Lanvin Jeanne Lanvin parfumovaná voda recenzia

Lanvin Jeanne Lanvin parfumovaná voda pre ženy recenzia

Peknú sobotu želám všetkým ~

Keďže sa v mojej zbierke vzoriek parfémov pre ženy sa za posledný čas opäť nakopilo množstvo malých sklenených či plastových fľaštičiek, tak som si povedala, že je najvyšší čas ich postupne všetky zrecenzovať. Vzorky parfémov sú ideálne v prípade, ak sa chystáte zakúpiť si vôňu, ktorá bude práve pre vás jedinečná a akási znamenitá. Ktorá bude jednoducho vaša a ktorá dokonalo podtrhne nielen vašu krásu, ale i osobnosť.

Alebo, naopak, dokonalo poslúžia a určite ich uvítate v prípade, ak rady skúšate niečo nové a nebojíte sa s jednotlivými vôňami experimentovať. Staviť môžete na vašu obľúbenú základnú vôňu alebo značku. Prípadne aj na objem vzorkového flakónika, ktorý bol v prípade vône Lanvin Jeanne Lanvin až o objeme 5 ml.

Parfumovaná voda pre ženy Lanvin Jeanne Lanvin sa v originálnom prevedení nachádza vo vysokom, sofistikovanom a pomerne štíhlom flakóniku. Samotná tekutina má svetloružovú farbu. Flakónik je ešte previazaný akousi ružovou mašličkou.

Hlava Jeanne Lanvin pozostáva z citrónu, černíc a hrušky. Stredné tóny, čiže jej srdce tvoria ruža, malina, frézia a pivonka. Tieto by mali obvykle vydržať v intenzite 2-3 hodín. Základ vône tvorí santalové drevo, pižmo a ambra. Práve tieto nízke tóny parfému vydržia citeľné najdlhšie. Druh vône je charakterizovaný ako ovocná a kvetinová.

Nestáva sa mi často, žeby som inklinovala k vôňam, ktoré majú v sebe zakomponované santalové drevo, pretože ťažšie vône veľmi neobľubujem, ale do tejto som sa zamilovala okamžite a neváhala by som ani nad kúpou jej plného balenia! Dlhý čas som nevedela prísť na to, čo mi tak veľmi pripomína, až to napokon príšlo úplne znenazdajky a samo.


• Mohlo by vás zaujímať ~ Armani Sì parfumovaná voda pre ženy


Vôňa je šťavnatá, ovocná, kvetinová, živá a hravá. Pripadá mi skôr nežná, romantická a dievčenská, ale to neznamená, žeby bola vhodná iba pre mladšie ročníky, to vôbec nie! Každopádne späť k tomu, čo mi pripomína.

Pamätáte si na tie vôňavé modré či farebné perá, ktoré boli také populárne na základnej škole? Niektoré z nich ste vedeli aj vygumovať a presne tieto perá mali takú sladkastú ostružinovú vôňu.

Pre mňa osobne bola citeľná v plnej intenzite ešte ďalšie 4 či 5 hodín od aplikácie. Potom som ju zacítila už pomenej, ale bola tam. Využívala som ju predovšetkým vtedy, keď som bola v práci, pretože vtedy si výdrž rozličných vôní viem najlepšie odsledovať. Oblečenie mi voňalo ešte na druhý, niekedy dokonca aj na tretí deň! Týn mám na mysli napríklad riflovú bundu ;-)

Na Notino sa tiež dočítate, že vôňa bola prvýkrát uvedená na trh už v roku 2008. Navrhla ju parfumérka Anne Flipo. Keďže flakónik tejto vzorky je sklenený a dá sa opätovne plniť, nechávam si ho v zbierke a plánujem ho používať ako plniteľný parfém :-)

51 komentárov:

  1. This product seems very interesting 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa takéto vône páčia. Ja som skôr taký typ ktorý si radšej kúpi malý flakónik alebo vzorku lebo mne po pár mesiacoch začína určitá vôňa vadiť a potom dávam parfémy mame, sestre, svokre alebo vystriekam len tak do vzduchu.

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Ako mám pár obľúbených parfémov, ale proste .. Nedokážem to nosiť takmer každodenne, haha. Ešte som si asi nenašla ten svoj ♥

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. How wonderful! Thank you for sharing this. I hope you are having a wonderful weekend so far.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much! ♥
      Hope you have a lovely weekend as well and good luck in a new week ^^~

      Odstrániť
  5. Páči sa mi spoznať nové vône a rada by som ich vyskúšala. Zaujímala ma najmä tá, ktorá obsahovala santalové drevo a pižmo. S pozdravom, pekné a teplé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Seems nice, I'd like to try it! S pozdravom<3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hned bych si privonela!

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, zajímavá vůně to může být, určitě ráda očichám, až budu v Sephoře. ☺
    Pěkný den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sounds a very nice product! I'd like to try it too!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa táto vôňa veľmi páčila. :) Je naozaj krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I don't know it. Always best with samples just incase you don't like it!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten prvá ma celkom zaujala a tie perá si pamätám :D
    Budem veľmi rad ak sa zastavíš aj u mňa na blogu.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a fragrance perfect for summer ☺
    I want to check 😊
    best regards

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento kozmetický prípravok neviem. Rád by som to vyskúšal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I didn't know this but I would like to try :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Cute! Love this size. I always have one in my purse.

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. such an interesting post! i used to wear this Lanvin perfume as well !
    hope you're loving it

    xoxo
    style frontier

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Netušila jsem, že jsou některé flakonky znovuplnitelné a moc ráda to slyším, protože nemám ráda zbytečný odpad :) Já mám své 2 oblíbené vůně, které používám pořád dokola. Bohužel tu jednu už přestali vyrábět :(

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak je tam ten plastový uzáver, mali by byť všetky. Chce to silu, dať ho dole, ale tiež ma nesmierne potešilo, že si ho môžem nechať a plniť ♥

      Odstrániť
  20. Thank you for such a detailed review! I was interested to learn about this fragrance.
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť