Angelic Body Care Routine | Nuxe & Vaseline

Angelic Body Care Routine Nuxe Melting Shower Gel Nuxe Melting Body Scrub Vaseline Intensive Care krém na ruky a nechty s keratínom Vaseline Intensive Care Advanced Repair telové mlieko

Krásny decembrový piatok želám všetkým ~

Opäť sa k vám prihováram s kozmetickým článkom, avšak v tento deň takým, pri ktorom mi srdce opäť trošku raz poskočilo. Pokiaľ si pamätáte, pred niekoľkými mesiacmi som na blogu zverejnila zopár tipov, ako sa stať anjelom.

Dnešným článkom budem v tejto problematike sčasti pokračovať, kedže sa s vami podelím o tip na niekoľko produktov určených pre starostlivosť o telo, ktoré vám pomôžu docieliť anjelsky hebkú a vláčnu pokožku.


V zime sa veľmi často stáva - aspoň v mojom prípade - že máme doma takú zimu, že sa najradšej rýchlo osprchujem a vhúpnem rovno do pyžamy. Každopádne už niekoľko rokov si dávam medzi novoročné predsavzatia i dôslednú starostlivosť o telo, v rámci ktorej sa mi podarilo až tak nepoľavovať ako kedysi.

Vaše telo je každým dňom namáhané akoukoľvek činnosťou, ktorú vykonáva, preto by sme sa mu mali za to všetko odvďačiť. Zdravou stravou i cvičením, sebaláskou či špeciálnou starostlivosťou o samého seba. No dá sa to i kozmetikou!

Ono veľa urobia aj produkty, ktoré na tento účel používate. Ja sa snažím vyhľadávať také, ktoré tomu telu skutočne niečo dajú a jeho pokožku zbytočne nevysušujú, nedráždia a ani inak nepoškodzujú. Na oslavu našej obnovenej spolupráce s e-shopom Elnino som si vybrala štyri produkty, ktoré potešia nielen mňa, ale predovšetkým pokožku môjho tela.

* produkty poskytnuté na recenziu

Nuxe Body Melting Shower Gel Review Nuxe Body Melting sprchový gél recenzia

Nuxe Body Melting Shower Gel

Začnem produktmi francúzskej značky Nuxe, ktorá je pre mňa symbolikou luxusu, dôslednosti, sofistikovanosti a v neposlednom rade sa mi na nej páči taký ten starodávny vintage opar, ktorý sa mne osobne s týmito produktmi veľmi spája.

Sprchový gél Nuxe Body Melting Shower Gel sa nachádza v 200 ml príjemne svetloružovom balení s perleťovým odleskom. Gél je priesvitný, o čosi hustejší a má takú atypickú, nevídanú, avšak veľmi zaujímavú, delikátnu a podmanivú vôňu. Ja osobne tam cítim mandle - kvet pomarančovníka iba podprahovo. Pre mňa ide však o akúsi čarovnú , zľahka pudrovú, vôňu, predovšetkým pre jej jedinečnosť a jemnosť.

Nuxe Body Melting Shower Gel je vhodný pre všetky typy pokožky a neobsahuje mydlo, vďaka čomu v spojení s vodou vytvára iba malé bublinky. Avšak ich silu nepodceňujte! Vašu pokožku očistia dokonalo, len šetrnejšie a jemnejšie :-) 96% ingrediencií tohto sprchového gélu by malo byť prírodného pôvodu (rovnako ako aj lupienky mandle a pomarančovníka). Neobsahuje parabény.

Nuxe Body Melting Body Scrub Review Nuxe Body Melting telový peeling recenzia

Nuxe Body Melting Body Scrub

Po sprchovaní je dobré z času na čas použiť aj peeling, ktorý vašu pokožku zjemní vďaka odstráneniu odumretých kožných buniek a nečistôt. Pleť bude dýchať, vyzerať o čosi krajšie a žiarivejšie. Tento krok je nevyhnutný pred holením chĺpkov, pretože chĺpok oholíte efektívnejšie a predítete tým taktiež nepríjemnému zarastaniu chĺpkov.

Telový peeling Nuxe Body Melting Body Scrub sa nachádza v 200 ml fialovkastom balení a je taktiež vhodný pre všetky typy pokožky. Ako každý peeling, slúži na exfoliáciu a zjemnenie pokožky. Na vlhkú pokožku tela ho používam 2 - 3x týždenne. S týmto druhom produktov to však netreba preháňať, pretože si môžete poškodiť vrchnú vrstvu pokožky, a to určite nechcete :-)

Vôňa tohto krémového telového peelingu je totožná s vôňou sprchového gélu, akurát je o čosi intenzívnejšia, silnejšia, povedala by som. To mi ale vôbec neprekáža, ba dokonca naopak, keďže táto vôňa si ma od prvého okamihu podmanila!

Sú v ňom obsiahnuté 100% prírodné exfolianty. 95,7% ingrediencií tohto produktu by malo byť prírodného pôvodu (obsahujúc extrakty z liči, vlašského orecha a kvetov mandle a pomarančovníka). Neobsahuje parabény.

Nuxe Body Melting Body Scrub Review Nuxe Body Melting telový peeling recenzia

Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails Hand Cream with Keratin Review Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails krém na ruky s keratínom recenzia

Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails Hand Cream with Keratin

Krém na ruky Vaseline Intensive Care Healthy Hands Stronger Nails s keratínom sa nachádza v 75 ml malom balení, ktoré sa šikovne zmestí do akejkoľvek kabelky. Okrem keratínu tiež obsahuje mikrokvapôčky Vazelíny. Jeho konzistencia je veľmi vodnatá, vďaka čomu sa do pokožky rúk vpíja rýchlo. Vy tak nemusíte vôbec dlho čakať ♥

Farba je klasická biela, avšak vôňa tohto krému na ruky mi pripomína akýsi čistiaci prostriedok (^^'). Skutočne netuším, čo iné by mohla byť tá vôňa zač, avšak neprekáža mi. Ruky sú citeľne vláčnejšie už po prvej aplikácii a nie sú vôbec mastné ani lepkavé.

Po dvojtýždňovom používaní tento krém na ruky sľubuje 10x silnejšie nechty. Samozrejme, počas tejto doby by ste nemali mať nechty nalakované, aby do nich produkt vsiakol čo najviac a čo najhlbšie. Hydratačný účinok hodnotím 11/10, keďže produkty od Vaseline sú pre mňa v hydratácii neprekonateľné.

Vaseline Intensive Care Advanced Repair Body Lotion Review Vaseline Intensive Care Advanced Care telové mlieko recenzia

Vaseline Intensive Care Advanced Care Body Lotion

Pri tejto značke ešte ostaneme, pretože druhým produktom je Vaseline Intensive Care Advanced Care telové mlieko, ktoré sa nachádza v objemnom, 400 ml balení. Mlieko je o čosi hustejšie, ale nie úplne husté. Má klasickú bielu farbu s perleťovým nádychom a nedisponuje žiadnou pridanou vôňou, iba takou tou krémovou, lekárenskou.

Aj toto mlieko obsahuje mikrokvapôčky vazelíny. Do pokožky sa vpíja rýchlo, nezanecháva ju ani mastnú ani lepkavú, iba mierne a prirodzene lesklú. Pokožka tela je vláčna a hydratovaná počas niekoľkých hodín. Citeľný je aj zjemňujúci efekt. Produkt je vhodný aj pre podráždenú pokožku. Doteraz nemôžem na tieto produkty povedať krivého slovka. Jediné, čo mi na nich vyslovene prekáža je to, že obsahujú metyl- a propylparabén, ale viem túto skutočnosť prežiť.

Používaním týchto štyroch produktov - ale samozrejme aj iných - sa dá docieliť nielen hydratovaná a hebká, ale i pekná a zdravá pokožka tela a rúk. Ak rozmýšľate nad skúsením niečoho nového, alebo nad nejakým darčekom pre vašich blízkych, vrelo ich odporúčam vyskúšať, pretože ide skutočne o kvalitné produkty! :-)

Aby som nezabudla - Elnino mi do balíčka ešte pribalili darček v podobe nákupnej tašky Kenzo, za ktorú som nesmierne rada a veľmi pekne za ňu ďakujem ♥ Keďže sa mamine veľmi páčila, poputovala rovno k nej :-)

Nákupná taška Kenzo

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára