Kórejské kozmetické novinky

Krásny pondelok želám všetkým ~ Je priam neuveriteľné, že som za blogerský editor zasadla po takmer mesiaci! Každopádne táto odmlka je viac, než len pochopiteľná, keďže na našej fakulte prebiehajú štátne skúšky. So svojím výsledkom som spokojná, očakávala som ho. V auguste ma však čaká ešte jeden pokus na obhájenie mojich vedomostí v rámci slovenského jazyka, resp. jazykovedy. Keďže je ale za mnou už obhajoba bakalárskej práce a mediálna časť, som o čosi spokojnejšia, ľahšia a je mi lepšie.

Po odpovediach ma úplne ovládla katarzia a fakt, že mám konečne čas na nejaký ten týždeň oddychu a pokoja. Ak teda nerátam prácu. Plánujem tento týždeň ešte regenerovať a od budúceho týždňa sa do slovenčiny pomaly pustím. Opravný termín štátnic je síce až koncom augusta, ale predsa len, nemienim to podceniť. Už i tak je mi ľúto, že som istým spôsobom sklamala svoju mentorku, no hodlám to napraviť! Držte mi palce! ~

Aby som však konečne premostila k téme dnešného článku, predstavujem vám horúce kozmetické novinky, ktoré môžete na e-shope Notino.sk momentálne nájsť. V poslednom čase som na skúmanie toho, aké novinky sa na e-shope objavili, veľa času nemala. Dnes som si preto, po štrnástich + vyčerpávajúcich hodinách, tento deficit dostatočne doplnila a našla som nespočetne veľa produktov, ktoré takmer okamžite ulahodili nielen môjmu oku, ale i srdcu. Ide o produkty kórejskej kozmetiky Tony Moly, z ktorej na internetovom obchode prevažujú primárne pleťové masky a produkty určené na starostlivosť o na pleť ♥ A vy veľmi dobre viete, že ja tieto produkty skutočne môžem 

Kórejská kozmetika Tony Moly

TONYMOLY
Petit Bunny Gloss Bar lesklý rúž
- odtieň 01 Juicy Strawberry
- odtieň 03 Juicy Apple

I'm REAL
- Aloe hydratačná plátenná maska
- Pumpkin plátenná maska proti vráskam
- Pomegranate plátenná maska na spevnenie
- Tea Tree upokojujúca plátenná maska

- Makgeolli plátenná maska s čistiacim efektom
- Rice rozjasňujúca plátenná maska
- Tomato plátenná maska pre rozjasnenie a vitalitu pleti
- Lemon plátenná maska s rozjasňujúcim účinkom

I'm
- ACEROLA revitalizačná plátenná maska
- AVOCADO vyživujúca plátenná maska
- CHARCOAL plátenná maska pre vyhladenie pleti a minimalizáciu pórov
- SEAWEED plátenná maska s čistiacim a osviežujúcim účinkom
- PEARL rozjasňujúca plátenná maska
 - GINSENG plátenná maska pre intenzívne vypnutie a rozjasnenie pleti

Panda's Dream výživný krém na ruky
Delight Banana balzam na pery
Magic Food Banana mlieko na ruky


Tony Moly Tako kolekcia

Počas minulých dní k týmto produktom taktiež pribudli ↓
Panda's Dream tyčinka pre rozjasnenie očného okolia

TAKO odličovač mejkapu v tyčinke
TAKO čistiaca a rozjasňujúca pleťová maska pre stiahnuté póry
TAKO rozjasňovač v tyčinke
TAKO čiastiaci penivý gél s hydratačným účinkom
TAKO rozjasňujúci krém v kapsuliach

Kórejská kozmetika By Wishtrend

Ďalšou novinkou je na Notine sortiment kórejskej značky By Wishtrend, ktorá je odvodená od rovnomenného internetového obchodu. V minulosti som si odtiaľ už pár produktov objednala, ale predsa len je to oveľa väčšia vzdialenosť a taktiež je tam vyššie poštovné. Som preto nesmierne rada, že mám možnosť tieto produkty nakupovať už aj na Slovensku, v pohodlí domova a navyše s väčšou istotou prepravy! :)

BY WISHTREND Natural Vitamin 21,5% Enhancing Sheet Mask
pre antioxidačný efekt, zlepšenie pleti, jej upokojenie a hydratáciu

BY WISHTREND Acid-Duo 2% Mild Gel Cleanser hĺbkovo čistiaci gél

BY WISHTREND Mandelic Acid exfoliačná pleťová zjemňujúca voda
- obsahuje 5% kyselinu mandelovú, odstraňuje mŕtve kožné bunky, vyhladzuje povrch pleti

BY WISHTREND Vitamin 75 maximizing Cream

BY WISHTREND Pure Vitamin C 21,5% Advanced Serum rozjasňujúce protivráskové sérum s vitamínom C

 Mohlo by vás zaujímať → dear, Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop recenzia

Avon K-Beauty kolekcia

Akousi odnošou je pre mňa absolútna novinka z dielne kozmetiky Avon, ktorá nesie názov K-Beauty. Musím povedať, že týmto krokom u mňa táto značka o čosi stúpla. Veľmi sa mi páčia milé a okulahodiace dizajny balenia, ktoré konkrétne produkty majú. Minimalistické, ale svojím spôsobom pekné a rozkošné. A mne viac v tomto prípade netreba, haha :-D Produkty by mali byť vyrobené v Kórei taktiež sa mi na nich veľmi páčia znaky hangul. Skutočne by ma ale zaujímalo ich zloženie :-)

AVON K-Beauty očná maska s kyselinou hyalurónovou v milom prevedení pandy
Avon K-Beauty hydratačná maska na pery v zmyselnej červenej

AVON K-Beauty hydratačná plátenná maska

(niekedy inak skutočne nerozumiem tomu, kto tie produkty pomenúva; chcelo by to nejakého naozaj ostrieľaného jazykového korektora, keďže slovo plátienko v slovenčine NEEXISTUJE; ak už, tak variant expresívnej zdrobneniny plátenko, v ktorej sa uplatňuje kvantitatívna neutralizácia, resp. zákon o rytmickom krátení; nehovoriac o ostatných pomenovaniach produktov ako napr. tvárenka/ fix a pod.; čo sú interlingválne motivované slová (bohemizmy); pre tento účel vrelo odporúčam prácu so slovníkmi JÚĽŠ SAV BA)

AVON K-Beauty rozjasňujúca plátenná maska

Pleťové masky Kocostar

Nemôžem tiež opomenúť slávne pleťové (a iné) masky Kocostar, ktoré si našli svojich priaznivcov po celom svete ♥

Slice Mask Sheet Watermelon plátenná maska s rozjasňujúcim a hydratačným účinkom
Slice Mask Sheet Cucumber upokojujúca plátenná maska s hydratačným účinkom
Tulip Mask Sheet hydratačná plátenná maska
Rose Mask Sheet plátenná maska pre regeneráciu pleti

Žiadne komentáre: