Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Peknú stredu želám všetkým ~

Veľká noc nám zbehla ako voda a mnohí z nás sa opäť vrátili do svojich momentálnych životných kolobehov. Ak mám byť úprimná, tieto dni som si skutočne oddýchla - aspoň sčasti - a načerpala som nové sily a nápady. Avšak keďže som človek, ktorý nedokáže zaľáhať veľmi dlho, dnes som si pre vás pripravila recenziu na produkty značky Manufaktura, ktoré mi boli poskytnuté za účelom recenzie.

Mala som možnosť vyskúšať produkty z novej kolekcie, ktorá nesie názov Jahoda & Bazový kvet. Ako môžete vidieť na úvodnej fotografii, všetky produkty sú ladené do bielo-ružových farieb a dýchajú jarou. Na recenziu som obdržala - sprchový gél a šampón v 1, telové mlieko, hydratačný a osviežujúci sorbet na tvár a dekolt, krém na ruky, balzam na pery, toaletnú vodu a sirup.

Čo píše Manufaktura?

"Jahody jsou skvělým pomocníkem pro Vaši krásu. V kosmetice jsou ceněné především blahodárné výtažky z jejich listů, bohaté na antioxidační a protizánětlivé třísloviny, vitamín C a minerální látky. Pyšní se skvělými čisticími, hydratačními a regeneračními účinky."

"Spojením jahody a bezového květu - cenných rostlin, tolik typických pro naše zahrádky, tak vznikly báječné pečující kosmetické lahůdky s nádherně jiskřivou vůní, které vnesou letní pohodu do Vaší koupelny."

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Sprchový gél a šampón Jahoda & Bazový kvet má príjemne sýtu červenkastú farbu. V spojení s vodou veľmi dobre pení a stačí ho naozaj iba troška. Produktmi Manufaktura často šetrím, pretože ich milujem a je mi ľúto ich rýchlo minúť, haha. Pokožka tela je po sprchovaní jemná a hebká. Vyskúšala som ho i na vlasy, ale keďže sú moje vlasy nesmierne dlhé a šampónu na ne treba o čosi viac, ostala som radšej iba pri jeho používaní na telo. Každopádne vlasy veľmi pekne očistil a odmastil.

Vôňa tohto produktu jednoznačne povzbudí vaše zmysly a nabudí vás. Ide skutočne o iskrivú sviežu šťavnatú a napokon nasladkastú vôňu. Jeho zloženie je založené na báze cukru, kokosového a olivového oleja, bez obsahu SLES a silikónov. Vhodný je preto i pre citlivú pokožku. V jeho zložení nájdete ešte napríklad aj panthenol, mandľový olej a beta-glukán.

Hydratačné hodvábne telové mlieko Jahoda & Bazový kvet má zľahka vodnatú konzitenciu, takže po pokožke tela kĺže s ľahkosťou a rýchlo sa do nej vpíja. Vôňa je identická pre všetky produkty tejto kolekcie. Pokožka je po použití jemná, hebká a vláčna. V spojení so sprchovým gélom táto vôňa pretrvá niekoľko hodín, ba dokonca celý večer ♥ Mandľový a ovsený olej sú zodpovedné za regeneráciu a výživu. Napomáhajú zjemneniu a ochrane pokožky. Panthenol pokožku zvláčňuje a skvalén zlepšuje celkový jej stav a dodáva jej pružnosť.

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Tretím produktom v poradí je hydratačný a osviežujúci sorbet na pleť na dekolt Jahoda & Bazový kvet, ktorý ma zaujal už hneď od začiatku. Stomililitrové balenie je skutočné úctyhodné pre produkt určený na starostlivosť o pleť a dekolt. Každopádne ja mám veľké balenia veľmi rada, pretože produkt dlho vydrží a koniec-koncov sú v mnohých prípadoch i ekonomicky výhodnejšie. Vôňa je identická ako pri prvých dvoch produktoch, akurát by som povedala, že je o čosi intenzívnejšia, ale nie agresívna. Pri tomto produkte si skutočne predstavíte leto ♥

Konzistencia je vodnatejšia, ale zato dostatočne gélová a zľahka, ale skutočne iba zľahka, aby sa produkt rýchlo a účinne rozotieral. Celkovo mi pripomína akýsi jogurt alebo jemný tvaroh, čo je úžasné! Ide o ľahký produkt, ktorý aspoň moju pleť nezaťažoval a nespôsobil jej ani alergické reakcie či podráždenie.

Najradšej ho používam ráno alebo večer, kedy už následne nepoužijem nič iné. Beriem ho ako takú funkčnú oddychovku pre moju pleť, kedy ju nezaťažujem ďalšími produktmi, ale zasa jej doprajem aspoň základnú starostlivosť. Pleť je vláčna, zjemnená a rozjasnená, vyzerá zdravšie. Poskytuje taktiež zľahka chladivý účinok, ktorý určite oceníte v prípade, ak sa radi slníte.

Moja pleť je mastná a náchylná na tvorbu akné, ale i tak som pocítila mierne, nie až tak dostatočné hydratačné účinky. Ono aj keď je vaša pleť mastná, jej hydratácia je jednoducho potrebná, pretože inak sa tvorba mazu ešte navýši, čo má koniec-koncov za následok tvorbu pupienkov. A to určite nechcete. Preto niekedy tento sorbet rada kombinujem ešte so sleeping packom alebo mojím hydratačným krémom. Každopádne každá pleť je iná, preto musíte vy sami prísť na to, čo vám vyhovuje najlepšie :-)

Jeho zloženie je pomerne hojné - okrem výťažkov z listov jahodníka a kvetov čiernej bázy a rebarbory v ňom nájdete i prímes mandľového a jojobového oleja, panthenolu, vitamínov A, C a E, skvalénu a kyseliny hyalurónovej.

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Ďalej by som vám rada predstavila zjemňujúci hydratačný krém na ruky Jahoda & Bazový kvet v rozkošnom maličkom 75 ml balení, ktorý si môžete so sebou vziať skutočne všade. Povedala by som, že ide o telové mlieko umiestnené do menšej plastovej tuby akurát o čosi hustejšie.

Okrem rúk ho veľmi rada používam aj na chodidlá. Rýchlo sa vpíja a zľahka hydratuje. V jeho zložení tiež nájdete mandľový a makadamiový olej, bambucké maslo a upokojujúci panthenol spolu s beta-glukánom.

Hydratačný a vyživujúci balzam na pery Jahoda & Bazový kvet je mojím verným spoločníkom počas týchto dní. Používam ho dennodenne, niekoľkokrát do dňa, ráno, večer, v priebehu dňa, KEDYKOĽVEK. Osobne jednoducho milujem nanášať si na pery produkty ako balzamy či rúže. Veľmi ma to upokojuje a je mi to nesmierne príjemné.

Balzam je klasický, bezfarebný, ale zato s lahodnou vôňou. Popraskané pery sú minulosťou! Pery sú dostatočne vláčne, šťavnaté a navyše i lesklé ♥ Okrem iného obsahuje tiež bambucké maslo, včelí vosk a kombináciu prírodných olejov.

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Ak milujete sladké vône, ktoré sú pre toto jarné a teplé letné počasie ako stvorené, určite vás zaujme dámska toaletná voda Jahoda & Bazová kvet. Hravá, no zároveň ženská a čistá, šťavnatá a osviežujúca, plná príjemných okamihov. Jednoducho, ja rada voniam ako taká sladká jahôdka alebo ešte lepšie - jahôdková záhrada. A to po dobu zhruba 4-5 hodín. Potom ju už zvyknem aplikovať znova pre lepší pocit ♥ Hlava → tóny jahody, bazového kvetu, čiernej ríbezle. Srdce → ruža, jazmín, malina. Základ → pižmo, ambra, karamel.

Manufaktura Jahoda a Bazový Kvet Recenzia Blog de la Licorne

Osviežujúci sirup Jahoda & Bazový kvet je posledným produktom, o ktorom vám dnes porozprávam. Čistú vodu milujem a počas dňa sa jej neviem nabažiť ♥ Avšak pokiaľ mám chuť na niečo špeciálne, alebo jednoducho chuť na niečo sladké, rada si vodu osladím práve týmto sirupom, ktorý sa schováva za tmavým sklom.

Manufaktura sirupy sú skutočne lahodné a svojím zložením i kvalitné. Ich vôňa a chuť je autentická, prírodná - nič umelé! Navyše sú ako stvorené na prípravu domácich osviežujúcich drinkov. Farba tohto sirupu je sýta červená, rovnako ako v prípade sprchového gélu.

Tento sirup ma taktiež vrátil do čias, keď sme ešte bývali s dedkom a mojou už žiaľ nebohou starkou :-) Vtedy som si ako dieťa nedokázala predstaviť čo by len deň bez vody so sirupom. Nehovoriac, keď sme k nám v lete chodili aj s kamarátkami dať si jedného loka, haha ♥

Takže Manufakture by som sa chcela veľmi pekne poďakovať nielen za možnosť vyskúšania a otestovania týchto jej nových produktov, ale i za milé a vlažné spomienky, ktoré mi tieto produkty prinavrátili. Ďakujem :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára