Ako sa cítiť anjelsky 👼

How to Become an Angel

Krásnu nedeľu želám všetkým ^^~

A predovšetkým tým z Vás, ktorí radi čítajú články typu "Ako sa stať ..", "Tipy na/pre .." a pod, pretože konečne sa dostávam k tematickému článku, ktorý som mala rozpísaný v konceptoch už niekoľko týždňov. Povedala som si, žeby bolo fajn opäť napísať akýsi fantazijný článok o tom, ako sa stať akýmsi pozemským anjelom a ako vytvoriť svoj vlastný angelic koncept. Nehľadajte však za tým nič náboženské, ani nadprirodzené, ani nijaké takéto iné.

Pôjde teda o pár mojich tipov a rád, ako sa podľa mňa takouto bytosťou stať. Jednoducho nedeľný oddychový článok, vo svojej podstatne konečne iný ako tie klasické kozmetické, ktoré na blogu prevažne publikujem a na ktoré ste zvyknutí. Navyše, v tomto článku sa tiež dočítate o mojom najnovšom oblečení, ktoré som si objednala z e-shopu Bonprix, a ktoré som obdržala v rámci našej ďalšej spolupráce na testovanie.

* Bonprix oblečenie poskytnuté na recenziu

Vlastnosti a osobnosť
👼 buďte vyspelí –-> i keď závan infantilnosti nie je nikdy na škodu :-)
👼 nekričte –-> všetko sa dá riešiť aj s chladnou hlavou (na tomto pracujem už nejaký čas a som nesmierne šťastná, že sa mi to darí <3)
👼 nepoužívajte hrubé výrazy a vulgarizmy
👼 usmievajte sa na svoje okolie
👼 buďte zmyselní, vyrovnaní a predovšetkým zdravo sebavedomí

👼 neohovárajte ľudí za chrbtom, nenávisť taktiež nič nevyrieši
👼 buďte milí, vľúdni, nežní –-> hrubé gestá anjelskej osobnosti nesvedčia
👼 buďte empatickí –-> pomáhajte ostatným a počúvajte, ak sa vám chcú s niečím zdôveriť
👼 učte sa a spoznávajte nové veci, ľudí –-> niet nad kultiváciou ducha niečím, čo Vám dá i niečo do života
👼 vzpriamená chôdza je, myslím si, samozrejmosťou

👼 krása je vo všetkom navôkol nás, treba ju len nájsť a predovšetkým chcieť vidieť :-)
👼 buďte kreatívni, tvorte –-> kreslite, píšte, vytvárajte

Vzhľad
👼 hydratujte! –-> zvnútra čistou vodou alebo ochutenou s rozličným ovocím/zeleninou a zvonku hydratačnými krémami, mliekami, maslami (mojím najobľúbenejším produktom je určite vazelína!)
👼 vždy sa pred spaním odlíčte!
👼 stavte na prirodzený mejkap –-> vítané sú rozjasňovače, ligotavé očné tiene, trblietky všeobecne
👼 s anjelom sa mi spája taktiež kučeravý účes –-> ak preferujete rovné vlasy, z času na čas prekvapte svoje okolie peknými prirodzenými vln(k)ami
👼 rozjasňujúce produkty, ktoré obsahujú niacínamid Vám pomôžu docieliť krásnu, porcelánovú pokožku

👼 očný krém pomôže nielen s vráskami okolo očí, ale taktiež tmavými kruhmi pod očami
👼 zľahka zafarbené líčka ružovou, broskyňovou alebo orgovánovou farbou dodajú vašej tvári zdravý nádych
👼 vyvarujte sa dymovému dramatickému líčeniu a tmavým farbám všeobecne
👼 plátenné masky niekoľkokrát do týždňa pomôžu v rámci dodatočnej starostlivosti o pleť
👼 produkty s SPF sú počas dňa veľmi dôležité –-> chránia Vašu pleť pred slnečným žiarením, spálením, vráskami a inými neduhmi, ktoré sa nachádzajú v ovzduší, navyše SPF je taktiež zodpovedný za mladistvo vyzerajúcu pleť

👼 ľahké, vzdušné, čipkované oblečenie a spodné prádlo v snehovo bielej, krémovej, či zľahka ružovkastej, broskynkovej farbe
👼 jemne zafarbené pery jahodovej či čerešňovej farby a balzam na pery
👼 cukrový peeling na telo/pery s medom si môžete vyrobiť aj doma –-> jemná a hebká pokožka je zárukou navyše z nej tiež odstránite zvyšku odumretej vrstvy
👼 detské olejčeky od Johnson´s sú z tých najlepších a najšetrnejších k pokožke (aj tej podráždenej)
👼 jemná manikúra v podobe tej francúzskej je v tomto prípade dokonalým riešením, anjelský efekt dotvoria aj laky vo svetlej ružovej a béžovej farbe či tie s trblietkami

👼 používajte sladké, delikátne, kvetinové a ovocné vône
👼 prírodná kozmetika Vaše spojenie s prírodou posilní ešte viac :-)

Bonprix Biele bavlnené tričko

Biele bavlnené tričko s volánom s výraznou volánovou aplikáciou vpredu, ktorá zaručene pritiahne pozornosť, som objednávala v akcii a vzala som si ho vo veľkosti 32/34, čiže XXS-XS. Sadne mi ako uliate, je dokonca mierne priliehavé, ale na druhej strane taktiež príjemne a "prirodzene" voľné. Na pokožku tela sa nelepí a telo tak môže dýchať.

Je veľmi pohodlné, dokonalé na nosenie von ale i na dni oddychu a pokoja strávené doma. Vynikajúce pre tie z Vás, ktoré preferujú nenáročný jednoduchý štýl a kúsky, ktoré skombinujete skutočne s čímkoľvek. Mäkký a vzdušný džersejový materiál pozostáva z 95% bavlny, 5% elastanu. Volán je zo 100% polyesteru.

Bonprix Bavlnené čierne legíny

Bavlnené čierne legíny s bočnými pásikmi som objednávala vo veľkosti 36/38, čo je S-M, no už keď som ich vybalila z balíčku, vedela som, že mi budú pridlhé. Meriam 159 cm, takže väčšina vecí mi je veľká, každopádne vždy to akosi uhrám na oversize, haha. V tomto prípade sú mi však veľké i v páse, nielen v dĺžke a taktiež sú mi priveľmi v páse vysoké.

Keďže však moja mamina nosí práve veľkosť 36/38, jej sadnú ako uliate. Získala tak nový kúsok do svojho šatníka, haha. Legíny sú príjemné na dotyk, vyrobené z ľahkého a vzdušného materiálu. Na bočnej strane majú pásik.

Bavlnené čierne legíny s bočnými pásikmi

Bonprix Nohavičky z biobavlny

Nohavičky z bio bavlny sa nachádzajú v balení po dvoch kusoch. Získali si ma už na prvý pohľad, a to predovšetkým tým, že mi pripadajú nesmierne rozkošné a také, skrátka delikátne, povedala by som. Svetlá orgovánová farba je príjemná na pohľad a kvetinkové sú zasa nesmierne milé. Obe majú zľahka lemovaný vrch tenkou čipkou s mašličkou uprostred.

Navyše, sadnú mi ako uliate i napriek tomu, že je ich veľkosť S-M, resp. 36/38. Väčšinou nosím 34-ky, čiže XS, avšak tieto sú príjemne voľné a vzdušné. Z 95% vyrobené z bavlny a z 5% z elastanu. Dokonalé pre dni, kedy sa Vám nechce robiť nič iné, len sa povaľovať na mráčiku v nebi ;-)

Bonprix Nohavičky z biobavlny

Bonprix Strečové tepláky v orgovánovej farbe

Ďalšími v poradí sú strečové tepláky v orgovánovej farbe. Svetlá fialová farba mimochodom dokonalo ladí s farbou mojej izby. Objednala som si ich vo veľkosti 36/38, čiže S-M a ako môžete vidieť aj na fotografiách nižšie, mojej postave perfektne padnú. Pás je v mojom prípade mierne vyvýšený, čo je ale fajn, pretože preferujem vyšší spodný diel, do ktorého si môžem zapraviť ten vyšší. Šnúrkou si ich zasa dokonalo prispôsobíte presne na váš pás. Sú mierne dlhšie, čo mi však neprekáža, lebo ich koniec je voľný.

Celkovo sú však ľahké, na postave ich takmer vôbec necítiť a sú neskutočne pohodlné! Povedala by som, že i na cvičenie by boli vhodné, pretože sa prispôsobia akémukoľvek pohybu Vášho tela. Som za ne nesmierne šťastná a z celej objednávky ma pravdepodobne najviac potešil tento kúsok! Materiál je rovnaký –-> 95% bavlna a 5% elastan. Ak hľadáte niečo pohodlné na doma alebo voľný čas, vrelo odporúčam! :-)

Bonprix Strečové tepláky v orgovánovej farbe

Bonprix Šaty s prestrihmi

Šaty s prestrihmi v dymovo ružovej farby som taktiež stihla objednať v zľave, a to z pôvodných 34,99€ na 19,99€. Tie druhé, vo vanilkovo žltej farbe si môžete zakúpiť dokonca iba za 14,99€! Opäť ide o veľkosť XXS-XS, čiže 32/34, ale povedala by som, že pôsobia voľnejšie. Asi to bude strihom. Prestrihy ich skutočne oživili. Na rukávoch a spodnej časti šiat ich lemuje pekný volán. Sú potlačené jemným károvaným vzorom, ktorý mne osobne evokuje mierne retro.

Ide o šaty pod kolená bez výstrihu, čiže pre mňa ako stvorené ♥ Aj ich menší golierik je lemovaný volánom. V strede majú gumičku, ktorá pas troška zúži, ale telu to neprekáža. Materiál je 100% viskóza. Ideálne na jar, leto, ale podľa mňa i na jeseň, ak si pod ne dáte nejaký biely svetlý top s dlhým rukávom :-)



Bonprix Posteľná bielizeň "Srdce"


Posteľná bielizeň "Srdce" je úplne posledným produktom, ktorý sa v balíčku nachádzal. Tieto obliečky sú viacfarebné a zložené taktiež z viacerých potlačí. Vo mne evokujú taký ten romantický dedinský štýl (na ktorého názov si momentálne nedokážem spomenúť). Vzhľadom na to, že odmalička veľmi inklinujem k prírode a ak by som aj niekedy bola bývala anjelom, prevažne by som sa zdržiavala niekde hore na mráčiku alebo v lese.

Zahaliť sa teda večer do takejto bielizne je skutočne príjemný pocit. Materiál je jemný a ľahký, vzdušný, takže vás síce udrží v teple, ale, na druhej strane, nebude Vám príliš horúco :-) Zapínanie je na gombičku. Posteľná bielizeň Srdce je vyrobená z tenkej hladkej priadze.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára