Armani My Way Review

Armani My Way review

Želám krásny pondelok ~


Dnešný deň je pre mňa nesmierne výnimočný. Dnes, 14. septembra, som absolvovala svoje druhé sedenie v tetovacom štúdiu. Takmer po dvoch rokoch, pretože svoje prvé tetovanie som si dala 14. decembra 2018. Ten čas neuveriteľne rýchlo letí! A pritom ani neexistuje. Keďže išlo o pre mňa nesmierne významnú životnú udalosť, rozhodla som sa pri tejto špeciálnej príležitosti použiť aj nový parfém vo svojej zbierke vôní - Armani My Way.


Opäť ide o vzorkové balenie, ktoré som obdržala do schránky vďaka Notino. Pred niekoľkými týždňami som si všimla, že ponúkajú možnosť zaslať vzorku tejto novej Armani vône na otestovanie úplne zadarmo, a tak som sa rozhodla skúsiť svoje šťastie. Motyka možno vystrelí, povedala som si. A tak sa aj stalo. O pár dní nato som už v schránke našla úzku bielu obáločku so vzorkou parfému.


Ďakujem M* za účasť v tomto procese spoločne so mnou ~


English version


Hello my lovely little licornes ~


Today is a special day for me. On the 14th of September, I got tattooed for the 2nd time. After almost two years, since the first one of mine, I got on the 14th of December 2018. Time flows so fast - it´s unbelievable! And, in the end, it does not even "exist". Since this day was a special event for me, I also decided to make it even more special by using Armani My Way for the first time!


It´s a sample-sized perfume that I had received from Notino completely for free. I had been lucky enough to apply for the sample in advance so it has been delivered to my mail. Thank God I actually applied because I had been hesitant, but now I can´t imagine not experience this perfume. It would have been such a waste!


Also, I´d love to say one big "thank you" to M* since she attended the tattoo salon with me as a mental support ♥ Luv you ~


Armani My Way review


Vzhľad parfému sa nesie primárne v dvoch farebných tónoch - akejsi tmavej staroružovej a tmavej kráľovsky modrej. Veľmi sa mi táto farebná kombinácia páči. Tieto farby sa k sebe nesmierne hodia a skvelo sa dopĺňajú. My Way je ponúkaná v 4 objemových variantoch - 30 ml, 50 ml, 90 ml a 150  ml.

Hlava vône Armani My Way pozostáva z kvetu egyptského pomarančovníka a kalábrijského bergamotu. Ide skutočne o šťavnaté gurmánske tónySrdce parfému tvorí indický jasmín a tuberóza. Základ vône obsahuje kombináciu bieleho pižma, madagaskarskej vanilky a borievky virgínskej. Ide o kvetinovo-drevitý druh vône.

"Za horizontom a ešte ďalej. Všade tam vás čakajú najrôznejšie stretnutia a parfumovaná voda pre ženy Armani My Way vás na objavovanie sveta priam vyzýva. Ak ani vy nedokážete odolať žiadnej príležitosti rozšíriť si obzory, získate v nej sprievodcu, ktorý vás s elegantnou, sofistikovanou vôňou bude sprevádzať, kamkoľvek sa vydáte."


English version


The appearance of the perfume is composed of two different colours - dark dusty pink and dark royal blue. I am truly fond of this combo since I think they match together a lot! My Way is provided in four different volume packagings - 30 ml, 50 ml, 90 ml and 150 ml. The Head of the perfume is composed of the Egyptian orange blossom and Calabrian bergamot. An exquisite juicy gourmet tones. The heart of the scent belongs to Indian jasmine and tuberose. The base is contained of the cedarwood from Virginia, vanilla from Madagaskar and white musks.


Armani My Way review


Aj mne sa s touto vôňou už navždy bude spájať nová životná skúsenosť a udalosť. Ide o vôňu predovšetkým pre cieľavedomé, odvážne a zvedavé ženy, ktoré sú tomuto svetu otvorené a chcú ho spoznávať a vychutnávať si ho všetkými dúškami. Ak počítam výdrž Armani My Way na svojej pokožke - je to viac ako 8 hodín, a to som mala už aj sprchu ... A i napriek ju ešte na svojich zápästiach a na krku pod ušami cítim ♥ Wau!


Armani My Way mi, a možno mi nebudete veriť, pripomína Daisy Dream od Marca Jacobsa. My Way je však podľa mňa o čosi sladšia a ľahšia. Pre mňa ide o sviežu vôňu, ktorá sa hodí predovšetkým na jar. Keď sa všetko prebúdza späť k životu, keď sa všetko opäť začína a kedy človek verí, že všeličo je v živote možné, i to nemožné ~ Musím povedať - a zároveň sa i priznať, že Daisy Dream a Chanel No.5 sú síce moje doposiaľ najobľúbenejšie vône, ale .. Kebyže vedľa nich postavíte túto, siahnem práve po nej :-))


Vrchnáčik flakónu má modrú farbu – farbu Zeme. Zdobí ho prstenec znázorňujúci jedinečnú cestu. Luxusná modrá látka na hrdle poukazuje na majstrovské návrhárstvo pod značkou Giorgio Armani. Ingrediencie do tejto vône sú získavané spoločensky a environmentálne zodpovedným spôsobom. Flakón vône Armani My Way navyše možno znovu naplniť.


English version


This scent is linked with something new, some adventure to me as well. Getting a new tattoo is a huge experience and event in my life. The perfume is dedicated to strong-minded, brave and curious women, which are open to the world and the ones that want to explore and enjoy all of it. When it comes to the longevity of this perfume, is truly admirable! On my skin - even after having a shower! - I can feel it for more than 8 hours straight! Isn´t that amazing?! Whoa!


You may not believe me, but .. Armani My Way reminds me a bit of a Daisy Dream by Marc Jacobs. But this one is sweeter and lighter. It is a lovely fresh scent suitable mostly for the spring when everything is waking up when everything is in bloom. When everything seems to be possible .. Even that what you think is impossible up until then ~ Also, I have to admit, that if I was about to choose among Daisy Dream, Chanel No.5 and My Way .. Well .. I´d probably choose this one :-))


20 komentárov:

  1. Krásně jsi ji popsala. Myslím, že by mi mohla vonět. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nicee! I see that not only Polish bloggers buy in Notino ;p

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojky jak si se prosím proklikla na tu akci?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našla som to cez ich FB stránku tuším, ale neviem, či je to ešte aktuálne.

      Odstrániť
  4. To je super! Já miluju parfémy, takže nějaký vzorek na zkoušku by mě taky potěšil. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  5. that is, you perfectly matched the perfume to the occasion ☺
    I am curious if I would like their smell ☺
    best regards

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I smell that fragrance and scent is very nice. Thank you for detail review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/09/juvena-of-switzerland-juvenance-epigen.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je úplne super, že ma takú dlhu výdrž a krásnu vôňu.

    JullMitro

    OdpovedaťOdstrániť