Rimmel Ink Me & Bourjois Liner Feutre

Rimmel London Ink Me linka na oci recenzia Bourjois Liner Feutre linka na oci Blog de la Licorne

Pekný pondelok želám ~

Dnes mám pre vás akúsi porovnávaciu recenziu na linky na oči, ktoré som dostala od e-shopu Elnino za účelom recenzie. V hlavnej úlohe budú tekutá očná linka Rimmel London Ink Me a očná linka v pere Bourjois Liner Feutre. Obe prišli s produktmi, ktoré som využila v jemnom romantickom valentínskom líčení, ktoré som na blogu zverejnila pred niekoľkými dňami.

Liniek na oči nie je v mojej zbierke nikdy dosť. Ak sa chystám líčiť, využívam ich v každom prípade. Rovné, tenké, hrubé, zahnuté .. Experimentovanie s linkami jednoducho milujem a, ako sa vraví, nedokážem bez nich žiť ♥ Veľmi sa mi páči, aký efekt na oku vytvoria, že dokážu pohľad prehĺbiť a akoby mystifikovať.

* poskytnuté na recenziu

Rimmel London Ink Me linka na oci recenzia Blog de la Licorne

Máte radi linky na oči? Ktoré sú vaše najobľúbenejšie?

Začnem tekutými linkami Rimmel London Ink Me, keďže s očnými linkami som začínala, fuh .. pomaly pred 10 rokmi, haha. Ten čas ale letí. Preferujem ich viac, pretože majú zväčša viac objemu, vydržia oveľa dlhšie, nezaschýnajú a celkovo sa mi s nimi vždy pracovalo jednoduchšie.

Volím taktiež tie so štetčekmi, nakoľko s nimi linku nakreslíte oveľa krajšie a precíznejšie. Ako s klasickým štetcom na maľovanie. Navyše je táto linka vhodná i na telo a dostupná je aj v zlatom, krvavočervenom a čiernom trblietavom variante.

Musím však povedať, že táto očná linka ma veľmi neohúrila. Má síce peknú čiernu farbu, ľahko sa nanáša a so štetčekom sa veľmi rýchlo pracuje, avšak zanecháva dojem takej tej zaschnutej suchej farby, čo ja veľmi nemusím a nepáči sa mi to.

A to som si všimla už pri viacerých linkách od Rimmel-u!  Linka sa síce neotláča, neopadáva, netrúsi sa ani nič podobné, ale ak sú vaše viečka suchšie alebo za deň jednoducho klipkáte alebo narábate očami viac, môže sa akoby roztrhnúť a na viečku tak vzniknú nevyplnené miesta, čo nevyzerá zrovna vábne.

• Mohlo by vás zaujímať ~ Soft Cranberries Delight Makeup Inspiration

Rimmel London Ink Me linka na oci recenzia Blog de la Licorne

Plusom je, že nedráždi oči a taktiež ju vôbec necítiť. Respektíve nemá tajú tú klasickú arómu liniek na oči, čo naozaj kvitujem, pretože moje oči sú na takéto veci nesmierne citlivé. Ak by som ju mala ohodnotiť najviac piatimi bodmi, dala by som jej maximálne 2.

Skúšali ste túto tekutú očnú linku od Rimmel? Aký na ňu máte názor?

Bourjois Liner Feutre linka na oci Blog de la Licorne

Na druhej strane, očná linka v pere Bourjois Liner Feutre predčila moje očakávania! Na e-shope majú momentálne iba jej slim verziu, takže pozor, pretože ja mám tú klasickú. Farba je čiernočierna s jemným odleskom, čo mi nesmierne lichotí a presne takýo výsledok od akejkoľvek linky na oči očakávam.

Je skutočne vodnatá, taká vláčna, nevysychá, dobre sa s ňou kreslí aj vrství. Nemusíte sa báť otláčania, blednutia ani trhania. Skutočne šikovná pre tých, ktorí ráno nemajú čas na hranie sa s očnými linkami. Jednoducho nakreslíte a máte :-) Ani táto nie je nijako výrazne parumovaná, čiže nedráždi oči. Ak by som mala na číselnej škále ohodnotiť túto, dala by som jej 6 bodov z 5 ♥

Bourjois Liner Feutre linka na oci Blog de la Licorne

↓ Výsledok po siedmych hodinách ↓

• prvý riadok → Bourjois Liner Feutre
• druhý riadok → Rimmel London Ink Me

Určite mi dáte za pravdu ak poviem, že v rámci výdrže nemá ani jedna z nich žiadnu chybu :-)

Rimmel London Ink Me linka na oci recenzia Bourjois Liner Feutre linka na oci Blog de la Licorne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára