Čo som objednala mamine k narodeninám

Gabriella Salvete kozmetika


Pekný marcový deň želám všetkým ~


Opäť sa blížime ku koncu ďalšieho mesiaca a o chvíľu tu máme apríl. Každopádne marec sa niesol v znamení niekoľkých - pre mňa významných - udalostí. Okrem druhej karantény, ktorú sme museli obsolvovať, mala moja maminka narodeniny a jej priateľ o pár dní nato meniny.


A vzhľadom na to, že som si na začiatku marca vyberala nové produkty v rámci našej spolupráce s e-shopom Elnino, rozhodla som sa túto objednávku venovať práve mamine. Vybrala a objednala som pre ňu pár produktov, ktoré sa jej v zbierke kozmetiky míňali. Obsah celého balíčka môžete vidieť na fotografii vyššie.


Gabriella Salvete zmatňujúci korektor recenzia


Gabriella Salvete zmatňujúci korektor som zvolila v najsvetlejšom možnom odtieni, a to 01. Ide o tuhý, krémový korektor, ktorý vyzerá ako rúž na pery. Ide o kompaktné balenie, ktoré so sebou nemáte problem nosievať kdekoľvek. Dostupný je ešte v dvoch tmavších odtieňoch. Vďaka svojmu tvaru je jednoduchý a rýchly na použitie, čo moja mamina - hlavne ak sa ponáhľa do práce - určite ocení. Ľahko sa tiež rozotiera a vrstvý.


Jeho krytie je však ľahké, maximálne stredné v prípade, ak sa ho rozhodnete vrstviť. Skôr by som ho odporučila pre teplý podtón pleti, aký má aj moja mamina. Mne by po rozotretí nevyhovoval, aj keď na mojej ruke vyzerá celkom obstojne :-) Neobsahuje žiadnu parfumáciu a pleť nevysúša. Zloženie tohto korektora by malo obsahovať aj aloe vera a vitamín E.


Gabriella Salvete Liquid Contour vodeodolná očná linka recenzia


Gabriella Salvete tekutá vodeodolná očná linka bola jasnou voľbou. Ja už som od takýchto klasických očných liniek upustila a preferujem jemnejšie, vytvorené očnými tieňmi, avšak moja mamina sa ich pravdepodobne nikdy nevzdá. Bez nich si ju už ani pomaly nedokážem predstaviť, haha. Očné linky - nech už sú akékoľvek - k nám obom jednoducho patria ♥ Tekutá linka na oči sa nachádza v maličkom, úzkom balení.


Má veľmi dobrú a sýtu pigmentáciu. Ako môžete vidieť na koláži vyššie, už jeden ťah stačí na nakreslenie čierno-čiernej linky. Je taktiež rýchloschnúca, čím určite poteší tie z vás, ktoré si zvyknú pri aplikácii linku niekedy omylom rozmazať. Maminu na nej teší aj fakt, že sa nanáša úzkym štetčekom. Pomocou neho vytvoríte hrubú alebo tenkú, ale predovšetkým precíznu linku. Nepostrehli sme žiadnu výraznú arómu (ani takú tú klasickú alkoholovú), čo určite privítajú najmä citlivé oči ♥


Ani po niekoľkých hodinách na očných viečkach sa táto tekutá linka nerozmazáva, neotláča, počas dňa nebledne a ani sa nelúpe dole. Na očiach vydrží v poriadku behom celého dňa bez viditeľnejšej ujmy. Mamina si ju nesmierne pochvaľuje a používa ju od prvého dňa, kedy obdržala tento balíček :-)


BOURJOIS Paris Volume Glamour riasenka pre objem recenzia


BOURJOIS Paris Volume Glamour riasenka pre objem som zvolila ako doplnok k líčeniu očí. Čo sa týka riaseniek, v tomto zvykne byť moja mamina neobozretná. Jednu špirálu by najradšej používala celý život, mám niekedy taký pocit. Volume Glamour riasenka sa vyznačuje jemnou nasladkastou vôňou. Jej kefka je úzka a rovná. Dokáže tak mihalnice precízne zafarbiť, ale predovšetkým oddeliť. Už žiadne zlepené mihalnice!


Rovnako ako linka na oči spomenutá vyššie, ani tento produkt sa nezozmazáva a neopadáva, resp. sa nedrolí. Balenie má objem 12 ml, vďaka čomu vám vydrží aj niekoľko mesiacov. Zvolila som ju v odtieni 06 Noir Ebene.


Adidas Born Original parfémovaná voda pre ženy recenzia


Pravdepodobne najdôležitejším a hlavným produktom balíčku bola Adidas Born Original parfémovaná voda pre ženy. Malý rozkošný dizajn v sebe ukrýva 30 ml vône. Môžete ju teda nosiť aj so sebou v kabelke. Adidas Born Original by som definovala ako kvetinovo-ovocnú vôňu, ako stvorenú na jarné dni.


Hlava vône obsahuje bergamot, marhuľu a pomarančovú kôru. Jej srdce tvorí jablko, jazmín a kokos. V jej základe môžete cítiť fazule tonka, céder a olivovník. Aj zložením ide o zaujímavú vôňu, čo poviete? Je to vôňa plná energie a individualizmu. Na oblečení je ju cítiť aj po 5-6 hodinách, s čím je mamina nesmierne spokojná.


Gillette Venus Riviera Holiace strojčeky pre ženy


Aby som balíček doladila aj do oranžovej farby, ako ďalší z produktov som zvolila Gillette Venus Riviera Holiace strojčeky pre ženy. Balenie je pekné, obsahuje svieže letné farby. Ten protišmykový pásik je navyše vôňavý! Po tropickom ovocí! V balení sa nachádzajú 2 holiace strojčeky, každý z nich s troma čepieľkami.


Vhodné sú aj na opakované použitie. Majte však na pamäti, že sa majú používať iba dovtedy, dokiaľ sú čepieľky ešte stále ostré! Určite si nechcete poškodiť povrch pokožky. Navyše na takom citlivom mieste. V "zložení" (pásika)sa tiež nachádza aloe vera, spoločne s avokádovým a grepovým olejom.


Gabriella Salvete sprchový gél Romantic Rose


Posledným produktom v balíčku bol sprchový gél Gabriella Salvete Romantic Rose odetý do ružového šatu. Vôňa akoby ružového sadu je romantická a sladká. V ponuke nájdete aj variant malina & mäta a taktiež olivy. Farba je svetlá ružová, s ľahkým perleťovým odleskom. Aj napriek SLS v jeho zložení však pení oveľa menej, než iné sprchové gély. Každopádne aj on je produktom, ktorý sa na oslavu jari nesmierne hodí.

30 komentárov:

  1. Everything looks wonderful. Especially that Adidas perfume! I had no idea they had fragrances. That bottle is just gorgeous and it sounds absolutely incredible.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adidas has a lot of different perfumes. For both - women & men as well :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :-)
      Som rada, že aj jej sa páčili ♥

      Odstrániť
  3. Ahoj, právě jsem na Elninu udělala objednávku a začalo to sprchovým gelem s vůní malin od GS. Řasenka od B. mě zajímá, vypadá lákavě, taky jsem na ni koukla, ale neobjednala. POtřebovala jsem houbičku na make-up, tak to celé začalo. Krásný den přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný deň želám ~ Ďakujem veľmi pekne za komentár. Držím palce, aby tovar zodpovedal Vašej predstave :-)

      Odstrániť
  4. Objednala jsi mamince krásné dárečky a určitě jí udělaly radost! Kosmetika žádnou ženu nikdy neurazí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár :-) Áno, bola šťasná ♥

      Odstrániť
  5. Krásné dárky jsi jí vybrala. Určitě měla radost. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké věci sis vybrala :). Jé žiletky používám stejné, akorát fialové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. The adidas perfume is really adorable :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásné dárečky pro mámu ♥ určitě z nich měla velkou radost :)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Perfect gifts for mom indeed! I like the idea you buy perfume for her birthday though!
    Happy birthday to her :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je super dárkový balíček!!! Všechno by se mi hodilo. :D Moje mamka má narozky v neděli, tak jí také ještě musím něco koupit.
    Jinak ta voňavka vypadá úžasně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne veci si jej vybrala. Tá linka ma zaujala. Škoda že u nás taká nie je.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To měla mamka určitě radost :) Bohužel u mé mamky bych s tímto moc neuspěla... Není na žádné šminky :D Ocení hlavně praktické věci. Ale sprchový gel určitě neurazí nikoho :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám to šťastie, že moja mamina sa maľuje, haha :D
      Ak by nie, tak dostane sprchové gély alebo telové mlieka. Čosi, čo využije, haha :D
      Ale to dostáva odo mňa taktiež pravidelne ♥

      Odstrániť