Eye Makeup Products I´ve Been Using

Produkty na líčenie očí Notino Tekuté očné linky Riasenka Catrice AllRound Riasenka na obočie TheOne Oriflame Loreal Paris Blackbuster Tekutá očná linka I Love Revolution

Peknú stredu želám všetkým ^^~

Pôvodne som plánovala urobiť článok o mojej momentálnej rutine ohľadom líčenia sa, avšak keďže ide o pomerne dosť produktov, resp. o také produkty, v rámci ktorých by som vám k nim rada napísala menšie recenzie. Pôjde teda o článok o produktoch, ktoré využívam v rámci líčenia očí. Moje líčenie očí je priam rovnaké už niekoľko rokov, akurát v poslednej dobe rada používam i trblietavé očné tiene na oživenie.

Podkladovým bázam sa vyhýbam, keďže mne úplne postačí korektor, na ktorý následne nanesiem púder pre zmatnenie viečka. Môj pravdepodobne druhý korektor v živote, je od Maybelline Instant Anti-Age Eraser v odtieni 03 Fair. Dokonale si poradí s mojimi tmavými kruhmi pod očami a taktiež splynie s mojou svetlou farbou pleti. Ide o jeden z mála korektorov, ktorý mi farebne ale i svojou konzistenciou vyhovujú.

Vôňa je jemná, nevtieravá, nedráždi moje oči. Má mierne vodnatú konzistenciu. Hubkový aplikátor je veľmi super, pretože okrem nanášania ho i rovno zaťapkáva do pleti (odpusťte mi za tento výraz, avšak vo svojej slovnej zásobe som skutočne nenašla nič adekvátnejšie na opis tohto úkonu). Plánujem si ho zakúpiť znova. Ako som už spomínala, pre fixáciu korektoru použijem svetlý púder. Momentálne používam Nude Powder SPF15 od Gabriella Salvete.


V rámci produktov na líčenie obočia som donedávna používala iba tmavosivý alebo čierny očný tieň. Ponovom však používam iba ceruzku na oči, púder na obočie a riasenku na obočie. Vodeodolná ceruzka na oči Rimme London Exaggerate v odtieni 264 Earl Grey má dokonalú tmavosivú farbu.

Je o čosi mastnejšia, takže sa s ňou pracuje rýchlejšie a jednoduchšie a čo veľmi kvitujem je tiež fakt, že na opačnej strane má menší penový štetček, ktorým ju dokonalo rozmažete. Nikdy sa mi na mne osobne nepáčilo také to ostré obočie. Mám rada jemnejšie, prirodzenejšie hrany. Aký krásny oxymoron.

Ak nepoužijem ceruzku, použijem púder na obočie Rimmel London Brow Shake Filling Powder v odtieni 004 Soft Black. Tento produkt mi pripomína suchý pastel, resp. uhlík. Aplikátor je veľmi jemný a púder silne pigmentovaný, takže väčšinou ho spätne nikdy nenamáčam. Rovnako ako aj ceruzka spomenutá vyššie, aj tento púder vydrží celý deň bez akejkoľvek dodatočnej úpravy.

púder na obočie Rimmel London Brow Shake Filling Powder recenzia púder na obočie Rimmel London Brow Shake Filling Powder recenzia

riasenka na obočie Oriflame TheOne Browcara recenzia

Pokiaľ ide o riasenku na obočie, momentálne používam Oriflame TheOne Browcara v odtieni Deep Brown. Chĺpky obočia sú fixované taktiež po celý deň, kedy mám mejkap nanesený, takže opätovného nanášania počas dňa sa nemusíte báť. Ďalšie moje obľúbené sú od Essence, ktoré v DM-ku nájdete aj pod 3€.

Grom môjho líčenia v rámci očí je určite očná linka. V zásobe ich mám niekoľko a niekoľko z nich každodenne i používam. Pred definitívnou linkou, poslednou v poradí, na viečko nakreslím akúsi skúšobnú, prvotnú, ktorú môžem jednoducho ešte dodatočne upravovať.

Pre tento účel používam buď gélovú očnú linku Astor 24h Gel Perfect Stay Eyeliner, ktorá má krásnu čiernu farbu, lesklý efekt a navyše obsahuje aj štetček na nanášanie, alebo očná linka v pere L´Oréal Paris BlackBuster, ktorá ma zasa hrubší hrot. Gélové očné linky sú super, avšak mne sa otláčajú na horné viečko i po ich zaschnutí. Preto ich následne fixujem klasickými tekutými. BlackBuster je síce fajn, ale jej pigmentácia nie je až taká intenzívna a pri prekresľovaní sa niekedy jej pôvodná vrstva zmaže.

gélová očná linka Astor 24h Gel Perfect Stay Eyeliner recenzia očná linka L´Oréal Paris BlackBuster recenzia

Očná linka Loreal Paris BlackBuster Tekutá očná linka I Heart Revolution Tekutá očná linka Rimmel London Exaggerate

Ako prvú môžete vidieť BlackBuster, pod ňou je tekutá očná linka I Heart Revolution Fantasy Eyeliner, ktorej úchop štetčeka vyzerá ako roh jednorožca ♥ Štetček je mierne flexibilný, pracuje sa s ním precízne a jednoducho.

Ponúka taký ten typicky lesklý efekt, avšak má tendenciu zliepať mihalnice dokopy, preto sa po jej nanesení trošku zle nanáša i riasenka. Inak mi nesmierne vyhovuje - nelúpe sa dole, nebledne. Balenie 4,5 g je navyše veľmi trvácne! Určite si ju zakúpim znova!

Pod ňou je tekutá očná linka Rimmel London Exaggerate, ktorej štetček je síce tvrdý, ale jeho koniec je ako klasický štetec. Naoko vyzerá veľmi pekne a čierno, avšak ponúka matný efekt a po čase sa zlupuje dole. Plánujem ju už iba vypotrebovať. Znova si ju určite nekúpim. Sklamala ma i napriek tomu, že recenzie na Notino ju vychvaľovali do nebies :-(

Pokiaľ by som však mala rozprávať o jednej z najlepších liniek na oči v pere, určite ňou bude Essence Eyeliner Pen Extra Longlasting, ktorú nájdete v takmer ktorejkoľvek z drogérií. Ak si dobre pamätám, stojí čosi cez 3€, každopádne na viečku sa s ňou veľmi rýchlo a ľahko pracuje.

Jej hrot je veľmi ohybný a na konci primerane tenký, takže krásna ostrá linka popri mihalniciach je samozrejmosťou. Schne takmer okamžite a neotláča sa na horné viečko. Počas dňa nebledne, ani sa nezlupáva a má veľmi peknú čiernu, mierne lesklú farbu.

Essence Očná linka v pere recenzia Essence Očná linka v pere recenzia

Posledným produktom, ktorý v rámci líčenia očí používam, je riasenka. Pred niekoľkými týždňami som na ňu dokonca zverejnila aj recenziu, ktorú si môžete prečítať. Nie je ňou žiadna iná ako Catrice AllRound riasenka. Medzičasom som si už zakúpila do zásoby ďalšiu, tak veľmi mi vyhovuje :-)

Ako vyzerá váš mejkap v rámci očí?
Aké sú vaše najobľúbenejšie produkty, ktoré používate? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára