Marilyn Monroe Inspired Makeup

Umelé mihalnice Ardell Glamour recenzia Blog de la Licorne

Pekný piatok želám všetkým ~

Po skutočne dlhom čase som sa rozhodla na blogu zverejniť mejkapovú inšpiráciu na líčenie podľa Marilyn Monroe - červené pery, výrazná linka na oči, upravené obočie. Samozrejme, najradšej by som k tomu zakomponovala aj účes, ale moja farba a dĺžka vlasov jej účesu vôbec nekorešponduje. To ale nevadí, každý sme nejaký a mne predsa len primárne išlo o to líčenie. Tento článok vznikol vďaka spolupráci s e-shopom Elnino, od ktorého som na recenziu dostala umelé mihalnice Ardell Glamour.

*   p r o d u k t   p o s k y t n u t ý   z a   ú č e l o m   r e c e n z i e

Umelé mihalnice Ardell Glamour recenzia Blog de la Licorne

Umelé mihalnice Ardell Glamour boli obsiahnuté v sade niekoľkých produktov. Súčasťou sady boli aj lepidlo na riasy LashGrip a aplikátor. Ten som, priznám sa, nevyužila, lebo som naň akosi zabudla a použila som klasickú pinzetu. Vyzerá však šikovne a určite ho použijem v rámci niektorej z budúcich aplikácií.

Mihalnice ma prekvapili svojou dĺžkou a napokon aj ľahkosťou a prevedením. Ja som s umelými mihalnicami doteraz skúsenosti takmer žiadne nemala. Vyskúšala som iba niekoľko párov tých magmetických, ale tie boli skôr na škodu, ako na osoh ..

Namiesto súvislého pásu sú zlepené ako jednotlivé trsy mihalníc. Na oku tak vyzerajú oveľa viac prirodzene a vy sa nemusíte báť, žeby si niekto všimol, že nie sú vyslovene vaše. Sama som bola prekvapená, ako tieto mihalnice splynuli s mojimi a ak by som si ich nebola bývala sama nasadila, ani by som pravdepodobne netušila, že nie sú moje :-)

Na očných viečkach sú tiež veľmi ľahké, a to až tak veľmi, že som ich absolútne necítila a vôbec mi pri klipkaní neprekážali. Dokonca som nemala problém ani s "videním". Neprekážali totiž ani môjmu zraku, čo je nesmierne pozoruhodné!

Musím sa ale priznať, že lepidlo som ešte neskúšala. Keďže boli prilepené už na tom plastovom obdĺžničku, skúsila som si ich nasadiť takto a držali úplne v poriadku. Samozrejme, skúšala som ich viac-menej iba doma, takže ak by mi náhodou niekde spadli, všimla by som si to takmer okamžite.

Pri budúcej aplikácii už však lepidlo použijem, pretože ich pôvodná lepivá sila už určite nebude taká silná :-) Každopádne aj bez použitia lepidla umelé mihalnice Ardell Glamour držali na mojich očiach niekoľko hodín bez problému. Skutočne!

Umelé mihalnice Ardell Glamour recenzia Blog de la Licorne

Takto vyzerajú mihalnice na očiach bez použitia lepidla. Myslím si, že držali celkom fajn, nemyslíte? A, samozrejme, ospravedlňte spôsob a systém, akým som ich nalepila. Bol to predsa len môj prvý pokus v živote, haha.

Okrem iného, moje oči znova vyzerajú viac zelenšie, nie hnedšie. Nechápem sovje oči! :o

Umelé mihalnice Ardell Glamour recenzia Blog de la Licorne

Umelé mihalnice Ardell Glamour recenzia Blog de la Licorne

A tu už je spomínaná mejkapová inšpirácia :-)

Páči sa Vám moje líčenie? Čo naň hovoríte? ^^~

Marilyn Monroe Inspired Makeup Blog de la Licorne

Marilyn Monroe Inspired Makeup Blog de la Licorne

Marilyn Monroe Inspired Makeup Blog de la Licorne

Marilyn Monroe Inspired Makeup Blog de la Licorne

Marilyn Monroe Inspired Makeup Blog de la Licorne

Dokonalý look z 50. rokov minulého storočia by ale nebol tým pravým orechovým bez dokonalého odtieňa laku na nechty. Preferované boli odtiene červenej, bordovej, ale i oranžovej a iných farieb, ktoré môžeme vidieť na stranách starých časopisov z tohto konkrétneho obdobia.

Mne Elnino dokonca ako darček poslalo ešte dva produkty od Gabriella Salvete, po ktorých som túžila už dlhšiu dobu a ja im za to nesmierne ďakujem ♥ Nechty som si prestala lakovať na strednej, ale keďže sa raz v živote, keď budem konečne veľká (;-) ♥) plánujem stať vintage ženou, rozhodla som sa aj pre takýto menší krôčik.

Ako sa vraví, takmer zanedbateľný krôčik pre obyčajného smrteľníka, ohromný krôčik pre vintage ženu!

Gabriella Salvete starostlivosť o nechty Nail & Cuticle Oil recenzia Blog de la Licorne

Prvým produktom bola Gabriella Salvete starostlivosť o nechty Nail & Cuticle Oil žltkastej farby a príjemnej citrusovej vône. Ide o olejček na výživu nechtovej kožičky a jej zjemnenie a napokon i na vyživenie samotného nechtu. Aplikujem ho predovšetkým po odstránení laku na celý povrch nechtu a jeho okolie (kožičku). Nechty sú pevnejšie a kožička zjemnená ♥

Gabriella Salvete Nail Enamel lak na nechty so spevňovačom recenzia Blog de la Licorne

Druhým produktom je Gabriella Salvete Nail Enamel lak na nechty so spevňovačom v odtieni 180. Tento tmavočervený odtieň je presne tým, po čom som túžila a čo som si priala! ♥ Nič príliš sýte, ale zato zmyselné a vášnivé. Mám z neho nesmiernu radosť. Už prvá vrstva dokonalo pokryje a prekryje nechtový povrch.

Nechty sú skutočne spevnené už po pár použitiach. Ľahko a rýchlo sa odstraňuje, ale zato drží pevne a neolupuje sa. Pokiaľ si na svoje nechty dávate pozor, bez akejkoľvek ujmy na vašich nechtoch vydrží niekoľko dní :-)

41 komentárov:

  1. I tried to wear fake eye lashes once, and it was heavy 😭
    I like how I looked when I was wearing those, but it's so heavy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I was afraid of them being heavy too, but they are not at all ♥

      Odstrániť
  2. I love red and your nail polish!
    Enjoy your weekend!
    Dimi...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení se ti povedlo, je super. Umělé řasy jsem taky nikdy nenosila, ale musím říct, že mě dost lákají. :_)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za komentár ♥

      Vrelo odporúčam tieto od Ardellu, skutočne ich ani len necítiť. Ja som sama nechápala, ako to je možné, nakoľko mám mnoho kamarátok, ktoré umelé mihalnice nosia, ale na druhej strane si na ne i pri častom nosení sťažujú :-D

      Odstrániť
  4. The only time I used fake lashes was during my wedding photoshooting. I dont like the feeling of it.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for your comment ♥

      I guess it depends on a brand of the lashes as well :/ At least you wore them only for a short amount of time! :-)

      Odstrániť
  5. Oh my goodness, this look is incredible! I LOVE the way it turned out. That lip colour is so perfectly Marilyn!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tieto riasy sú krásne 😍
    Obdivujem to, pretože, nanešťastie, nemôžem nalepiť mihalnice na opasok - len zhluky, je pre mňa oveľa ľahšie držať sa spolu.
    makeup je tiež krásny; jemný, ženský
    táto farba nechtov dokonale dopĺňa ☺
    vyzeráš krásne 😍
    S Pozdravom

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lovely long eyelashes. I have not used false lashes.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Makeup je veľmi pekný ale na lepení rias ešte pracuj. Mne sa to tiež tak lepilo že sa mi odlepovalo a že bolo vidno že mám riasy ale kúpila som si takú pinzetku na riasy a ono sa to pekne zlepí dokopy.


    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu ♥
      Ako som písala, toto bola moja úplná premiéra. Snáď sa do toho cvikom dostanem! :-D

      Odstrániť
  9. Such a stunning make up dear- you look beautiful xx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gorgeous makeup and amazing nails :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beautiful! I should probably put on some lashes soon before I forget how ... want to be ready when parties are a thing again. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Your makeup is soooo pretty! I have never mastered fake eyelashes. I should give them a try again soon.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné líčení, sluší ti. :) Jen teda Marilyn líčila rty několika odstíny rtěnky, aby docília optického zvětšení. :) Už si přesně nepamatuji, kolik jich bylo, ale kolem 5 určitě.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krááásný :))) Já mám ráda řasy. Ale spíš takové, které vypadají přirozeně, a tyhle jsou docela v pohodě, protože nejsou tak husté. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ Áno, ono zdiaľky ich nevidieť takmer vôbec :-D

      Odstrániť