Modrí májoví obľúbenci


Pekný pondelok všetkým želám ~

Keďže už dlhšiu dobu som na blogu nezverejnila žiaden článok týkajúci sa mojich kozmetických obľúbencov, ktorých sa za poslednú dobu nazbieralo pomerne dosť, povedala som si, že tak urobím čo najskôr. Dokonca sa mi produkty podarilo zladiť do modrej farebnej kombinácie, čo ma nesmierne potešilo. Farebne ladený článok som na blogu nezverejnila už dlho. Ako môžete vidieť, väčšina produktov spadá pod značku Nivea, ktorú som si v poslednej dobe veľmi obľúbila.

Vaseline Petroleum Jelly

Prvou vecou, ktorú by som rada spomenula iba okrajovo, je klasická biela vazelína nachádzajúca sa v malom teglíku, ktorý si so sebou môžete vziať kdekoľvek. Tomuto produktu som venovala osobitný článok, takže ak by ste sa o ňom chceli dozvedieť viac a prečítať si zopár mojich rád, na čo ju vlastne použiť, odporúčam prečítať aj 7 tipov ako využiť vazelínu.

Notino Nivea Diamond Gloss Care lak na vlasy recenzia Blog de la Licorne

Nivea Diamond Gloss Care lak na vlasy

Lak na vlasy Diamond Gloss Care je po niekoľkých rokoch mojím prvým. Týchto stylingových produktov som sa vzdala vtedy, keď som si prestala vlasy žehliť aj točiť. Každopádne takýto produkt sa doma nestratí, vydrží skutočne dlho a nikdy neviete, kedy budete chcieť vyskúšať nový účes a lak na vlasy vám pomôže udržať ich pokope.

Na stupnici od 1 do 6 ide o 4-ku, extra silné spevnenie. Vlasy sú skutočne pevné a držia na mieste, ale vyzerajú stále veľmi prirodzene, nie mastne a zlepene. Vonia ako klasický lak na vlasy a tuhne do niekoľkých sekúnd. Ľahko sa z vlasov aj vyčesáva, čo je úžasné! Vlasy nie sú zaťažené, dokonca sú chránené a vďaka zloženiu obohatenému aj o makadamiový olej.

Notino Saffee Cleansing Oil-to-Milk odličovací olej recenzia Blog de la Licorne

Saffee Cleansing Oil-to-Milk odličovací olej

Odličovacie oleje som kedysi používala, no v poslednej dobe som zostala verná najmä micelárnej vode Sebsibio H2O od Biodermy. Od Notino nám, blogerkám, však prišiel pred niekoľkými týždňami relaxačný balíček, v ktorom sa nachádzal set plátenných pleťových masiek Korika, krém na ruky Spiri Time a taktiež aj Saffee Cleansing odličovací olej v tejto peknej modrej fľaštičke. Prv som si povedala, že ho rovno posuniem mamine. Napokon som sa však rozhodla používať ho aspoň z času na čas, keď som doma a nemám na tvári mejkap, ale chcem si pleť vyčistiť.

Samozrejme, akonáhle som ho použila po prvýkrát, hneď sa mi zapáčil - a mamina je s ním taktiež spokojná! Ak pokukujete po novom odličovači, ktorý je k pleti šetrný a jemný a DOKONALO odlíči aj niekoľko vrstiev riasenky a očnú linku zopár ťahmi, rozhodne odporúčam vyskúšať tento. Mazľavý je dosť, takže ho na tampónik veľa nenanášam. Po následnom opláchnutí vodou je pleť čistá a hebká.

Notino Nivea Clay Fresh Hibiscus & White Sage sprchový krém recenzia Blog de la Licorne

Nivea Clay Fresh Hibiscus & White Sage sprchový krém

Ílové sprchové gély, resp. krémy sa stali populárnymi ešte minulý rok. Pár som ich mala vyhliadnutých, hlavne od Nivey a taktiež od Dove, preto som bola nesmierne šťastná, keď som si konečne zakúpila tento sprchový gél s ružovým ílom a vôňou ibišteka a bieleho čaju. Íl by mal byť prírodného pôvodu. Má príjemnú staroružovú farbu a delikátnu sviežu, šťavnatú čajovú vôňu. Jeho konzistencia je stredne hustá a po zmytí vodou zanecháva pokožku citeľne jemnejšiu.

Notino L´Oréal Paris Men Expert Hydra Power sprchový gél 3v1 recenzia Blog de la Licorne

L´Oréal Paris Men Expert Hydra Power sprchový gél 3v1

Niekoľko týždňov dozadu som vám na svojom instagramovom profile ukázala novinky z predošlej Notino objednávky. Medzi nimi bol tiež L´Oréal Paris Men Expert Hydra Power sprchový gél 3v1, taktiež odetý vo svetlomodrom šate. Jedinečný osviežujúci účinok môže pocítiť nielen vaše telo, ale i tvár a vlasy, na ktoré je tiež určený. Vôňa je skutočne energická, pepermintová. Jeho zloženie by malo byť obohatené o pramenitú vodu. V spojení s vodou veľmi dobre pení!

Notino Nivea Creme Smooth sprchový krém recenzia Blog de la Licorne

Nivea Creme Smooth sprchový krém a Nivea Smooth Sensation krémové telové mlieko

Tieto dva produkty z rovnakej kolekcie som objednávala ako súčasť darčeka pre maminu k jej narodeninám. Vtedy boli telové kozmetické sady naozaj lacné a skutočne sa oplatilo zakúpiť si ich naraz niekoľko. Darčeková sada Nivea Daily Moisture Drop obsahovala krémový sprchový krém a telové mlieko, oba produkty v objeme 250 ml. Krémový sprchový gél je obohatený o bambucké maslo a má veľmi jemnú, delikátnu vôňu, ktorá mi pripomína vône detských produktov ♥ Má zľahka perleťový nádych.

Krémové telové mlieko Smooth Sensation je vhodné predovšetkým pre suchú pokožku a je taktiež obohatené o bambucké maslo. Poskytovať by malo 48-hodinový účinok, avšak ja týmto číslam veľmi neverím, resp. v rámci mojej pokožky to neplatí :-) Má klasickú bielu farbu, ľahšiu gélovú konzistenciu a taktiež jemnú nedráždivú vôňu. Do pokožky sa vpíja do niekoľkých sekúnd po jemnej masáži a zanecháva jú citeľne hydratovanejšiu a jemnejšiu. Navyše pokožka, nejakým nevysvetliteľným zázrakom, vyzerá krajšie :-)


Vyskúšali ste niektorý zo spomínaných produktov? Aký je váš obľúbený "modrý" produkt?

Notino Nivea Smooth Sensation krémové telové mlieko recenzia Blog de la Licorne

1 komentár: