Nákupy z Benu Lekáreň


Pekný štvrtok želám všetkým ~

Dnes sa k vám prihováram opäť s článkom z trošku iného súdka. Pred niekoľkým týždňami ma kontaktovala istá marketingová agentúra v rámci spolupráce s Benu Lekáreň. S takýmto typom e-shopu som ešte za svoju blogerskú kariéru nikdy nespolupracovala, preto som si povedala, že to môže byť príjemná nová skúsenosť. Navyše Benu Lekáreň mnohí z nás poznajú a určite v nej aj nakupujú. Majú tam skutočne zaujímavé veci a rozmanitý sortiment. Nájdete tam dokonca aj kozmetiku a produkty zdravej výživy. Ja som v rámci našej spolupráce siahla po týchto štyroch produktoch ↓

Ladival ALLERG SPF 30
LIFTEA Štíhla línia SYNEFRÍN
MedPharma B-komplex Forte
topnatur SÓJOVÝ NÁPOJ extra proteín

* produkty poskytnuté za účelom recenzie

Benu Lekáreň MedPharma B-komplex Forte recenzia Blog de la Licorne

MedPharma B-komplex Forte


Prvým produktom, ktorý by som vám chcela predstaviť, je MedPharma B-komplex Forte 100 tabliet +7 zdarma. B-komplex ako-taký som kedysi brávala, no potom som si od neho urobila na niekoľko rokov pauzu. Nad opätovným vrátením sa k nemu som však rozmýšľala už dlhšiu dobu, takže táto spolupráca mi prišli skutočne vhod. Už ako dieťa som milovala tú typickú vôňu tohto výživového doplnku. Odporúčané dávkovanie je 1 tableta denne. Tento výživový doplnok obsahuje vitamíny B3, B5, B6 a B12, ktoré prispievajú k zníženiu vyčerpania a únavy a k správnej funkcii psychiky.

Benu Lekáreň topnatur SÓJOVÝ NÁPOJ extra proteín recenzia Blog de la Licorne

Topnatur Sójový nápoj extra proteín


Ďalším produktom, ktorý som si veľmi obľúbila, je Topnatur Sójový nápoj extra proteín s obsahom 350 g. Ide o sušený prášok, ktorý som si ja osobne pridávala do ovsenej kaše. Riedené vodou mi tieto nápoje nechutia, preto je pre mňa mliečna ovsená kaša prijateľnejšou alternatívou. Tento nápoj by mal byť zdrojom bielkovín rastlinného pôvodu obohatený o vitamíny (A, B1, B3, B6, B12, C) a minerály (Ca, P).

Neobsahuje laktózu ani kazeín. Je vhodný aj pre osoby s neznášanlivosťou mliečnych produktov, čo ma nesmierne teší, pretože v poslednej dobe som si všimla, že mliečne produkty môjmu telu už, žiaľ, nerobia až tak dobre. Ide teda o všestranný produkt, ktorý v rámci prípravy zdravých pokrmov doma určite uvítate.

Benu Lekáreň Ladival ALLERG SPF 30 recenzia Blog de la Licorne

Ladival ALLERG SPF30 gél na ochranu pred slnkom


Ladival ALLERG SPF30 gél na ochranu pred slnkom som si zakúpila pre blížiace sa letné počasie. Svoju pokožku slnku, ak to nie je nevyhnutné, nevystavujem a chránim si ju pred zbytočnými slnečnými lúčmi ako sa len dá. Opaľovací krém na tvár používam každodenne, po celý rok. Prípravky na opaľovanie sú teda nevyhnutnou súčasťou mojej kozmetickej výbavy na leto.

Moja pokožka je na slnečné lúče dokonca aj alergická, čo nie je vôbec príjemné. Aj pre to som sa rozhodla siahnuť po tomto produkte určenom špeciálne pre pokožku alergickú na slnko. Nemal by obsahovať oleje, emulgátory, parfémy, farbivá a dokonca ani konzervačné látky. Nevýhodou sú však žlté až hnedé škvrny na oblečení, čo sa mi vôbec, ale vôbec nepáči :-(

Benu Lekáreň LIFTEA Štíhla línia SYNEFRÍN recenzia Blog de la Licorne

LIFTEA Štíhla línia SYNEFRÍN


Posledným produktom z tejto objednávky je LIFTEA Štíhla línia SYNEFRÍN 60 kapsúl, ktorá ako výživový doplnok napomáha lepšej kontrole telesnej hmotnosti a správnemu tráveniu. Nakoľko cvičím a snažím sa stravovať čo najzdravšie, podobnými výživovými doplnkami, ktoré vám k vysnívanej postave dokážu pomôcť, nepohrdnem. Samozrejme, nie sú všetkým a pokiaľ nezačnete samy od seba - od svojich návykov, motivácie a zmeny, doplnky stravy sú vám prakticky na nič. Zmierňujú pocit hladu a navodzujú pocit sýtosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára