Armani Acqua di Gioia recenzia

Armani Acqua di Gioia parfumovaná voda pre ženy recenzia


Peknú nedeľu želám všetkým ~


Novembrovú trojicu článkov venovaných recenziám produktov, ktoré nájdete aj na Notino, otvorím ďalšou recenziou parfému. Ak si spomínate, posledným parfémom značky Armani, na ktorý som na  Blog de la Licorne publikovala recenziu, bol parfém s názvom My Way. Išlo o jedinečnú novinku s elegantným a jemným flakónom, ktorá symbolizovala nespútanú zvedavosť a odhodlanosť žien ísť si za svojím snom.


Dnes vám však porozprávam o takpovediac starej-dobrej a predovšetkým známej vôni, ktorú by sme mohli označiť aj ako klasiku tejto značky. Nie je ňou žiadna iná než parfumovaná voda pre ženy Armani Acqua di Gioia odetá do sviežej zelenkavej farby. Ponúkaná je v štyroch rozdielnych objemových variantoch - 30 ml, 50 ml, 100 ml a 150 ml.

Vedeli ste, že na Notino si môžete nechať na vybrané produkty laserom vygravírovať krátky nápis či meno?  Získate tak jedinečný darček nielen pre seba, ale predovšetkým pre svojich milovaných ~


Armani Acqua di Gioia parfumovaná voda pre ženy recenzia


Hlavu Acqua di Gioia tvorí kvet citrónovníka, vďaka čomu má parfém sviežu, šťavnatú vôňu. Jeho srdce je tvorené sviežim a výrazným jazmínom. Základ vône tvorí labdanum a céder. O vôni by som povedala, že je čistá, sviežo prenikavá, zľahka kvetinová a má v sebe zjavné vodné tóny. Určená je predovšetkým pre optimistické ženy so slobodnou mysľou. Na oblečení vydrží zhruba 3 - 5 hodín. Vždy som jej výdrž postrehla za iný časový úsek.


Zmena parfému v podobe tejto malej vzorky bola príjemná, avšak ak mám pravdu povedať, nie je to moja šálka kávy. Osobne svieže, citrusové a tobôž vodné vône nevyhľadávam, nakoľko preferujem predovšetkým romantickejšie, sladké, kvetinové. Pre mňa je toto skôr vôňa športovejšia, menej elegantná. Samozrejme, každému človeku a na každom človeku parfém inak vyznie :-)


Máte skúsenosti s vôňou Acqua di Gioia?

Očarila vás? :-)



Armani Acqua di Gioia parfumovaná voda pre ženy recenzia

12 komentárov:

  1. I think that this smell beautiful :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ta musí vonět naprosto dokonale! Armaniho vůně mě nikdy nezklamaly. ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže je skôr svieža citrusová, nie je to moja "šálka kávy", ale je to dobrá vôňa :-)

      Odstrániť
  3. Myslim, že tuto vonu som kedysi skušala... pekne vonala, ale nestala sa mojou srdcovkou. Mojou srdcovkou je Chanel Chance....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. armaniho parfemy miluji, verim, ze i tento voni skvele! ja mam moc rada parfemy od VS a od Marca Jacobse ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť