Starostlivosť o citlivú pokožku s Weledou

Weleda Almond kozmetika pre citlivú pokožku


* * *   produkty poskytnuté za účelom recenzie


Pekný štvrtok želám všetkým ~


Kto by to bol povedal, že ďalším článkom na oslavu už pomaly prichádzajúcej jari využijem recenziu na ružové trio produktov, no nie? Ružová, béžová, krémová, violet, marhuľková, dusty a kvetinové vzory - to je moje. Neviem sa tohto ročného obdobia jednoducho už dočkať a tak si čas čakaním naň spríjemňujem rôznymi činnosťami. Medzi tým aj produktmi, ktoré mi jar akýmsi spôsobom pripomínajú či stelesňujú.


Tentokrát som vďaka spolupráci s Elnino stavila na kozmetiku značky Weleda a malinkú vonnú sviečku Yankee Candle. Oba produkty určené na starostlivosť o telo sú odeté do sviežeho a jemného ružovkastého šatu. Oba taktiež spadajú pod kolekciu Mandľa, ktorá je určená predovšetkým pre citlivú pokožku. Moja pokožka tela dostáva v poslednom čase zabrať, tak som sa jej chcela trošku odvďačiť a malinko ju rozmaznať. Zvolila som teda tieto produkty - sprchový krém a telové mlieko.

Weleda Almond kozmetika pre citlivú pokožku


Mandľový sprchový krém Weleda Almond je obsiahnutý v 200 ml plastovej tube. Okrem mandľového oleja v sebe ukrýva aj bambucké maslo na hydratáciu pokožky. Pokožku tela pri sprchovaní teda nielen dokonalo a šetrne čistí, ale zároveň aj zvláčňuje. V jeho zložení sa nenachádzajú žiadne SLS ani SLES, takže takmer vôbec nepení, čo je ale v prípade kozmetiky a šetrnosti k pokožke veľké plus


Mandľové telové mlieko Weleda Almond sa zasa ukrýva v taktiež 200 ml plastovej nádobe s dávkovačom v podobe pumpičky. Miniete tak presne také množstvo produktu, aké sa vám zažiada. Oba produkty majú bielu farbu a ľahké, skôr vodnaté zloženie. Aj vďaka tejto ich vlastnosti s nimi rýchlo a efektívne pokryjete väčšiu plochu tela. Telové mlieko mandľa sa do pokožky navyše veľmi rýchlo vpíja - už pri samotnom natieraní na ňu.


Vôňa produktov je subtílna, jemne nasladkastá, romantická, svieža, jarná. Pripadá mi skutočne autentická, žiadne umeliny. V zložení telového mlieko môžete navyše okrem mandľového oleja nájsť aj ingredienciu s názvom cera alba, čiže včelí vosk, ktorý pokožku chráni pred vonkajšími vplyvmi. Okrem iného pôsobí protizápalovo, zmierňuje opuchy, upokojuje a pod.


Yankee Candle Blush Bouquet vonná sviečka


Posledným produktom, ktorý sa v objednávke nachádzal, bola romantická a nežná vonná sviečka Yankee Candle Blush Bouquet. Po dlhej dobe opäť nová sviečka v mojej zbierke, ktorá pekne a čerstvo a sladko prevoňala prostredie, v ktorom sa momentálne najčastejšie zdržiavam. Tiež sa mi páči aj jemná rožovkastá farba.


Máte skúsenosti s produktmi značky Weleda?

Aké sú vaše najobľúbenejšie?

Aká je vaša najobľúbenejšia vôňa od Yankee Candle?


33 komentárov:

  1. Produkty vůbec neznám :). Ale já jsem s tou kosmetikou strašná :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha, ale to vôbec nevadí :-) Ja napríklad Weledu poznám už roky, ale toto sú možno 3. a 4. produkt v poradí, ktoré som od nej skúsila ;D

      Odstrániť
  2. Tieto produkty konkretne nepoznám, ale s Weledou mám celkom fajn skusenosti. Poskušala som od nej už kadečo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yankee candle zbožňuju! I produkty od Weledy mají nádherný jarní obal, kouknu na ně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, Weledu znám, mám ozkoušené dva produkty z mandlové řady a pak jejich hutný - zelený krém, který by se hodil např. právě nyní. e-shop Elnino příliš nevyholedávám, ale vím, jak je na blogech populární. ☺ Moc krásné fotky! Krásný den přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥
      Ten zelený by som taktiež rada vyskúšala :-)

      Odstrániť
  5. Weledu mám moc ráda, je to skvělá značky. Tyto produkty jsem tedy nezkoušela, ale měla jsem jiné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S Weledou moc zkušeností nemám, ale ta svíčka by se mi líbila. Yankee Candle mám moc ráda. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám produkty od Weledy ráda, je ale pravda, že jsem jich zas až tolik nevyzkoušela :) Mám ale moc ráda jejich Skin Food :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥
      Skin Food kolekciu by som rada vyskúšala ~

      Odstrániť
  8. Weleda products seem really interesting. I really like Yankee Candle candles.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Obe značky mám veľmi rada a zatiaľ ma nikdy nesklamali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Those products sound like they'll make your skin super soft! I love the smell of almond oil so I bet they smell amazing! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Produkty neznám, ale vypadají skvěle :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Weleda je dobrá značka. Taťka ji sám zbožňuje a zasvětil mě do tajemství této značky. Je skvělá :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť