Voňavé darčeky ku Dňu matiek

Armani My Way review


Peknú stredu želám všetkým ~


Deň matiek sa nám nezadržateľne blíži a nebola by som to ja, keby som na Blog de la Licorne nezverejnila darčekovú inšpiráciu pre ženy. V tomto prípade som sa rozhodla vybrať niekoľko parfémov, ktoré ste tu už mohli vidieť aj zrecenzované. Myslím si, že každá mamina má svoje obľúbené parfémy a nikdy nie je na škodu poznať aj jej obľúbené vône.


Pokiaľ však rada skúša nové veci a vy ju chcete niečím pekným a zároveň voňavým prekvapiť, môžete sa inšpirovať práve týmto článkom. A pokiaľ by ste jej radi darovali čosi iné, ale kozmetické, môžete si pozrieť darčeky ku Dňu matiek na Notino.


Prvý parfém, ktorý by som vám rada predstavila, je Armani My WayHlava vône Armani My Way pozostáva z kvetu egyptského pomarančovníka a kalábrijského bergamotu. Ide skutočne o šťavnaté gurmánske tónySrdce parfému tvorí indický jasmín a tuberóza. Základ vône obsahuje kombináciu bieleho pižma, madagaskarskej vanilky a borievky virgínskej. Ide o kvetinovo-drevitý druh vônu venovanú predovšetkým cieľavedomým, odvážnym a zvedavým ženám, ktoré sú otvorené svetu a chcú ho vychutnávať všetkými dúškami.


Lancôme La Nuit Trésor parfumovaná voda pre ženy recenzia Blog de la Licorne


Druhou z vôní je Lancôme La Nuit Trésor. Parfém predstavuje gurmánsku vôňu s drevitými a orientálnymi tónmi. Ide teda o ťažšiu vôňu, ktorá je zmyselná a vášnivá, ale v istom zmysle slova aj hravá. Hlavu La Nuit Trésor tvorí čierna ruža. Jej srdce sa skladá z vanilky a orchidey. V základe sú obsiahnuté papyrus, pralinka, liči a kadidlo. Vanilku, ružu a pralinku som v prípade tejto vône cítila pravdepodobne najviac.


Marc Jacobs Daisy Dream toaletná voda pre ženy recenzia Blog de la Licorne


Toaletná voda Daisy Dream je jednoducho rozkošná. Je mojou vôbec prvou reálnou drahšou vôňou, ktorú som kedy mala možnosť používať. Ak mám byť úprimná, doteraz si nie som istá, čo presne mi Daisy Dream pripomína. Cítim v nej predovšetkým kvetinovú kombináciu a jazmín. Pripadá mi veselá, nežná, jarná, hravá, spontánna, nebojácna, svieža, neskrotná, odvážna. Hlava Daisy Dream pozostáva z černice a hrušky. Srdce tvorí jazmín, liči a vistéria. Jej základom sú drevité tóny, kokos a pižmo.


Lancôme La Vie Est Belle parfémovaná voda recenzia Blog de la Licorne


Hlava parfému Lancôme La Vie Est Belle sa nesie v znamení čiernych ríbezlí a hrušky. V jej srdci sa nachádza kosatec, jazmín a kvet pomarančovníka. Posledná fáza vône - jej základ - tvoria fazula tonka, vanilka, pralinka a pačuli. Je to ovocná a kvetinová vôňa zároveň. To, že sa v jej zložení nenachádzajú žiadne ťažké a drevité extrakty mi nesmierne imponuje a istotne bude aj iným ženám, ktoré nemusia príliš ťažké vôňe :-)


Armani Sì parfumovaná voda pre ženy recenzia


Poslednou vôňou, ktorú by som vám dnes rada predstavila, je parfumovaná voda Armani Sì. Hlavu tejto vône tvoria listy čiernej ríbezle. Jej srdce je zložené z ruže a frézie. Základ sa napokon nesie v znamení vanilky, drevitých tónov, pačuli a ambroxanu. Ide o zmes ovocnej, kvetinovej a cyprusovej vône. Vôňa mi príde taká starodávne ženská, vintage. Samozrejme, v dobrom slova zmysle. Sama osebe mi pripadá vôňa o čosi ťažšia, ale nie je to nič hrozné. Cítim v nej sladkú kvetinovú, zľahka karamelkovú (cukríky) arómu, ktorú pohlcuje akoby orientálna vôňa vonných tyčiniek.


28 komentárov:

  1. To jsou moc krásné tipy na dárečky pro maminky. Já osobně ani jeden z parfémů neznám a nepožívám, tak jsem ráda, že jsem poznala něco nového a zařadím si tento článek určitě jako inspiraci na dárky pro ženy v mém okolí. Moc hezky napsané, popis a vše, tak, že aniž bych k parfému sama přivoněla, tak vím více jaký je a tudíž bych mohla jít více na jistotu alespoň v základu. Super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za takýto pekný dlhý komentár ♥

      Odstrániť
  2. To jsou boží věci. Parfém od Lancome jsem jeden měla a vydržel mi fakt dlouho! A ta vůně! Bohužel tohle pro mojí mámu není, vidím to spíš na nějakou sladkost nebo kytičku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥ Sladkosť alebo kvetinka sú tiež super tipy! :)

      Odstrániť
  3. Krásné vůně jsi vybrala. Mám Daisy Dream a jsem s ní velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥ Áno, Daisy Dream je čarovná ♥

      Odstrániť
  4. Obaly vypadají krásně, určitě i nádherně voní :)
    Leník

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Such a beautiful Morhers Day gifts. I like these parfumes. Thank you for the products reviews.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice suggestions, I think my mom will like Tresor perfume :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vůně Trésor od Lancome je jedna z mých nejoblíbenějších, ale používám ji spíše v zimě - přijde mi, že se nehodí na léto, ale voní naprosto dokonale! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, máš pravdu :) Tiež by som ju odporučila na nosenie počas chladnejších mesiacov ♥

      Odstrániť
  8. Krásne vône si vybrala aj keď sa musím priznať že ja parfémy momentálne nepoužívam

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi penke ♥
      Momentálne ani ja, pretože nikam tak často nechodím :)

      Odstrániť
  9. Krásné vůně! Všechny znám, jak voní! Mamce jsou několikrát kupovala Daisy od MJ. Ty má hodně ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Good review. Fragrance makes lovely gifts.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Daisy Dream má nádhernou lahvičku! :) My jinak den matek neslavíme, ale je to skvělé i jako tipy pro jiné příležitosti :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This perfume is very nice and beautiful :) I love design with box :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super nápad, parfém by potěšil asi každou ženu. Moje mamka naprosto miluje Perceive od Avonu.
    Já jsem s ní bohužel letos nemohla být, ale nechala ji zaslat kytici jejích oblíbených tulipánů, vůbec to nečekala, přestože to dělám každý rok a moc ji to potěšilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásny nápad, s tou kyticou ♥ Neuveríš, ale presne dnes som publikovala recenziu aj na Avon Perceive! Úžasná vôňa ♥

      Odstrániť