Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón

Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón recenzia

Pekný piatok želám všetkým ~

Už pred nejakým časom som sa začala sústrediť na starostlivosť o svoje vlasy oveľa viac. Začala som si ich umývať pri sprchovaní, dokopy som si odstrihla asi 20 cm sušín, prestala som experimentovať s farbením si vlasov. Po niekoľkých rokoch som opäť upustila od myšlienky kúpiť si čokoľvek na tepelnú vlasovú úpravu.

Na stravu dbám a pitný režim dbám už niekoľko rokov. V poslednej dobe som akurát siahla po kyseline hyalurónovej aj v tabletkovej forme. Tú beriem každý druhý či tretí deň. No a v poslednom rade som napokon upustila aj od klasických šampónov a rozhodla som sa pre Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón.

Ako môžete vidieť na fotografii vyššie, tuhý organický šampón Foamie Aloe You Vera Much sa nachádza v zelenej papierovej krabičke. Sám tuhý šampón má svetlozelenú farbu a jeho súčasťou je aj šnúrka na zavesenie, ktorá je vlastne i spôsobom, ako ho v kúpeľni skladujem. Zavesený totiž pekne preschne.

Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón recenzia

Svetlozelený Foamie - aké rozkošné meno, však? - má sladkú, akoby kvetinovú vôňu. Primárne je určený pre suché vlasy, ale myslím si, že neuškodí ani normálnym či poškodeným. Mal by vydržať až na 25 použití.

Ja osobne som ho použila ešte ani nie 10-krát. Míňa sa však skutočne málo, takže podľa mňa tých 25 použití aj skutočne vydrží. Záleží ale na množstve, ktoré použijete a napokon aj na dĺžke vašich vlasov.

Tuhé šampóny môžu byť niekedy náročné na používanie a vy sami si musíte nájsť spôsob, akým vám budú vyhovovať. Ja napríklad hornú časť hlavy navlhčím a šampón o ňu niekoľkokrát zľahka pošúcham. Inokedy Foamie namydlím v rukách ako klasické mydlo a až tak ho aplikujem na vlasy.


Máte skúsenosti s tuhým šampónom?

Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón recenzia

Dávala by som si však pozor, lebo ak nie ste na používanie tuhého šampónu zvyknutí, môže sa stať, že ho nanesiete málo a po vyschnutí budú vaše vlasy na niektorých miestach ešte stále mastnejšie. Ako som už ale vyššie písala, treba si nájsť vlastný spôsob a potom to už pôjde ako po masle.

Ja najčastejšie mydlím iba hornú časť hlavy, boky a spodok vlasov na krku. Takýto základ mi dostatočne postačí na očistenie vlasov. Následne ho vnesiem do dĺžok, pretože na tie veľa produktu netreba. Pri umývaní vlasov postojačky nimi šampón prechádza tak či onak, takže sa tam ešte isté množstvo dostane.

Vlasy sú po umytí nielen neuveriteľne čisté, ale taktiež príjemne jemné a hebké na dotyk. Neviem síce či je to týmto tuhým šampónom, ale spozorovala som aj vyšší lesk a menej namáhavé rozčesávanie vlasov. Už sa tak nemotajú a nelietajú na každú svetovú stranu. :-) Okrem Foamieho nájdete na e-shope Notino aj iné tuhé šampóny. Stačí si len vybrať ten svoj.

Foamie taktiež ↓

hydratuje vlasy
• je vegánskym produktom
• neobsahuje žiadne silikóny ani sulfáty
znižuje lámavosť vlasov (čo sa mi napokon taktiež potvrdilo ♥)
• obsahuje mandľový olej

Foamie Aloe You Vera Much organický tuhý šampón recenzia

74 komentárov:

  1. Ja sa chystam ze od septembra pocas celej zimy nebudem pouzivat ziadnu zehlicku, fen a necham tie vlasy oddychnut.
    Suchy sampon som raz v zivote skusala a bol celkom fajn. Tento sa mi tiez pozdava. Podla mna je to hlavne o zvyku. Ak si clovek zvykne a vie ako ho pouzivat, tak nevidim problem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce! ~ ♥ Snáď sa ti to podarí, pretože pevne verím, že výsledky budú stáť za to :-)

      Presne tak - je to skutočne iba o zvyku. Ja už sa ku klasickým šampónom ani neplánujem vrátiť :-)

      Odstrániť
  2. This looks like a really fantastic product. I hope you have a wonderful weekend!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! ~ Hope you are going to enjoy your weekend too ~

      Odstrániť
  3. Good of you to share your review on these products. Have a great day.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Přesně tento šampon jsem si pořídila cca před 14 dny a zatím jsem spokojená. :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi, že má šňůrku na zavěšení. Já jsem vyzkoušela několik suchých šamponů a nikdy jsem nebyla spokojená. Vždycky jsem se vrátila ke klasice. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa ku klasickým už nepplánujem vrátiť. A áno, tá šnúrka je skutočne šikovná ♥

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I have heard about this type of cosmetic, although I have never used it myself. I think it's worth reaching for it :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This sounds like a pretty good product! Thanks for the review!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem používala tuhý bylinný šampon na jemné a mastné vlasy od Alamara a bohužel jsem musela po nějaké době zkoušení přestat, vlasy mi vůbec nešly umýt, těžko se mi to u hlavy oplachovalo, měla jsem vlasy velmi těžké a nešly rozčesat pořádně. :D Dost mě to mrzelo, protože jsem sháněla bezobalový šampon. Zkrátka jsem se ho musela vzdát, protože tak jsem prostě nemohla chodit ven. :D Je dost možné, že mi nesedlo to složení, ale už se trochu bojím sáhnout po tuhém šamponu. Stojí tato značka za to? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Faktorov môže by viacero. Ide skutočne len o zvyk. Ja si napr. hlavu pením a masírujem dostatočne dlho, takže sa mi nemôže stať, že vlasy nie sú umyté, ale úplne chápem, ako to myslíš, haha. Keď som mala ten svoj úplne prvý, tiež som si povedala, že toto riešenie pre mňa jednoducho nebude :-D Ale zasa myslím si, že je to tiež o tom, či to človek skutočne chce :-) Ja som si jednoducho povedala, že budem používať už viac-menej iba bezobalové šampóny - česť výnimkám - a plánujem sa toho držať. Ak niektoré z nich "nebudú fungovať", posnažím sa tomu prísť na kĺb :-) Klasický šampón som prestala používať asi už pred dvoma mesiacmi a čo to urobilo s mojimi vlasmi, to je neuveriteľné ♥

      Od tejto značky som vyskúšala iba tento jediný produkt, takže celkovo sa k značke vyjadriť neviem :-) Ale tieto šampóny sa na Notino pohybujú do 4€, čo je podľa mňa super ♥

      Odstrániť
    2. Taky se mi vytvořila pěna a měla jsem jí dostatek, spíš mi ten šampon už nešel dostaz "z hlavy", jako bych to měla navoskované tím povlakem. :D Ani horká voda, ani studená voda, po dobrým to nešlo, jedině umýt jiným šamponem. :D Výhodou toho mýdla Almara Soap bylo, že se s ním dalo i vykoupat, takže jsem ho nakonec využila jinak. Vyzkouším někdy tuto značku, za těch pár peněz to stojí určitě! :)

      Odstrániť
    3. Fíha :o Tak toto by mi ani nenapadlo, že je možné, haha! Ale poviem ti, že keď som ho použila na poslednýkrát, akoby sa mi "zamotal" do vlasov, taký bol už mäkký, tak som ho musela "úplne vypeniť", alebo ako to nazvať, haha. Inak by mi normálne ostala hrudka šampónu akoby mydla vo vlasoch. Ešteže som si to všimla :-D

      Odstrániť
  10. Looks really cute 🤍🤍 Great review sweetheart!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I dont know this product but it looks so fantastic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. What a lovely shampoo! I didn't know solid shampoo! Thank you for sharing<3

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for your comment ~ You should definitely give it a try ♥

      Odstrániť
  13. It looks like a great product! I have never used shampoo bar before and would love to give it a try too.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. This sounds so cool- thanks for sharing!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I used also a shampoo in a bar but I didn't know this one

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Wow, o tomto druhu šamponu jsem ještě neslyšela. Díky za tip :)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skutočne si ešte nepočula o tuhých šampónoch? :o
      Vrelo odporúčam vyskúšať! ♥

      Odstrániť
  18. Ah very inspiring and love the packaging as well, thanks for posting :)

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. very interesting product :) I would like to try it, I wonder if I will get it at home :) great review! Greetings from Poland!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moja svokre dostala teraz na narodeniny tuhý šampón a nezdá sa mi žeby bol nejak dobrý. Ona má dlhé vlasy a má ich hrozne suché a zničené.

    ROVNÉ ALEBO VLNY POMOCOU ŽEHLIČKY NA VLASY OD ROWENTI

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží od šampónu a od značky, od typu vlasov, zloženia šampónu a iných faktorov. Netreba hneď všetko odsudzovať :-)

      Odstrániť
  21. Seems great shampoo! I have never use a shampoo soap, but I would love to try it<3

    akiko

    OdpovedaťOdstrániť