Holika Holika Good Cera & Regina Makrónka

Holika Holika Good Cera intenzívny hydratačný balzam na pery s ceramidmi


Pekný deň želám všetkým ~


Aké sú vaše momentálne najobľúbenejšie produkty na pery? Ja sa priznám, že dlhé roky som si vystačila iba s Vazelínou a sem-tam, z času na čas, som si kúpila nejaký balzam na pery, ktorý som zvykla nosievať v kabelke. Nikdy predtým som však príliš neriešila, čo sa v ňom nachádza, resp. aké má na pery účinky. Skôr som stavila na značky, s ktorými som už v minulosti mala skúsenosť a ktorých produkty som už poznala.


Potom som však na Notino objavila českú značku s názvom Regina. Táto značka ponúka rozličnú kozmetiku (dokonca aj dekoratívnu), medzi iným aj balzamy na pery, ktoré sa mi nesmierne páčia. Limitované a tematické kolekcie, tie som vždy obľubovala a preto sa mojím novým výberom stal Regina Makronka jelení loj s vôňou, resp. príchuťou citrónového krému.


Jelení loj je ladený do fialkovo-sýtožltej farby a na jeho balení možno vidieť malé rozkošné chutné makrónky. Citrusová vôňa je intenzívnejšia. Loj ako-taký je bezfarebný, avšak ponúka jemný perleťový odlesk ♥ Pery sú dostatočne chránené voči vetru a chladu a sú dôkladne hydratované.


Regina Makronka jelení loj


Druhým mojím momentálne najobľúbenejším produktom v rámci starostlivosti o pery je Good Cera intenzívny hydratačný balzam na pery od kórejskej značky kozmetiky Holika Holika. Pokiaľ vás trápia suché a popraskané pery, tento malý pomocník je presne to, čo hľadáte. Vôňa je akoby zľahka citrusová, ale je skutočne jemná, takmer nebadaná. Konzistenciou by som ho prirovnala k čomusi medzi vazelínou (ktorú, mimochodom, neobsahuje) a olejom.


Pery vyzerajú (a sú) vláčne už po prvej aplikácii a vyzerajú akoby po použití lesku na pery. Hydratačný efekt trvá niekoľko hodín, preto ho najradšej používam pred spaním, aby pôsobil celú noc ♥ Okrem bambuckého masla by mal vo svojom zložení obsahovať napríklad aj - ryžový a hroznový olej, levanduľový a grepový olej, Ceramide AP a iné.


Aké sú vaše obľúbené produkty na pery?


14 komentárov:

  1. Skvelé produkty. Ani jeden nepoznám, teda neskúšala som. Ja osobne milujem Carmex. Zatiaľ som nenašla nič lepšie čo by mi tak vyživilo peri, ale určite by som vyskúšala aj tvoje tipy. Podľa mňa balzamov nie je nikdy dosť.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár! ♥ Carmex chcem vyskúšať už dlhšiu dobu ~

      Odstrániť
  2. I havent try this yet, but it seems very good product 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, produkty vypadají opravu moc fajn, hydratační potřebuji asi nejvíce. Ráda se podívám. Značku znám, ale zatím jen ze vzorečků. Krásný večer přeji. ☺♥

    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Můj momentálně nejoblíbenější produkt na moje suché a popraskané rty 💋 jedině tyčinka od Biodermy 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som chcela vyskúšať tiež! ♥ Ďakujem za tip a za komentár ~

      Odstrániť
  5. So glad you were able to find products that work well! I hope you are having a great week :)
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na balzámy na rty nedám dopustit, vždy musím mít nějaký v kabelce a tento vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť