Jarný zoznam prianí

Jarný zoznam prianí Notino Oriflame Dove Nivea Victoria´s Secret dear Klairs Yankee Candle

Pekný piatok trinásteho želám všetkým ~

Pekný piatok 13. .. To znie ako pekný oxymoron. Každopádne ja som tento piatkový deň takmer celý preležala, venovala som ho pár kapitolám Anny Kareniny, natáčaniu krátkych videí na môj instagramový účet, úpravou fotografií a tvorbou tejto najnovšej koláže.

Práve v nej vám totiž ukážem, čo by som si rada túto jar zaobstarala a ktoré produkty by som chcela veľmi vyskúšať ♥ Keď už vonku vystrája sychravé a pochmúrne počasie, musím sa nejako povzbudiť a tvorba zoznamov prianí v spolupráci s Notino mi v tom skutočne pomáha 🤗

Nezabudnite tiež využiť Jarný koktejl akcií na Notino a užívajte si dopravu zadarmo, darčeky k nákupu a množstvo ďalších zliav!

Yankee Candle Garden Hideaway darčeková sada I. (Sunny Daydream votívna sviečka 49 g + Afternoon Escape votívna sviečka 49 g + Water Garden votívna sviečka 49 g)

~ Vonné vosky Yankee Candle sa mi už pomaly míňajú, takže kúpa tejto voňavej jarnej sady je určite na mieste ♥

Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual sprchový gél

~ Sprchové gély Dove som si zamilovala už ako malé dieťa. Veľmi sa mi páčila ich neobyčajná vôňa a doteraz sú jedny z mála, pri ktorých skutočne cítim hydratáciu pokožky už počas sprchovania sa.

Essence Make up and Baking hubka na make-up

~ Či už na BB krém, opaľovací krém alebo krém rozjasňovací ..

Revolution Skincare Roller Rose Quartz masážny valček na tvár

~ V poslednej dobe sa čoraz viac zaujímam o masáže - či už celotelové alebo tvárové. Aziati jednoducho vedia, ako dopriať pleti potrebnú starostlivosť a zachovať ju čo najdlhšie mladú, žiarivú a zdravú ♥

TONYMOLY I'm CHERRY BLOSSOM plátenná maska s rozjasňujúcim účinkom

Klairs Fundamental olejové sérum na tvár

~ Kolekcia Fundamental od dear, Klairs obsahuje niekoľko produktov. Zaujala ma už od prvej chvíle, čo som sa o nej dozvedela, no ešte som nemala možnosť žiaden produkt z tejto kolekcie vyskúšať. Pevne verím, že už čoskoro ♥

Victoria's Secret Secret Charm Honeysuckle & Jasmine telový sprej pre ženy


Jeanne Arthes Guipure & Silk Rose parfumovaná voda pre ženy

~ Pre nové jarné kvetinové vône sa u mňa na komode vždy nájde čestné miesto .. Zloženie tejto vône pozostáva z nektarinky, pižma, čiernych ríbezlí a čiernej ruže.

Nivea Rose & Argan Oil telové mlieko s olejom

Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil telové suflé

FlosLek Laboratorium Hand Care Floral hydratačný krém na ruky

Niet nad rozkošný a malý krém na ruky, ktorý sa zaručene vojde do akejkoľvek kabelky.

Oriflame Sunkiss Garden toaletná voda pre ženy


Túto toaletnú vodu som už na blogu kedysi zrecenzovala. Doteraz si spomínam na jej podmanivý grapefruitový opar, avšak nenechajte sa oklamať! Ide totiž o kombináciu pitaye, konvalinky a pižma :-) Pokiaľ máte radi svieže, letné, šťavnaté a autentické vôňa, určite vás táto nadchne rovnako ako mňa.

Žiadne komentáre: