I Heart Revolution Chocolate Cherry Recenzia

paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry recenzia

Pekný piatok želám všetkým ~

Dnes som si pre vás pripravila článok s recenziami a nespočetne veľa fotografiami produktov, ktoré som v rámci spolupráce obdržala od e-shopu Parfémy Elnino. Veľmi pekne za ne ďakujem a musím povedať, že som sa s nimi počas týchto minulých dní skutočne vybláznila. Primárnu pozornosť však dostane v článku paletka očných tieňov Makeup Revolution I Heart Revolution Chocolate Cherry.

Ak mám povedať pravdu, k čerešničkovým a višňovým veciam neprechovávam nejaké hlbšie city nakoľko toto ovocie nemám rada, ale povedala som si, že táto paletka je čímsi zaujímavá a nebolo by na škodu ju mať vo svojej zbierke. Vzhľadom je to tá klasická čokoládová paletka a jej vôňa je nesmierne lahodná, sladká - čisté čerešne! Vždy, keď sa pomocou nej líčim, mám chuť sa do nej zahryznúť ~

*   p r o d u k t y   p o s k y t n u t é   z a    ú č e l o m   r e c e n z i e

paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry recenzia

Paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry obsahuje 18 očných tieňov, medzi nimi matné i trblietavé, svetlé i tie tmavšie. Pomocou nej vykúzlite nielen pekne farebné denné líčenie, ale v prípade potreby i to extravagantnejšie večerné. S paletkou som začala experimentovať aj v rámci očného mejkapu do práce. Očné tiene nebolo potrebné počas 6 ani 8-hodinovej smeny vôbec upravovať. Všetko ostalo na svojom mieste bez toho, aby sa do seba navzájom zlievali či vybledli. Ako som ich naniesla, tak som s nimi prišla i domov.

paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry recenzia

MRL je jednoducho kozmetická značka pri ktorej sa nemusím strachovať o svoj mejkap pretože viem, že ide o skutočne kvalitné produkty, ktoré ma (pravdepodobne) nikdy nesklamú :-) Nepotrebujem neustále myslieť na to, či môj mejkap nepotrebuje tu a tam nejaký touch-up a to je skvelé! ♥ Samozrejme, určite je nad slnko jasné, že som si, ako inak, zamilovala najmä ružové očné tiene. Výborne poslúžia aj v prípade, ak ich chcete použiť ako očnú linku. Pre tento účel ich však musíte trošku navlhčiť.

paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry recenzia

Na koláži nižšie môžete vidieť všetky očné tiene, ktoré sa v paletke nachádzajú. V druhom okienku je nad druhým očným tieňom zhora ešte jeden veľmi svetlý, bledulinký :-)

paletka očných tieňov Makeup Revolution London I Heart Revolution Chocolate Cherry recenzia

Očná linka v pere Rimmel London Colour Precise recenzia Blog de la Licorne  Max Factor Brow Revival Densifying riasenka na obočie recenzia Blog de la Licorne

Očná linka v pere Rimmel London Colour Precise v odtieni 001 Black sa mi v zbierke kozmetiky náramne hodila, nakoľko sa mi s týmito očnými linkami veľmi rýchlo a precízne pracuje. Môžem si teda ráno o čosi dlhšie pospať, nakoľko viem, že s linkou na oči nestrávim veľa času. Hrot je síce dlhší, ale mäkký a zaoblený na konci, takže očné viečko nepoškriabe ani nepodráždi. Mala by som však dve výhrady - na očné tiene sa aplikuje pomerne ťažko. Druhá vec je, že po pár použitiach vyschla ..

To "vyschnutie" je pravdepodobne problémom aj pri tých očných tieňoch. Ešte ju skúsim poriadne pretrepať, zľahka navlhčiť a uvidíme :-) Inak na viečku vydrží celý deň, pričom nie je potrebná žiadna jej úprava či dokresľovanie v priebehu dňa. Jej parfumácia nie je silná, ani príliš chemická, takže moje citlivé oči nedráždi. Ako vyzerá na očnom viečku môžete vidieť na úplne poslednej koláži na konci článku.

Max Factor Brow Revival Densifying riasenka na obočie v odtieni 004 Grey je výborným pomocníkom v prípade, že máte rovnako neskrotné obočie ako to moje. V takomto prípade poslúži akákoľvek browcara. Ja preferujem tie tmavšie, sivo-hnedé alebo sivo-čierne. Obočie vďaka nim zostane na mieste po celý čas až do odlíčenia.

Max Factor Masterpiece Colour Precision tekuté očné tiene recenzia Blog de la Licorne

Max Factor Masterpiece Colour Precision tekuté očné tiene v odtieni 7 Icicle Rose boli mojím želaním už niekoľko mesiacov. Vždy som si ale napokon vyhliadla niečo iné. Prv som si myslela, že ho budem používať ako rozjasňujúci očný tieň na spodné viečko, ale ide o pomerne metalický odlesk, ktorý sa na toto použitie nehodí.

Výborne ale zvýrazní očný tieň na viečku a taktiež vám poslúži v prípade, ak z matného očného tieňa chcete urobiť lesklý. Stačí naň ten matný navrstviť. Používam ho aj ako rozjasňovač pod obočie, na lícne kosti a špičku nosa. Na predlaktí tiež môžete pod týmto očným tieňom vidieť, ako vyzerá ligotavá očná linka, ktorú spomeniem nižšie.

Rimmel London Supercurler 24HR riasenka recenzia Blog de la Licorne Očná linka Rimmel London Wonder' Swipe 2 v 1 recenzia Blog de la Licorne

Rimmel London Supercurler 24HR riasenka v odtieni 003 Extreme Black má mierne zahnutú objemnú kefku s kratšími štetinkami. Mihalnice dokonalo prečeše, oddelí a nafarbí naozaj jemne, takže sa nemusíte báť ani v prípade, že ňou omylom zasiahnete koniec viečka, z ktorého mihalnice rastú. V mnohých prípadoch, predovšetkým ak sa niekam náhlim, je toto problém. Oko mi následne slzí, pretože sa štetinkami kefky akoby pichnem a celkovo je to nepríjemný pocit. Ako vyzerá na mihalniciach môžete vidieť na koláži nižšie.

Očná linka Rimmel London Wonder' Swipe 2 v 1 v odtieni 005 Yassss môžete použiť ako očnú linku alebo očný tieň. Odtieň Yassss je zľahka metalický, bielo-ružový, s veľmi malými trblietkami a ľahkým holografickým efektom. Poslúži vám v prípade, ak budete chcieť v líčení experimentovať či vytvoriť napríklad nejaký fantasy alebo festivalový look. Môžete ho použiť aj ako topping na matný očný tieň.

Máte skúsenosti s niektorým zo spomenutých produktov?

Vlastníte nejakú "čokoládovú" paletku od MRL?

Aké sú vaše obľúbené značky dekoratívnej kozmetiky?

Očná linka v pere Rimmel London Colour Precise recenzia Blog de la Licorne Rimmel London Supercurler 24HR riasenka recenzia Blog de la Licorne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára