Soft Cranberries Delight | Valentine´s Day Makeup Inspiration

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Peknú stredu želám všetkým ~

Valentín sa nám neodvratne blíži a pri príležitosti sviatku zamilovaných by som sa s vami rada podelila o mejkap inšpiráciu, ktorú som vytvorila v spolupráci s e-shopom Elnino. To mi za účelom recenzie venovalo niekoľko produktov, ku ktorým sa v článku postupne dostanem. Ako môžete vidieť už na tejto koláži, líčenie sa nesie v duchu jemného romantického ružovkastého oparu.

Nájsť krásne a dobre pigmentované ružové a bordové očné tiene je skutočne ťažké, preto si ani len neviete predstaviť, ako ma táto paletka nesmierne potešila ♥ Čo sa týka týchto čokoládových paletiek od Makeup Revolution, táto je v poradí už moja štvrtá. Ide o pekne vyzerajúce, lahodne voňavé a kvalitné produkty a určite by som rada vyskúšala každú jednu z nich ♥

* produkty poskytnuté na recenziu

Ako sa vám páči toto líčenie?

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Valentine´s Day Makeup Inspiration Blog de la Licorne

Hlavné produkty, ktoré som v líčení použila 
  • Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov
  • Dlhotrvajúci rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate, odtieň 30
  • Riasenka L´Oréal Paris Volumissime Royale, odtieň Black
  • na fotografii vyššie môžete vidieť ešte dva produkty - linky na oči - avšak keďže som tieto produkty nepoužila v tomto líčení, recenzie naň umiestnim do samostatného článku :-)
Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov recenzia

Ako som už spomínala, Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov je ďalšia z radu čokoládových paletiek. Táto je ladená do tmavočervenej a hnedej farby. Vnútri obsahuje veľké zrkadlo, avšak chýba priestor na (a) samotný štetec. Jednotlivé očné tiene voňajú jemne sladko, zľahka pudrovo.

Paletka pokrýva široké spektrum farieb a odtieňov a ponúka ako matné, tak aj trblietavé očné tiene. Keďže trblietky zbožňujem, som nesmierne šťastná, že sa vyskytujú aj v tejto. Neprášia sa takmer vôbec, čo je super!

Paletku využívam všestranne - odtieň Bittersweet je takmer akoby transparentný, ten môže poslúžiť aj ako fixačný púder na menšie miesta (očné viečka, okolie nosa ..). Podobne môžete využiť aj odtieň Nude. Odtiene Bite, Cocoa a Scorched využívam v kombinácii ako tiene na obočie, prípadne si ich nanášam do záhybu viečok pre efekt "hlbšieho" a uprenejšieho pohľadu. Odtiene Bite a Cocoa sú tiež skvelé pre kontúrovanie, napr. nosa, pretože na tento účel vám veľké množstvo z nich netreba.

Máte skúsenosti s Cranberries & Chocolate, alebo inou čokoládovou paletkou od MRL?

Odtiene Gratification, Tasteful a Heavenly sú odtiene lesklé, trblietavé - tie využívam na rozajsnenie viečok, miest nad lícnymi kosťami, špičky nosa, miest pod očami (na princíp kórejského mejkapu) a pod. Musím povedať, že s bordovými sú moje najmilšie a využívam ich vo svojom líčení každodenne.

Kombináciu týchto troch tieňov som napokon využila aj ako rozjasňovač v tomto konkrétnom valentínskom líčení. Čierny matný odtieň Rich môže poslúžiť ako dymová očná linka, alebo taktiež ako tieň na obočie.

V prípade tohto líčenia som vynechala svoje milované čierne očné linky, avšak pre tento účel som použila kombináciu bordovo-ružových očných tieňov Cosmopolitan, Festive, Divine a Wine. Možno ste si to už všimli, ale ja nesmierne rada očné tiene kombinujem dokopy.

Tieto jednotliviny rada používam aj ako tiene na dolnú časť oka smerom od okraja oka k nosu (presne z opačnej strany, ako používam rozjasňovače od vnútorného kútika oka). Pre lepšie pochopenie môžete dať do Gúglu vyhľadať "geisha red under eyeliner" :-)

Pod očné tiene nepoužívam žiaden špeciálny produkt, väčšinou je to iba rozjasňujúci krém + opaľovací krém, ktoré následne zafixujem púdrom a na ten už ich priamo nanášam. Navzájom sa do seba nezlievajú, neblednú, ani sa nikam na oku nepresúvajú. Ostanú presne tam, kam ste ich naniesli a to po dobu viac ako 8 hodín. K pigmentácii a výdrži nemám čo dodať - očné tiene od MRL ma jednoducho ešte nikdy nesklamali.

Wine & Heavenly sú pravdepodobne moje najobľúbenejšie :-)

Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov recenzia

Swatche očných tieňov (prvý, druhý a napokon posledný riadok v paletke)

* tie sa pokúsim čoskoro, akonáhle bude čas, nafotiť ešte raz, pretože sú akési skreslené T_T

Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov recenzia

Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov recenzia

Makeup Revolution London I Heart Chocolate Cranberries & Chocolate paletka očných tieňov recenzia

Dlhotrvajúci rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate recenzia

Dlhotrvajúci rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate som si vybrala takpovediac na istotu. S týmto rúžom som skúsenosti už mala a vedel som, že tento odtieň mi vyhovuje. Rúž má krémovejšiu štruktúru, vďaka ktorej pery nevysušuje, ale, naopak, dlhodobo hydratuje a zvláčňuje.

Odtieň má peknú akoby bobuľovú farbu, čo je taká bordovo-tmavoružová. Vôňa je príjemná, sladká. Takéto tmavé sýte farby obľubujem predovšetkým na jeseň a počas zimy, kedy sa na mojej bledej tvári pekne vynímajú. Na perách vydrží bez ujmy zhruba 2-4 hodiny.

Dlhotrvajúci rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate recenzia

Dlhotrvajúci rúž na pery Rimmel London Lasting Finish by Kate recenzia

Pre toto líčenie som ho však zjemnila a naniesla som si ho iba doprostred pier. Dostratena som ho rozotrela smerom von. Použila som tiež hydratačný balzam a navrch som naniesla kombináciu rozjasňujúcich očných tieňov pre jemný perleťový nádych.

Rimmel London Lasting Finish by Kate recenzia

Riasenka L´Oréal Paris Volumissime Royale recenzia

Posledným produktom, ktorý som v tomto líčení použila (z tých, samozrejme, ktoré mi zaslalo Elnino) je riasenka L´Oréal Paris Volumissime Royale odetá v elegantnom zlato-červenom šate. Jej objem by mal byť 7,9 ml a odtieň je klasická čierna. Kefka je rovná, užšia, štetinky smerujú nahor špirálovito.

Čo sa týka jej vône, nie je to taká tá riasenkovitá vôňa, akú by ste očakávali. Mne doslova pripomína sekundové lepidlo. Každopádne oči mi nedráždi, mihalnice pekne prečeše a oddelí, zafarbí a zľahka natočí, ale predĺženie ani spomínaný x10 objem nečakajte. Priznám sa, od tohto produktu som čakala oveľa viac :-)

Riasenka L´Oréal Paris Volumissime Royale recenzia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára