Kúpeľový rituál s Dove

* produkty zaslané za účelom recenzie


Pekný májový deň želám ~

Dnes mám pre vás článok týkajúci sa primárne kúpeľových produktov, ktorými si môžete rozmaznávať svoje telo počas všedných dní. Starostlivosť o seba a o svoje telo by nemala byť špeciálnou príležitosťou a oslavou akéhokoľvek úspechu. Mal by to byť každodenný rituál. Tohtoročný máj je pre mňa mesiacom plným zmien a nových dobrodružstiev, ktoré ma dokážu niekedy poriadne unaviť. Relaxovať sa dá rozličnými spôsobmi a určite mi dáte za pravdu, že osviežujúca a povzbudzujúca sprcha či kúpeľ sú jedným z nich. Vďaka našej spolupráci s Parfémy Elnino som mala možnosť tento mesiac okúsiť relax v podobe produktov od značky Bioderma, Dove, Veet, ale aj SKIN1004.


Môže vás zaujímať ~ Aprílové skincare novinky


BIODERMA Sensibio DS+ čistiaci gél pre podráždenú pleť

Prvým produktom, ktorý som tento mesiac chcela vyskúšať, je Bioderma Sensibio DS+ čistiaci gél pre podráždenú pleť. Produkty Bioderma používam - ak si dobre spomínam - už od základnej školy a napr. Sensibio H2O micelárna voda je mojou niekoľkoročnou stálicou. Moja pleť je citlivá, mastná a má sklony k akné. Pleťové produkty si preto musím voliť dôkladne. Čistiaci upokojujúci gél, vhodný aj na seboroickú pokožku so šupinkami, je k pleti šetrný, je priehľadný a nemá žiadnu pridanú parfumáciu. Vďaka svojej jemne čistiacej bázi bez obsahu mydla rešpektuje rovnováhu pokožky.

Na telo som ho ešte neskúšala. Čo sa týka použitia ako pleťového gélu, mám z neho zmiešané pocity. Očakávala som, že keďže ide o gél vhodný aj pre pokožku so sklonom k šupinateniu, že pleť nebude vysúšať. Opak je však pravdou a po použití tohto čistiaceho gélu je moja pleť miestami až nepríjemne vysušená a napnutá. Skúšala som si s ním pleť čistiť aj v menšom množstve a kratšie, ale výsledok bol podobný. Alergickú reakciu som však nespozorovala a nijako inak neprekáža ani mojej citlivej pleti. Pleť je po vyčistení značne matnejšia, keďže je suchšia, čo na druhú stranu mmôže niekomu vyhovovať.


Môže vás zaujímať ~ Tipy na darčeky pre mamu


Dove Bath Therapy Renew sprchovací gél a pena do kúpeľa


Dove Bath Therapy Renew sprchovací gél a pena do kúpeľa má podmanivú vôňu fialky a ružového ibišteka. Takúto kombináciu lahodných vôňí, ktoré navzájom pekne korešpondujú som v kozmetických produktoch ešte nepostrehla. Vôňa je sladká, kvetinová, ale zároveň aj osviežujúca. Pripomína mi vôňu, ktorú zacítite pri návšteve kvetinárstva. Sprchový a kúpeľový gél má mliečnu farbu. V spojení s vodou však netvorí bohatú penu, preto si neviem predstaviť ho používať ako kúpeľový gél. Pokožku po celom dni dokonalo očistí a na krátky čas ju aj prevonia.


Dove Bath Therapy Renew sprchovacia a holiaca pena


Dove Bath Therapy Renew sprchovacia a holiaca pena je na druhej strane skutočnou penou. Je bohatá, ľahučká, nadýchaná a predovšetkým jemná. Po pokožke tela kĺže s ľahkosťou, rozmaznáva ju a holenie s ňou ide raz-dva. Vlastne je to moja úplne prvá pena na holenie a milo ma prekvapila. Pokožka nie je suchá, vďaka čomu žiletka kĺže po jej povrchu ľahšie, rýchlejšie a bezpečnejšie, keďže dobrá kĺzavosť redukuje poranenie. Je parfumovaná, ale ani po holení moju pokožku nedráždi. Čistiace zložky obsiahnuté v tejto pene sú bezsulfátové. Po sprchovaní je pokožka jemnejšia a vláčnejšia. 


Dove Bath Therapy Renew telový peeling


Dove Bath Therapy Renew telový peeling vďaka jemným exfoliačným granulkám jemne odstráni odumreté bunky pokožky a zároveň ju zanechá jemnou a hebkou. Má príjemnú perleťovú svetlofialovú farbu a jeho krémové zloženie umožňuje rýchlu aplikáciu a pokrytie celého tela. Telový peeling je skvelý spôsob, ako spestriť svoju starostlivosť o telo. Vďaka dôkladnej masáži tela sa pokožka nielen očistí a zjemní, ale aj prekrví a rozjasní, čo blahodárne pôsobí na jej stav. Pokožka zbavená odumretých častí navyše lepšie absorbuje následné produkty. Dôležité je peeling nepoužívať každodenne. Mohli by ste poškodiť štruktúru a povrch pokožky a zbytočne ju podráždiť.


Môže vás zaujímať ~ Tipy na darčeky pre otca


Dove Body Love Night Renew nočné telové mlieko


Dove Body Love Night Renew nočné telové mlieko je tiež označované ako telové sérum s aktívnymi zložkami. Telové mlieko obsahuje unikátny 21% Skin Renew komplex doplnený o niacínamid a vitamín B3. Tento komplex napomáha regenerácii pokožky. Produkt sľubuje hydratáciu pokožky až na 72 hodín. Má bielu farbu, ľahkú konzistenciu a rýchlo sa vstrebáva, čo je pre mňa dôležité. Čím rýchlejšie sa telové mlieko alebo krém vstrebávajú, tým menej ich použitie vynechávam. Telové mlieko Body Love Night Renew zanecháva vláčny pocit pokožky takmer okamžite a zanecháva ju prirodzene lesklú. Tento pocit však v mojom prípade zotrvá zopár hodín. Preto je potrebné časové údaje na balení produktov brať s rezervou.


Veet Professional Wax Strips voskové pásiky


Veet Professional Wax Strips voskové pásiky na nohy a telo sľubujú hladkú pokožku až po 28 dní a vhodné sú aj pre citlivú pokožku. Balenie obsahuje 40 pomerne veľkých pásikov so svetlomodrým voskom. Majú príjemnú sladkú vôňu a jednoducho sa s nimi pracuje. Pred odlepením pásikov ich chvíľku dlaňami šúcham, aby som ich trošku zohriala. Následne pásiky od seba odlepím, nalepím na pokožku, dôkladne pritlačím a znova trošku pošúcham, aby sa vosk oteplil a na chĺpky sa poriadne prilepil.

Balenie obsahuje aj 4 vreckovky s arganovým olejom na záverečnú starostlivosť po depilácii chĺpkov. Pokiaľ sa vám tieto vreckovky minú, môžete použiť akýkoľvek olej a prebytočný vosk bez problémov odstránite. Veet depilačné pásky sľubujú odstránenie aj tých najmenších chĺpkov, ale na tie moje nefungovali. V prípade dlhších chĺpkov to šlo po masle, ale kratších zachytili iba málo. Po depilácii moje nohy zostali hladké zhruba týždeň, potom už som pozorovala malé chĺpky znova. Je však pravdou, že rastú o čosi pomalšie ako po holení žiletkou. Navyše moje chĺpky sú tvrdohlavé a rýchlo sa vracajú. Genetika je genetika.

Každopádne Veet pásiky mi zo všetkých depilačných produktov vyhovujú najviac a mám s nimi najlepšie skúsenosti. Používam ich dlhodobo a plánujem si ich zakúpiť znova. Na záver nezabudnite - každý pásik môžete použiť opakovane, dokiaľ je stále priľnavý.


Môže vás zaujímať ~ Valentínske darčeky z Parfémy Elnino


Veet Professional Wax Strips voskové pásiky

SKIN1004 Hyalu-Cica Brightening Toner


SKIN1004 Hyalu-Cica Brightening Toner hydratačné a rozjasňujúce pleťové tonikum obsahuje zložky podporujúce hydratáciu pleti a rovnako tiež AHA a LHA zložky pre jemnú exfoliáciu. Toner má vodnatú konzistenciu, je bezfarebný a má sviežu, zvláštnu vôňu. Okrem hydratovania pleť upokojuje a z dlhodobého hľadiska aj rozjasňuje. Hyalu-cica toner obsahuje 74% vody z listov rastliny centella asiatica, niacínamid, kyselinu hyalurónovú či ceramid-NP a iné. Objednala som si ho na skúšku v 30 ml balení. Už po prvej aplikácii je pleť vláčna a jej povrch zľahka vyhladený. Dobre sa vrství a oceníte ho ako v rannej, tak aj večernej starostlivosti o pleť.

1 komentár:

  1. All of these products look really fantastic. Dove has a lot of really impressive items in their collection!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť