Spring Apricot Angel Body Care 🍑

Spring Apricot Angel Body Care Blog de la Licorne

Krásny začiatok nového týždňa želám ~

Dnes mám pre vás po istom čase opäť článok, kozmetickú recenziu, ktorý vznikol v spolupráci s e-shopom Elnino. V rámci našej novej spolupráce som si vybrala celkom 5 rozličných produktov - telové mlieko a krém Indulona, luxusný sprchový olej Nuxe a voňavé dekorácie od Yankee Candle. Tentokrát som sa rozhodla článok opäť poňať o čosi anjelsky a v hlave sa mi zrodila myšlienka toho, ako by vyzerala rutina v rámci starostlivosti o telo takého marhuľkového anjela. Podľa mňa práve takto!

* produkty poskytnuté za účelom recenzie

Indulona zjemňujúce telové mlieko marhuľa recenzia Blog de la Licorne

Prvým produktom, ktorý by som vám dnes chcela predstaviť a odporučiť, je Indulona zjemňujúce telové mlieko marhuľa 🍑 (ospravedlňte tohto broskynkového smajlíka, ale keď marhuľka nie je!). Balenie s objemom 250 ml v sebe ukrýva mlieko stredne hustej konzistencie a bielej farby, ktoré sa ale po pokožke zjemnenej teplou sprchou s neuveriteľnou ľahkosťou kĺže.

Pokiaľ máte radi autentické, prírodné, šťavnaté vône, a najmä vôňu sladkých marhúľ plných šťavy, toto telové mlieko Indulona je vynikajúci produkt pre vás. Ja osobne by som ho bola bývala najradšej zjedla, ak by som mohla. Jemnou masážou po pokožke sa do nej mlieko rýchlo vpije a zanechá ju nielen delikátne prevoňanú na pár hodín, ale najmä vláčnu, zjemnenú a hydratovnú.

Hotová radosť si do seba zakusnúť ~ Obsahovať by malo vitamíny skupiny B obsiahnuté v marhuľovom oleji, ktorý udržiava pleť mladú, pružnú a sviežu.

• Môže Vás zaujímať ~ Angelic Body Care Routine | Nuxe & Vaseline

Indulona všestranná starostlivosť telový krém nechtíkový recenzia Blog de la Licorne

Indulona telový krém s nechtíkom lekárskym je druhým produktom určeným na telo. V 250 ml tégliku sa nachádza skutočne hutný a hustý krém, ktorý by som odporúčala používať predovšetkým počas chladných mesiacov. Keďže je moja pokožka tela ale takmer vždy suchá, preferujem takéto hustejšie krémy aj počas teplejších mesiacov. Autentická vôňa nechtíka lekárskeho vás okamžite prenesie zmyslami do útrob prírody. S každým použitím mám pocit, že si na seba natieram skutočné nechtíky ktoré sú známe svojimi upokojujúcimi a regeneračnými účinkami ♥

Krém je zľahka žltkastý a ide o klasickú nechtíkovú indulónu z tuby. Do pokožky tela sa vpíja o čosi dlhšie a pri väčšom množstve môže zanechať hustejšiu bielu vrstvu, takže pozor. Pokožka je nechtíkom prevoňaná, hebká, hydratovaná a taktiež zľahka lesklá ♥ Tieto produkty od Indulony sú skvelé nielen v rámci starostlivosti o telo, ale i v rámci starostlivosti o ruky a chodidlá ~

• Môže Vás zaujímať ~ How to Become Angel?

Nuxe Prodigieux luxusný sprchový olej recenzia Blog de la Licorne

Luxusný sprchový olej Nuxe Prodigieux mal byť pôvodne mojím favoritom, domnievala som sa, ale to som ešte ani zďaleka netušila, že ho marhuľkové telové mlieko prekoná! Každopádne - produkty francúzskej značky Nuxe milujem. Na blogu som ich recenzovala už niekoľko a stále sa ich nedokážem vypoužívať. Sú pre mňa jednoducho akýmsi ľahkým stelesnením luxusu a ja svoje telo a pleť veľmi rada rozmaznávam ~

Balenie s objemom 200 ml si šetrím ako sa len dá a najradšej by som ho používala do konca života, tak nesmierne ma tento produkt očaril! Pokiaľ ste sa zamilovali všestranné multifunkčné oleje Nuxe, tento sprchový olej si zamilujete tiež. Ide totiž o hustejší gélovejší olej s trblietkami, dokonca i jeho vintage Nuxe vôňa je však totožná. Pokožka zostane v tomto starodávnom opare po sprche či kúpeli prevoňaná na niekoľko hodín. 91,7% ingrediencií by malo mať prírodný pôvod.

• Môže Vás zaujímať ~ Plum Blossom Haze Spring Makeup Inspiration

Nuxe Prodigieux luxusný sprchový olej recenzia Blog de la Licorne

Yankee Candle vonný vosk Angels Wings recenzia Yankee Candle vonná sviečka Sun-Drenched Apricot Rose recenzia Blog de la Licorne

Na záver som si nechala produkty dotvárajúce atmosféru. Značke Yankee Candle som podľahla už pred rokmi, avšak oveľa oveľa neskôr, ako boli tieto produkty známe. Každopádne ich vyššia cena sa vyrovná ich kvalite.

Čo ma však nesmierne na týchto produktoch teší a baví je tá originálnosť a nápaditosť, s ktorými prichádzajú. Ja som si na túto recenziu zvolila Yankee Candle Angel´s Wings vonný vosk a Sun-Drenched Apricot Rose vonnú sviečku. Povedzte mi, kto mohol prísť s konceptom ako sú anjelske krídla alebo slnkom zmáčaná (v slnečnom jase, samozrejme) marhuľová ruža? Veď to je úžasné!

Nielenže tieto veci pekne dotvoria váš domov a spravia ho útulným, ale dokážu ho na pár hodín aj nesmierne delikátne prevoňať! Každopádne pri niektorých vôňach si musíte dať pozor, pretože mne napríklad silnejšie vône nesmierne prekážajú, a to aj keď sú ešte stále zabalené! Rada si ich však ukladám do šatníka medzi oblečenie, ktoré je následne pekne prevoňané ~

Skúšali ste niektoré zo spomenutých produktov?
Oslovili vás niektoré z nich? 🍑 

2 komentáre:

  1. Vosky a svíčky od YC mám celkem ráda, i když konkrétní vůně vybírám opatrně.
    Od Nuxe jsem dostala suchý olej jako dárek - nějak si nemohu zvyknout na jeho vůni... škoda.
    Zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť