Fialové dymové líčenie očí

Gabriella Salvete Cover Powder, BOURJOIS Paris 1 Second, Rimmel London Wonder´Luxe Volume, L'Oréal Paris Color Riche, Lanvin Jeanne Lanvin


* produkty poskytnuté za účelom recenzie *


Pekný pondelkový večer všetkým ~

Dnes mám pomerne dobrú a spokojnú náladu. Na písanie tejto recenzie som sa naozaj veľmi tešila, pretože som (ešte stále) unesená nielen z produktov, ktoré mi od Parfémy Elnino boli na recenziu poskytnuté, ale nadšená som aj z fotografií, ktoré sa mi podarilo nafotiť. Úprimne poviem, že keď som novembrový výber plánovala nafotiť po prvýkrát, vôbec sa mi do toho nechcelo. Nevedela som nájsť to pravé orechové, čo by korešpondovalo s atmosférou zvolených produktov. Až som napokon zo svojho šatníka vytiahla tieto prekrásne romantické kvetinové šaty s chladným podtónom, ktoré zbožňujem a - nové fotografie boli na svete.


Čo ukrýval balíček?


BOURJOIS Paris Brow Reveal automatická ceruzka na obočie 003 Dark Brown

Gabriella Salvete Cover Powder SPF15 kompaktný púder 01 Ivory

L'Oréal Paris Color Riche hydratačný rúž 112 Paris Paris

Rimmel London Wonder´Luxe Volume riasenka pre maximálnu dĺžku a objem 002 Brown Black


Parfumovaná voda Lanvin Jeanne Lanvin


"Harmónia Jeanne začína rozkošne hravou nôtou šťavnatého ovocia, kde sa lahodná zmes ostružín, malín a hrušiek ponára do kvetov pivonky a frézie."


Recenziu začnem hlavnou hviezdou objednávky, ktorou je zaiste parfumovaná voda pre ženy Lanvin Jeanne Lanvin, ktorá sídlila na mojom zozname želaní už niekoľko mesiacov. Vždy, keď som si ju však chcela na recenziu vybrať, bola vypredaná. Jeanne Lanvin je definovaná ako kvetinovo-ovocná vôňa a ja s týmto prehlásením na 101% súhlasím. Úsmevné mi prišlo, že mi nesmierne pripomína také tie voňavé modré perá, na ktoré si moja generácia detí z 90. rokoch určite spomenie. Opäť ma vôňa preniesla do detstva a tieto cesty časom jednoducho zbožňujem. Niet nad to, keď sa vám s vôňou spojí krásna spomienky či dve ♥ O romantickej svetloružovej vode vo flakóne nehovoriac ~


Zloženie vône

Hlava: citrón, hruška, černica

Srdce: ruža, pivonka, malina, frézia

Základ: ambra, santalové drevo, pižmo


Pre mňa sú najviac vynikajúce (od slovesa vyniknúť) jednoznačne malina v spojení s černicou, potom už zacítim aj siveži citrón, vréziu či pivonku. Vôňa mi pripadá sladká, nežná a hravá. Elegantná, ale zároveň ideálne ľahká, nevtieravá. Krabička, rovnako ako aj flakón, je navyše zdobená nášivkou a flakón dokonca odetý do ľahkého ružového závoja, ktorý mu dodáva istú nevšednosť. Kam ju postavíte, tam sa jednoducho vyníma a púta pohľad. Jej cena je na 100 parfumovanej vône pomerne nízka, záleží ale, kedy ju kupujete. Mám však pocit, že na oblečení - a tele - nevydrží dlho. Na zopár hodín vás však do lahodnej a opojnen vône zabalí :-)


OPI NATURE STRONG VEGÁNSKE LAKY NA NECHTY


Parfumovaná voda Lanvin Jeanne Lanvin


BOURJOIS Paris Brow Reveal automatická ceruzka na obočie 003 Dark Brown


BOURJOIS Paris Brow Reveal automatická ceruzka na obočie v odtieni 003 Dark Brown je asi tá najtenjšia, akú som kedy skúsila. Jej tenké prevedenie má svoje výhody. Obočie si dokážete precízne dokresliť a dokonca ju viete aj vrstviť. Hnedý pigment je síce sýty, avšak vytvoríte ňou aj prirodzené svetlé prechody. Behom dňa nebledne, ale odlíčite ju behom chvíľky. Samozrejmosťou je aj kefka na druhom konci ceruzky, ktorá dotvorí efekt prirodzene plného obočia.


NARODENINOVÝ BALÍČEK NUXE A ESSIE Z ELNINO


BOURJOIS Paris 1 Second očné tiene pre dymové líčenie 03 Belle Plum


Najnovšou paletkou očných tieňov v mojej zbierke je momentálne BOURJOIS Paris 1 Second, ktorá v sebe ukrýva očné tiene ako stvorené pre zvodné dymové líčenie. Zvolila som si ju v odtieni 03 Belle Plum, ktorý mojej svetlej pleti s chladným podtónom pristane najviac z ponúkaných variantov. Paletka je pomerne malá, kompaktná, bežne ju nosím so sebou v kabelke. Obsahuje aj penový aplikátor, vďaka ktorého tvaru si môžete trio očných tieňov naniesť na očné viečko jedným ťahom. Nevšedná, ale zato šikovná pomôcka. Každopádne v prípade kútikov oka sa prvý pokus celkom nepodaril. Chce to tréning.


Očné tiene sú ľahké, ale zbytočne sa neprášia. Sú sýto pigmentované a dajú sa vrstviť. Počas dňa neblednú, ani sa na hornom viečku neotláčajú. Aspoň v mojom prípade. Ľahko sa tiež rozmazávajú. Najtmavší čierny odtieň používam aj na nakreslenie očnej linky pre prirodzenejší vzhľad.


AUTUMN BAG ESSENTIALS - ČO NESMIE CHÝBAŤ V KABELKE NA JESEŇ


Dymové očné tiene BOURJOIS Paris 1 Second


BOURJOIS Paris 1 Second dymové očné tiene



Rimmel London Wonder´Luxe Volume riasenka pre maximálnu dĺžku a objem 002 Brown Black


Riasenka pre maximálnu dĺžku a objem v odtieni 002 Black Brown Rimmel London Wonder´Luxe Volume vám vyčaruje dlhé, oddelené, dokonalo čierne a doslova rozprávkové mihalnice, ktoré by vám nejedna bábika mohla závidieť. Na prvý pohľad ma zaujal ružový obal riasenky, ktorý ukrýva 11 ml produktu a pomerne štíhlu kefku. Tá obsahuje 2 druhy štetiniek - kratšie, ktoré sú blízko seba a je ich viac, no a dlhšie, ktorých je pomenej a sú od seba vzdialenejšie. Riasenka sa neotláča na horné viečko, ani sa počas dňa netrúsi. Som s ňou nesmierne spokojná ♥


BOURJOIS Paris 1 Second dymové očné tiene


Gabriella Salvete Cover Powder SPF15 kompaktný púder 01 Ivory

Kompaktný púder Gabriella Salvete Cover Powder poskytne pleti okrem ľahkého krytia a okamžitého zmatnenia taktiež ochranu pred slnkom vo forme SPF15. Zvolila som ho v odtieni 01 Ivory, čo je veľmi svetlý odtieň, dokonalo korešpondujúci s mojou pleťou a pokožkou. Menšie nedokonalosti pleti zmiznú mihnutím oka. Tón pleti je ihneď zjednotený a dotvára prirodzený vzhľad. Pleť je navyše zamatovo hebká. Na mastnej pleti efekt zmatnenia vydrží cca 2-3 hodiny.


STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ A TELO S CAUDALIE, Q+A, BIODERMA A SWISS SMILE


L'Oréal Paris Color Riche hydratačný rúž 112 Paris Paris


Posledným produktom tejto objednávky je L'Oréal Paris Color Riche - hydratačný rúž, ktorý som si vybrala v peknom chladnom ružovom odtieni 112 s názvom Paris Paris. Krémovú konzistenciu oceníte najmä teraz, počas chladných mesiacov, kedy majú pery tendenciu viac sa vysúšať. Luxusné zlaté balenie v sebe ukrýva bohato pigmentovaný vôňavý rúž, ktorý vaše pery zafarbí okamžite. Výdrž je taká klasická, ako to v prípade týchto rúžov býva - zväčša 2 - 4 hodiny, podľa toho, či sa s ním rozhodnete aj niečo konzumovať alebo nie.


JARNÁ ROMANTICKÁ OBJEDNÁVKA Z PARFÉMY ELNINO


L'Oréal Paris Color Riche hydratačný rúž 112 Paris Paris

2 komentáre:

  1. Wow! What a gorgeous makeup look. That purple smokey eye is absolute perfection. It looks dramatic in the best possible way.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Souhlasím, že ta řasenka od Rimmel je super, měla jsem jí jednou a vyhovovala mi. :) Musím dodat, že líčení se ti moc povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť