dear, Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop Recenzia

dear, Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop Review

Krásny pondelok želám všetkým ~

Po dlhej dobe sa k vám opäť obraciam s recenziou na produkt kórejskej kozmetiky dear, Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop sérum s vitamínom C. Sérum sa nachádza v ľahkej priehľadnej plastovej fľaši a dávkuje sa sklenenou pipetou. Objem fľaštičky je 35 ml. Okrem 5% kyseliny L-Askorbovej (vitamín C) obsahuje tiež extrakt z Centella Asiatica, grapefruitu, ovocia yuzu a iné.

Konzistencia tohto séra je skutočne zaujímavá. Ide o akýsi vodnatý olej, ktorý po pleti kĺže s ľahkosťou. Vôňa je veľmi jemná, delikátna, olejovo-citrusová. Okrem iného sa mi tiež veľmi páčia tie holografické znázornenia konkrétnych produktov na ich krabičkách. Bola by som bývala odfotila aj túto, ale kedže psík mi ju zobral skôr a rozkusať ju stihol ešte skôršie, ako som to stihla, nebolo to možné. Tento a ďalšie produkty kórejskej značky kozmetiky dear, Klairs nájdete na Notino.

Pre lepšie účinky je dobré toto sérum od dear, Klairs skladovať v chladničke alebo aspoň na suchom chladnom mieste bez akéhokoľvek priameho slnečného žiarenia. Oxidáciu vitamínu C určite nechcete, i keď sa môže používať i po nej (ak je zľahka zoxidované), no účinky už také precízne nebudú.

Sérum by malo napomôcť stimulácii tvorby kolagénu, rozžiarovať pleť a zlepšovať jej textúru bez akéhokoľvek zävažného podráždenia. Aplikujem ho na celú tvár a krk a väčšinou používam polku pipety. Nemiešam ho so žiadnym iným produktom, aplikujem ho priamo na pleť. Nanášam si ho výhradne na noc, pred spaním (môže sa používať aj počas dňa, avšak riskujete tak tvorbu škvŕn na tvári aj napriek tomu, že použijete opaľovací krém a pod., odporúča sa jednoducho skôr na nočné použitie :)

V prípade veľmi citlivej pleti sa odporúča toto sérum vmiešať do vášho pleťového krému. Prvá aplikácia séra na pleť môže byť trošku čudná - môžete pocítiť jemné svrbenie či štípanie spôsobený rozdielnymi hladinami pH pleti a séra. Ak však tento pocit pretrváva dlhšie, produkt si z pleti radšej zmyte, pretože naň môže byť vaša pleť alergická.


dear, Klairs Freshly Juiced Vitamin Drop Review

Vitamín C je osobitá kyselina, s ktorou by sa malo narábať opatrne. Je dobre si tiež dopredu prečítať, s ktorými produktmi (resp. ich zložkami) by sa tento vitamín mal/nemal, mohol/nemohol kombinovať. Aj preto som pre začiatok začala s týmto slabším, 5-percentným.

Prv som sa vitamínu C veľmi bála, resp. mala som pred ním skutočný rešpekt. Kyseliny nie sú žiadna hra! Som však rada, že som ho vyskúšala a dopadlo to takto dobre *klop* *klop*! Pleť je po dlhodobej aplikácii zľahka hydratovaná, ale hlavne rozžiarená a vyzerá mladistvo! Tón pleti je zjednotený.

Výsledky však nečakajte za noc. Ja sama som bola najprv mierne skeptická či som nenaďabila na  prvý produkt kórejskej značky kozmetiky, ktorý nefunguje. Miesta som bola až zhrozená, koľko peňazí toto sérum stojí a výsledky nikde! Poviem vám však, oplatilo sa čakať.

Čo však tomuto séru najviac kvitujem je fakt, že už počas jednej noci dokáže viditeľne zredukovať akné a pupenčeky a upokojiť začervenanú pokožku. Ak už by aj nespĺňal iné účinky, objednám si ho určite znova, primárne pre tento jeho posledný ♥ Aby som ešte nezabudla, Freshly Juiced Vitamin Drop tvorí ideálne duo s Freshly Juiced Vitamin E maskou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára