Marcová objednávka z Bonprix

Bonprix jarné blúzky pre ženy


* * *   produkty poskytnuté za účelom recenzie


Peknú nedeľu želám všetkým ~


Po niekoľkých týždňoch sa k vám prihováram s novou objednávkou z e-shopu Bonprix. V minulom článku som rozprávala o valentínskej objednávke. Tentokrát budem rozprávať o jarnej objednávke. Moje najobľúbenejšie ročné obdobie sa k nám už nezadržateľne blíži a ja som jeho príchod chcela osláviť aj takýmto spôsobom. Svoj šatník som oživila niekoľkými novými blúzkami, pohodlnými teniskami a hodvábnou šatkou s romantickým kvetinovým motívom.


Biela štruktúrovaná blúzka je ideálnym kúskom do šatníka každej ženy. Elegantná, ženská, sofistikovaná a navyše ľahko kombinovateľná s akýmkoľvek spodným dielom či farbou. Dostupná taktiež v čiernej a dymovo korálovej farbe, vyrobená zo 100% viskózy. Materiál je ľahký, pohodlný, priedušný a zľahka voľnejší. Všetky blúzky som zvolila vo veľkosti 34 (XS), ktorá mi pristane najviac. Blúzka je zľahka nariasená a obsahuje taktiež jemný vzor. Zapínanie na gombičky po celej jej dĺžke.


Bonprix Elegantná biela blúzka


Druhá v poradí je blúzka s potlačou v prevedení biela vlna a kvetinový vzor. Nežný kvetinový vzor je môj najobľúbenejší a k sviežej jari jednoducho patrí! Akurát mám pocit, že na modelke vyzerá vzor o čosi farebne bledší, jemnejší, z čoho som bola trošku prekvapená, keď som blúzku vybalila. Možno to bude osvetlením, nevadí. Aj tento módny kúsok je vyrobený zo 100% viskózy, vďaka čomu je ľahký a priedušný. V-čkový výstrih je trošku hlbší, než som predpokladala.


Bonprix Bodkovaná blúzka pre ženy


Posledným topom v poradí je bodkovaná blúzka, ktorú som si objednala v matnej béžovej farbe, ktorá v skutočnosti vyzerá ako jemná marhuľková ♥ Táto farba je však momentálne už vypredaná, avšak stále si môžete vybrať medzi nočnou olivovou a čiernou farbou. Do tretice ide o kúsok vyrobený zo 100% viskózy. Materiál je teda, rovnako ako v dvoch predošlých prípadoch, ľahký, priedušný a pohodlný. Žiadnej z blúzok nemám jednoducho čo vytknúť ~


Bonprix ženské tenisky


Dámske tenisky som zvolila vo veľkosti 37 a v klasickej, bielo-čiernej kombinácii. Jednoduché, nenápadné, minimalistické a navyše kombinovateľné s väčšinou oblečenia, ktoré vlastním. A to je pre mňa najpodstatnejšie. Na nohách sedia dokonalo, sú pohodlné a taktiež ľahké, na jar ako stvorené ♥ V ponuke je aj ich biely variant.


Bonprix Hodvábna kvetinová šatka


Hodvábny šál s romantickou kvetinovou potlačou som, rovnako ako blúzky, potrebovala takmer ako soľ. Či už na jeseň alebo na jar, ja som presne z tých ľudí, ktorí jednoducho potrebujú nosiť čosi okolo krku, pokiaľ ešte (alebo už) nie je vonku dostatočne teplo. Inak by ma trápila nielen bolesť hrdla, ale taktiež aj ľahké nachladenie. A pokiaľ sa týmto príznakom môžem vyvarovať, prečo nie? Navyše ešte takýmto krásnym elegantným kúskom, ktorý zaručene oživí každý oufit! Materiál je nesmierne ľahký, hebký na dotyk, zľahka priehľadný. Šál by mal byť vyrobený zo 100% hodvábu.


Aké je vaše najobľúbenejšie ročné obdobie?
Nakupujete oblečenie alebo doplnky cez Bonprix?


22 komentárov:

  1. Everything is so so beautiful! So romantic and perfect for springtime!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné outfity, ty blůzky vypadají fakt nádherně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechno ti tak krásně sedne, mně se líbí nejvíc ta blůza ♥

    All about Candys life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci sis vybrala. V Bonprixu zvyknu běžně nakupovat a úplně cokoliv. Zatím jsem byla vždy spokojená. Líbí se mi hlavně ty tenisky. Taky jsem si od nich jedny objednala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Každý jeden kúsok, ktorý ste si objednal vy vyzerá lepšie ako veci čo som si objednala z Bon Prix ja. Všetci okolo mňa mali pekné veci a ja som si povedala, že uplatním zásadu 3 krát a dosť a už ďalej skúšať nebudem. Každopádne vaše jarné nákupy sú krásne. Ja sa teším na leto a svoje letné nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥ Ja s Bonprixom spolupracujem už dlhodobo a zatiaľ som s ich tovarom, nech poklopem, nemala žiaden problém ♥

      Odstrániť
  6. Krásne veci si si vybrala. Sú také jemné a nežné a romantické ako ty. Naozaj krásny výber.

    GOLD BUTTON AND HIGH BOOTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné kousky, jde z nich opravdu cítit jaro :). Moc se mi líbí tenisky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pořídila sis moc krásné kousky a chválím sladěné outfity, sluší ti to! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vše ti tak moc sluší! Nádhera, vybrala sis hezké kousky.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti to sluší! Bonprix znám. Kdysi jsem tam objednávala :) Vybrala sis krásné věci. Nejvíc mě zaujala blůzka :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť