I've tried a few, but will add a few others to my list to try!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť