Líčenie očí s Rimmel London & Catrice

Catrice 18H Colour & Contour Rimmel Brow This Way


Pekný pondelok želám všetkým ~


Dnes by som sa s vami rada podelila o duo mojich momentálne veľmi obľúbených produktov, ktoré nájdete aj na e-shope Notino. Oba z nich sú ceruzkami, avšak jedna z nich je ceruzka na oči, druhá zasa ceruzka na obočie. Stále si myslím, že linka na oči je pre mňa čímsi ako poznávacím znamením, avšak čím som staršia, tým viac obľubujem ceruzky na oči. Čierne alebo tmavé hnedé. Líčenie vyzerá jemnejšie, prirodzenejšie, delikátnejšie.


Nedávno sa do mojej zbierky dostala ceruzka na oči Catrice 18H Colour & Contour, ktorá dokonca vo svojej dolnej časti obsahuje maličké strúhatko. Šikovný nápad! Zvolila som si ju v tmavohnedom odtieni 030 Stella McBrowny. Ako môžete vidieť na fotografii vyššie, ide o teplý odtieň tmavej hnedej farby. Má krémovejšiu konzistenciu, nevyznačuje sa žiadnou vôňou.


Pomocou ňou dokážete vytvoriť precízne tenké línie alebo naopak, hrubšiu linku. Svetlejšiu či tmavšiu farbu dosiahnete príslušným tlakom a vrstvením. Ideálna do kabelky či na cesty. Je skutočne ľahučká a tenká, takže sa zmestí aj do vrecka ak si mejkap plánujete upraviť nebadane :-) Na očiach vydrží bez akejkoľvek zmeny viac, ako osem hodín, čo ma nesmierne teší. Nemusím sa tak neustále pozerať do zrkadla, či nie je náhodou otlačená na hornej časti viečka alebo či nevybledla.


Ceruzka na obočie Rimmel Brow This Way s kefkou je druhým produktom, ktorý využívam v líčení očí každodenne. Zvolila som si ju v odtieni 004 Soft Black. Ako môžete vidieť na koláži, je to taká chladnejšia antracitová hnedá. Ceruzka je hrubšia, takže ňou obočie vyplníte veľmi rýchlo a ľahko. Takéto ceruzky mám najradšej, pretože nimi nakreslím hrubšiu líniu, ktorú následne jednoducho rozčešem. Obočie vyzerá plnšie, ale zároveň je stále prirodzené, bez akýchkoľvek ostrých hrán.


Presnú výdrž ceruzky na obočie som nejako zvlášť neodsledovala, ale ja si nepamätám na ceruzku, ktorá by nedržala na obočí skutočne celý deň. Bez fixácie browcarou. Väčšina ceruziek, ak nie všetky, ktoré som za posledné roky vyskúšala, držali v poriadku celý deň. Nebledli, nebolo potrebné ich dokresľovať.


Vyskúšali ste niektorý zo spomenutých produktov?
Aké sú vaše obľúbené produkty, ktoré používate v rámci líčenia očí?


29 komentárov:

  1. I haven't tried these particular brow products but they definitely sound interesting. It is always nice when you find something that works well!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nejraději používám tužky na obočí od Essence, ale ani tahle nevypadá špatně. Tak ji možná někdy vyzkouším. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tie sú super! Moja mamina miluje Essence a ja ju mám tiež rada :-)

      Odstrániť
  3. Zaciekawiła mnie kredka do brwi z pędzelkiem. Jestem ostatnio na etapie poszukiwań czegoś dobrego do brwi. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I use a shadow palette to paint my eyebrows (the package includes a shade and a pomade, but I prefer the shade - I use it best to paint my eyebrows) by Rimmel ☺
    anyway, I like the Rimmel brand and the Catrice brand very much ☺
    greetings

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I used to paint my eyebrows with the eyeshadow as well. I think it´s the easiest way how to get them done ♥ Thank you very much for your comment ~

      Odstrániť
  5. Your blog is so cute!!! I wish i could understand what your post said, but it looks like some very nice eyebrow pencils ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hello dear!
    interesting products :) I use eye shadow on my eyebrows ^^, but I would like to try such a pencil :) it looks really cool :)
    Greetings from Poland!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your comment ~
      From time to time, I use to use an eyeshadow for a smoother look as well :-)

      Odstrániť
  7. Já tužky na obočí nepoužívám, ale věřím, že vydrží. Obě značky mám moc ráda. :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já na obočí používám klasické stíny, jelikož mám problém sehnat kvalitní produkt v černé barvě. Mám úplně černé obočí a to je celkem problém. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som si farbila vlasy načierno, tiež som mala tento problém. Ale našla som zasa kopec tmavosivých ceruziek, ktoré mi nesmierne vyhovovali :-)

      Odstrániť
  9. I got my eyebrow embroidered few years ago and it's still on point until now, so I almost never use any eyebrow product recently , but thanks for the amazing review!


    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    Instagram : @chelsheaflo

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi! Looks great :) Thx for share

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť