Jesenný makeup do 10 minút a nový parfém

Jesenný makeup do 10 minút


* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Pekný deň želám všetkým ~

Moje najobľúbenejšie obdobie roka sa už začalo a je načase tomu prispôsobiť aj moje líčenie 🍂☕🎃 Posledné roky sa sústredím skôr na striedmosť a nadčasovosť aj v oblasti líčenia. Preferujem zvýraznenie prirodzených čŕt a prípadné jemné zakrytie nedokonalostí. Ťažkopádny makeup tvorený XY produktmi už v mojej každodennej rutine svoje miesto nenájde. Nielenže tento jednoduchý jesenný makeup zaberie ani nie 10 minút, ale navyše pôsobí veľmi prirodzene a elegantne 🦢✨ 


Veľmi pekne sa chcem znova poďakovať e-shopu Parfémy Elnino, ktorý mi poskytol produkty práve pre tento makeup 💕 V závere článku si tiež môžete prečítať recenziu na tri ďalšie produkty, ktoré som s touto objednávkou obdržala.


Jesenný makeup do 10 minút


Kroky, z ktorých makeup pozostáva

  1. Skincare - pretože bez nej ani ranu! (tú však do 10 minút nepočítam, pretože to by som nemala žiaden makeup, haha)
  2. Rozjasňujúci púder pre ženy od Bourjois
  3. Precízna ceruzka na obočie od Bourjois v spojení so špirálou na obočie od Catrice
  4. Špirála od Max Factor
  5. Dlhotrvajúci rúž na pery od Rimmel London
  6. Akýkoľvek lak na nechty podľa vašej chuti! (voliteľné)


rozjasňujúci púder Bourjois Paris Healthy Mix Clean & Vegan Naturally Radiant Powder


Rozjasnená pleť s Bourjois rozjasňujúcim púdrom

Po mojej skincare rutine som na pleť aplikovala ľahkú vrstvu rozjasňujúceho púdru Bourjois Paris Healthy Mix Clean & Vegan Naturally Radiant Powder, ktorý som si zvolila v odtieni 01 Ivory. Je o čosi tmavší, než moja porcelánová pleť, ale povedzte sami - vidíte, žeby som ho na fotografii vôbec mala? Ja osobne nie 😁 S mojou pleťou splynul dokonalo. Rozjasňujúci púder má sviežu, kvetinovú, nevtieravú vôňu a je veľmi ľahký - na pleti ho takmer vôbec necítite!


Nachádza sa v kompaktnom balení, ktoré navyše obsahuje labutienku aj malé zrkadielko! Jediné, čo by som tomuto vytkla je to, že by som ocenila labutienku s pútkom pre jednoduchšiu aplikáciu. Okrem jemného prekrytia a zjednotenia tónu pleti púder okamžite zmatní mastné plochy. V prípade mojej mastnej pleti však toto zmatnenie trvá čosi do hodinky, možno trošku dlhšie. Každopádne osobne mi neprekáža, keď "sa lesknem", takže neberiem to ako negatívum.


rozjasňujúci púder Bourjois Paris Healthy Mix Clean & Vegan Naturally Radiant Powder




Precízna ceruzka na obočie Bourjois Paris Brow Reveal Micro Brow gélová špirála na obočie Catrice Colour & Fix Brow Gel Mascara


Perfektné obočie s Bourjois ceruzkou a Catrice špirálou

Precízna ceruzka na obočie Bourjois Paris Brow Reveal Micro Brow v odtieni Dark Brown a gélová špirála na obočie Catrice Colour & Fix Brow Gel Mascara taktiež v odtieni Dark Brown je skvelým duom, vďaka ktorému mi líčenie obočia zaberie doslova pár minút! Obočie je dôležitým prvkom tváre, preto si zaslúži pár minút pozornosti. Najprv som použila precíznu ceruzku od Bourjois na jemné vykreslenie obočia. Dôležité sú pre mňa malé, rýchle ťahy, ktoré napodobnia prirodzené chĺpky. Potom obočie zľahka prečešem kefkou, ktorá sa nachádza na druhom konci ceruzky. Následne aplikujem špirálu na obočie od Catrice, ktorá zafixuje tvar a dodá mu upravený vzhľad.


Precízna ceruzka na obočie Bourjois Paris Brow Reveal Micro Brow


gélová špirála na obočie Catrice Colour & Fix Brow Gel Mascara



objemová riasenka Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume objemová riasenka Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume


Zvýraznite oči s riasenkou

Ak chcete vykúzliť neodolateľný a zvodný pohľad, siahnite po riasenke Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume pre objem mihalníc v odtieni Black Brown. Táto riasenka vám zabezpečí dramatický objem bez hrudiek. Ako môžete vidieť aj na fotografii, mihalnice zafarbí, oddelí, ale aj predĺži. Aplikujem ju iba na horné mihalnice od korienkov smerom von. Navyše odtieň Black Brown pôsobí prirodzenejšie, pretože nejde o klasickú tmavú čiernu farbu.


objemová riasenka Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume


Rimmel London Lasting Finish dlhotrvajúci rúž Pinkroots


Pery v hlavnej úlohe

Jeseň je pre mňa obdobím, kedy volím tmavšie a odvážnejšie farby na pery. Rúže na pery od Rimmel London patria medzi moje dlhoročné stálice, ku ktorým sa rada vraciam. Stačilo už len rozhodnúť sa pre ten správny odtieň. Napokon som zvolila Rimmel London Lasting Finish dlhotrvajúci rúž v odtieni 100 Pinkroots, čo je farba na pomedzí ružovej a červenej. Nie je ani teplá, ale ani príliš studená. Rúž podľa nálady nanášam priamo na pery, ktoré nim orámujem, alebo ho rozotriem "dostratena". Mám však pocit, že ide o rúž so skôr zamatovou, než krémovou textúrou. Na perách vydrží bez zmeny zhruba 2-3 hodiny.


Rimmel London Lasting Finish dlhotrvajúci rúž Pinkroots


Sally Hansen Color Therapy ošetrujúci lak na nechty


Zakončite lakom na nechty

Ak máte pár minút navyše, vyberte si lak na nechty podľa vašej chuti. Jeseň je perfektný čas na tmavšie farby. Ja som však ostala verná klasike - tmavej červenej. Sally Hansen Color Therapy ošetrujúci lak na nechty vám vydrží skutočne dlho. Jeho objem je až 14,7 ml! Siahla som po odtieni 370 Unwine´d. Tmavá červená s nádychom vínovej pôsobí elegantne a zároveň štýlovo. Čo ma však najviac prekvapilo, je jeho výdrž. Aj po niekoľkých dňoch si lak stále udržal svoj lesk a neodlupoval sa. Vďaka dlhému a širokému štetcu je aplikácia veľmi jednoduchá - rýchla a rovnomerná. Laky na nechty Sally Hansen Color Therapy sú skvelou voľbou, ak chcete nielen krásnu farbu, ale aj starostlivosť o vaše nechty.


Sally Hansen Color Therapy ošetrujúci lak na nechty


Essence Grow Like A Boss Lash & Brow Growth Serum


Rast mihalníc a obočia

Na tento účel som si vybrala Essence Grow Like A Boss Lash & Brow Growth Serum sérum pre zdravý rast mihalníc a obočia. Vopred však chcem upozorniť, že takéto produkty môžu fungovať, ale nemusia. Je to individuálne a záleží aj na genetike človeka. V mojom prípade, bohužiaľ, chĺpky obočia nerastú. Resp. rastú, ale veľmi pomaly a na všetkých iných miestach než tam, kde by som chcela. Sérum používam už niekoľko týždňov a musím povedať, že mi moje obočie pripadá o čosi plnšie - nevidieť v ňom také medzery ako kedysi. Zároveň mám pocit, že aj moje mihalnice sú o čosi dlhšie.


Každopádne na 100% to potvrdiť nedokážem. Ide však o príjemné spestrenie každodennej starostlivosti. Sérum navyše nedráždi citlivé očné okolie. Časť určená na obočie obsahuje malú kefku, časť určená na mihalnice obsahuje tenký štetček. Momentálne ho na e-shope nájdete za ani nie 5€, čo si myslím, že je prijateľná cena a za vyskúšanie nič nedáte 😊


Essence Grow Like A Boss Lash & Brow Growth Serum



s.Oliver For Her perfume parfumovaná voda


Na záver tohto článku vám prinášam ešte recenziu na nový parfém, ktorý vo svojej zbierke mám. Je to   s.Oliver For Her perfume parfumovaná voda pre ženy nachádzajúca sa vo flakóne s objemom 30 ml. s.Oliver For Her je dokonalou kombináciou romantiky a elegancie, ktorá vás očarí už na prvý pohľad. Kompaktné balenie je ideálne na nosenie v kabelke, takže ho môžete mať stále po ruke. Dizajn flakónu je jednoduchý, no zároveň elegantný a nadčasový – jemná ružová farba, doplnená o rozkošnú mašličku mu dodáva nádych ženskosti a jemnosti.


Vôňa je krásne kvetinová a nežná, pripomínajúca svieže ráno v rozkvitnutej záhrade. Pri prvom streknutí vás pohladí jemnosť, ktorá je veľmi podobná vôni Chloé Chloé – jemná, no zároveň sofistikovaná, s dôrazom na ružové tóny. Aj preto som chcela túto vôňu vyskúšať a následne ju porovnať s mojím najobľúbenejším parfémom od Chloé. Hlava tejto vône obsahuje bergamot, ružové korenie a liči. Srdce tvorí turecká ruža, magnólia a pivonka. Základ pozostáva z ambry, pižma a kosatca.


s.Oliver For Her je perfektná na každodenné nosenie, pretože nie je príliš intenzívna, ale stále pôsobí romanticky a sviežo. Ak hľadáte niečo cenovo dostupné, kompaktné a ideálne pre milovníčky jemných, kvetinových vôní, s.Oliver For Her je výbornou voľbou.


s.Oliver For Her perfume parfumovaná voda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára