Čo by som si rada našla pod stromčekom?

Vianočné darčeky pre ženy


Pekný decembrový deň želám ~


Dnes mám pre vás po dlhšej dobe kozmetický zoznam prianí. Keď už sa tie Vianoce blížia, prečo na blogu nezverejniť niečo, čo by urobila radosť aj mne, však? A pokiaľ si neviete rady, čím obdarovať svoje nežné polovičky alebo iné ženy v rodine, môžete tento článok využiť aj ako inšpiráciu pre vás. Vďaka spolupráci s e-shopom Notino mám také menšie Vianoce každý mesiac, avšak predsa len sa vždy nájde čosi nové, čo by som rada vyskúšala. A pokiaľ by ste stále tápali, čím nežnejšie pohlavie na tieto vianočné sviatky obdarovať, môžete využiť Notino darčekové poukážky, ktorými zaiste nič nepokazíte :-)


Prvými produktmi, ktoré si môžete všimnúť na ľavej strane koláže, spadajú pod kolekciu Yves Rocher Extraordinary Shea. Zvolila som tri produkty tejto kolekcie - vyživujúci sprchový gél pre suchú pokožku, regeneračný balzam na ruky a taktiež regeneračný balzam na pery. Takáto trojica produktov sa počas zimných mesiacov skutočne zíde a navyše dopraje vašej zimou namáhanej pokožke dostatočnú starostlivosť. Navyše sa mi nesmierne páči, ako sviatočne vyzerajú balenia týchto produktov. Na Notino nájdete v ponuke ešte telový peeling.


Ďalšou značkou telovej kozmetiky, na ktorú nedám dopustiť a ktorej produkty rada používam, je Dove, konkrétne Nourishing Silk vyživujúci sprchový gél s pumpičkou vo veľkom, 720 ml balení! Ten vám vydrží skutočne niekoľko mesiacov! Sprchové gély Dove mi imponujú predovšetkým preto, že pokožku tela zanechávajú nielen čistú, ale predovšetkým zamatovo jemnú a hebkú.


Vitamín C nemôže v mojej zbierke kozmetiky pre starostlivosť o pleť chýbať. Vitamín C sérum od kórejskej značky kozmetiky Purito je moje najobľúbenejšie a používam ho už niekoľko rokov. Vydrží pomerne dlho a najlepšie je ho skladovať v tmavom, suchom prostredí či dokonca v chladničke!


Zaregistrovali ste na e-shope Notino Pastel Collection? Ja som si ju všimla už pred nejakým časom a musím povedať, že mi odtiaľ pár produktov padlo do oka. Najviac však rozkošný ružový kozmetický kufrík, keďže je ideálne veľký, aby ste tam mohli umiestniť svoje obľúbené produkty. V ružovej farbe sa nesie aj ďalší produkt - Jeanne Arthes Cassandra Rose Intense darčeková sada pre ženy, ktorá v sebe ukrýva parfémovanú vodu s objemom 100 ml a telové mlieko. Recenzia na Cassandra Rose Intense bola vypublikovaná na blogu nedávno, takže ak máte záujem, môžete si ju prečítať :-)


Pod ružové produkty spadá ešte Dermacol Aroma Ritual Wild Strawberries svieži sprchový gél, ktorý momentálne používam. Nesmierne mi vyhovuje ♥ Vôňa lesných jahôdok je dokonalá, svieža, sladká a navyše autentická! Určite si ho kúpim znova! Ďalej nasleduje Benton Fermentation očný krém, ktorý som už v minulosti mala možnosť vyskúšať a poviem vám - je to ten najlepší očný krém, aký som kedy mala. Navyše nie je parfumovaný, takže je vhodný aj pre tie najcitlivejšie oči.


Poslednými dvoma produktmi sú iUNIK Centella jemná čistiaca pena pre citlivú pleť, ktorú taktiež momentálne používam a hydratačný krém na ruky Frudia My Orchard Peach. Čistiacu pleťovú penu mám už niekoľkú v poradí. Vyhovuje aj mojej citlivej, mastnej, aknóznej pleti a rada by som si jednu objednala aj do zásoby. A maličký krém na ruky sa zíde mať poruke vždy :-)


14 komentárov:

  1. Voňavé svíčky, sprcháče a krémy na ruce, to je moje. ♥ Letos by mi Ježíšek měl přinést šeříkový, na co se fakt těším, protože mám jenom takový malý velikostně do kabelky a vůně šeříku je jedna z mých nejmilovanějších. *-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šeřík? Ja orgován nenávidím. Mňa z jeho vône hrozne bolí hlava 🤣 Každopádne pevne verím, že si ho pod stromčekom nájdeš 🎄

      Odstrániť
  2. Tak snad se tenhle článek donese k Ježíškovi a všechno ti přinese.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ti přeji, aby ti Ježíšek donesl vše co si přeješ a pak určitě dej vědět, co jsi nakonec našla pod stromečkem. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, Dermacol má nový sprchový gel, no paráda, budu se muset podívat. ☺♥ Děkuji za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný večer želám ~ 🎄
      Áno, vyzerá to tak a tiež si myslím, že je to posledný nový, ktorý som zaregistrovala :3

      Odstrániť
  5. Moc hezké produkty. Přeji, abys je pod stromečkem našla! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to nemáme nic stejného :-D Já chci hodně knížek, diář, batoh do práce a to je asi tak vše :-D Jsem zvědavá, s čím mě přítel překvapí. Teď jsem si koupili i myčku a mop na vytírání... předčasné Vánoce. No, jsem zvědavá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tento zoznam prianí ladila vyslovene iba do kozmetiky :-)
      Pevne verím, že si pod stromčekom nájdeš, po čom túžiš ♥

      Odstrániť