Plum Blossom Haze Spring Makeup Inspiration

Plum Blossom Haze Spring Makeup Inspiration Blog de la Licorne
* PNG editing through PicsArt*

Krásnu nedeľu želám všetkým ~

Pevne verím, že ste všetci zdraví a že to takto ostane aj naďalej. Ja som si myslela, že môj zdravotný stav sa už len a len zlepší, ale napokon mi všetko z nosových dutín vzišlo do hrdla .. Pevne verím, že to je iba prechodná chrípka a reakcia na zmeny počasia, pretože môj organizmus je na takéto náhle zmeny háklivý. Snáď to neprepukne v nič vážnejšie, musíme byť silní!

Každopádne včera mi už bolo opäť aspoň o trošičku lepšie a pustila som sa do mejkapovej inšpirácie, ktorá vznikla v spolupráci s e-shopom Elnino. Tento e-shop mi pred niekoľkými týždňami venoval pre účely recenzie veľrybkové paletky od Pupa, ktoré som v tomto líčení použila.

* produkty (veľrybie paletky Pupa) poskytnuté na recenziu

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Ako som už spomenula v úvode, v rámci tejto spolupráce som si vybrala z e-shop Elnino sadu veľrybých paletiek od talianskej značky kozmetiky Pupa. Súčasťou veľkého balenia bola podložka pre veľrybky, aby mali na čom stáť a veľká a malá veľryba. Objednala som si ich vo svetloružovej farbe, nakoľko táto kombinácia očných tieňov a produktov na pery ma oslovila najviac. A, proste, ružová ♥ Vnútro veľkej veľrybky vyzerá ako vajíčko - s troma poschodiami. Nájdete tam ↓

P e r y
  • svetloružový lesk na pery s trblietkami
  • 2x lesk na pery
  • 4x rúž na pery
O č i
  • rozjasňovač, trblietavý snehovobiely očný tieň
  • fialové a ružové lesklé očné tiene
  • medený lesklý očný tieň a tmavohnedý matný očný tieň
  • ceruka na oči, obojstranný štetček na očné tiene
  • krémový zľahka trblietavý rozjasňovač (myslím si)
T v á r
  • svetlohnedý krémový bronzer
  • béžový trblietavý rozjasňovač
  • svetlá korálová zľahka trblietavá lícenka
  • krémový rozjasnovač s trblietkami
  • krémová tmavo koralová lícenka

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Produkty na pery majú zľahka nasladkastú vôňu. Ostatné produkty nedisponujú žiadnou špeciálnou vôňou. Veľryba obsahuje aj jedno veľké zrkadlo.

Mohlo by vás zaujímať ~ Soft Cranberries Delight Valentine´s Day Makeup Inspiration

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Malá veľrybia paletka taktiež obsahuje zrkadlo a dve poschodia produktov na pery. Táto paletka sa bez problémov vojde aj do väčšej kabelky. Všetky z rúžov a leskov na pery príjemne sladko voňajú. Na prvom poschodí sa nachádzajú dva rúže a jeden trblietavý lesk na pery. Na druhom zasa jeden rúž a dva ligotavé lesky na pery. Nie sú však dlhotrvajúce a otláčajú sa na poháre, jedlo a pod. Farby sú to ale skutočne pekné, jarné ♥

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Ukážky všetkých rúžov a leskov na pery v oboch paletkách. Fotografia naľavo zobrazuje produkty na pery nachádzajúce sa vo veľkej veľrybe. Fotografia napravo zobrazuje produkty na pery nachádzajúce sa v malej veľrybke.

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Na fotografii vľavo môžete vidieť ukážky produktov určených na oči (nachádzajúce sa úplne v strede paletky). Na fotografii vpravo môžete vidieť produkty určené na tvár (nachádzajúce sa v pravej časti paletky).

Pupa Milano Pupa Whale darčeková kazeta recenzia Blog de la Licorne

Čo som použila na Purple Blossom Haze líčenie?
Purple Blossom Haze Spring Makeup Inspiration Blog de la Licorne

V rámci tohto líčenia som použila všetky tri ružové a fialové očné tiene, ktoré som vo veľkej paletke našla. Pomocou nich som zľahka vykontúrovala i svoje čelo, nos a líca. Aplikovala som ich aj na krk, avšak na fotografiách som to zabudla zachytiť. Rovnakú kombináciu očných tieňov som použila aj na obočie a zľahka tiež na spodok nosa! Nechýbal ani práškový rozjasňovač, ktorý som naniesla do stredu viečka, po dĺžke nosa, pod najvyšší bod obočia, ponad lícne kosti a nad hornú peru. K tomuto líčeniu som tiež zvolila aj svoju najobľúbenejšiu ružovú parochňu ♥ Pre efekt objemu a hustoty na fotkách som tiež využila nápomocné magnetické mihalnice, ktoré nie sú absolútne použiteľné, ale čo chcem z Aliexpressu, haha. Na fotografie úplne postačia!

Páči sa vám toto jarné slivkové líčenie?
Tešíte sa na jarné počasie?

Purple Blossom Haze Spring Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Purple Blossom Haze Spring Makeup Inspiration Blog de la Licorne

rúž na pery Max Factor Colour Elixir odtieň 125 Icy Rose recenzia Blog de la Licorne

V neposlednom rade tu máme rúž na pery Max Factor Colour Elixir v odtieni 125 Icy Rose. Rúž sa mi ihneď zapáčil svojím retro zlatistým vzhľadom. Ide o sýtu, ale i napriek tomu svetloružovú farbu a jemnými trblietkami, ktorá sa počas jari bude nádherne na mojich perách vynímať. Je to skôr taký hravý, dievčenský odtieň, ľahko kombinovateľný s takmer hocičím. Rúž má krémovú konzistenciu, takže vaše pery taktiež zľahka vyhladí a dodá im potrebnú vláčnosť. Jeho vôňa je príjemná, sladká.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára