Spring Vintage Fashion OOTD w/ Bonprix

Jarné Vintage Outfity Blog de la Licorne

Krásnu stredu želám všetkým ~

Pevne verím, že ste sa doma ešte neunudili a že si každý deň nájdete nejakú novú aktivitu alebo činnosť, akou sa zabaviť. Ja som sa v posledných dňoch takmer nezastavila. Vzhľadom na to, že som ležala v posteli celkovo takmer týždeň aj niečo, moje blogové povinnosti zaľahli prachom a akonáhle mi bolo o čosi lepšie, hneď som sa pustila do ich plnenia.

Aj preto sa k vám dnes prihováram s jarnými vintage outfitmi, ktoré vznikli v rámci mojej spolupráce s e-shopom Bonprix. Nemôžem tomu vôbec uveriť, ale už je to niekoľko rokov, čo spolu spolupracujeme a ja som za túto spoluprácu nesmierne rada a veľmi si ju vážim. Bonprix ma jednoducho vždy zaujme a niečím osloví.

* spomenuté oblečenie poskytnuté za účelom recenzie

Marcovú objednávku som urobila 7. marca a 11. marca som ju už mala u seba. Vybrala som si 4 rozličné kúsky oblečenia ↓





Čierna sukňa s čipkou Bonprix Pletený sveter s ozdobnými gombíkmi Bonprix Blog de la Licorne

Dlhá čierna sukňa s čipkou | veľkosť 32/34 | farba: čierna

Túto sukňu som objednávala vo veľkosti 32/34 (XXS/XS), ale musím povedať, že som z nej bola príjemne prekvapená → je o čosi voľnejšia, než som očakávala. Povedala by som, že je to veľkosť medzi 34/36 (XS-S). Niekomu tento fakt môže prekážať, ale mne vôbec nie. Uprednostňujem skôr voľnejšie, než tesné veci.

Sukňa je tiež dlhá a s mojimi 159 cm mám pocit, že sa miestami takmer dotýka zeme. Na modelke nevyzerala až taká dlhá, každopádne to nie je chyba sukne. Možno si ju v budúcnosti o čosi skrátim, aby sa trošku nadvihla. Uvidíme. Materiál je ľahučký, príjemný na nosenie, pohodlný a zľahka chladivý, čo oceníte najmä počas teplejších dní :-)

→ vrchný materiál: 95% PES (polyétersulfón), 5% elastan; čipka: 100% PES (polyétersulfón)

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne

Jarné Vintage Outfity Blog de la Licorne

Pletený sveter s ozdobnými gombičkami | veľkosť 36/38 | farba: ružové drevo melírovaná

Pletený svetrík je nesmierne rozkošný. Vintage pudrová ružová je nesmierne pekná farba a primárne ju vyhľadávam v rámci oblečenia vždy. Veľkosť 36/38 (S/M) je pre mňa trošku oversize, s čím som pri objednávaní rátala a vôbec mi to nevadí. Naopak, sveter vytvorí pekný ležérny efekt. Opäť prízvukujem, že obľubujem predovšetkým objemnejšie, voľnejšie oblečenie.

Materiál je veľmi jemný, mäkký, ľahučký a "nekuše". Gombíky vo forme ligotavých aplikácii pripomínajúcich kvety sú nesmierne pekné, nežné, ženské. Oživia celkový vzhľad oblečenia a samotný kúsok ♥ Vintage ružová je taktiež jednoduchá na kombinovanie s inými farbami. Momentálne je však dostupný už iba v sivej melírovanej farbe.

→ vrchný materiál: 67% polyakryl, 30% polyester, 3% elastan

Pletený sveter s ozdobnými gombičkami Bonprix Blog de la Licorne Pletený sveter s ozdobnými gombičkami Bonprix Blog de la Licorne

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne


Krátke svetloružové čižmy na nízkom podpätku Bonprix Blog de la Licorne

Krátke svetloružové čižmy na nízkom podpätku | veľkosť 37 | farba: svetloružová

Tieto nízke kotníkové čižmičky som si zamilovala hneď, ako som ich uvidela. Veľkosť 37 zodpovedá veľkosti, ktorú bežne nosím, takže mi sadli ako uliate. Nízky opätok je počas chôdze príjemný a pohodlný. Čižmičky nikde netlačia, dajú sa ľahko kombinovať s hocičím a outfitu dodajú punc elegancie. Na nohách sú skutočne ľahučké - takmer vôbec ich necítite. Farba je taktiež ľahko kombinovateľná. Sú ako stvorené na jar

→ vrchný materiál: imitácia velúrovej kože; podšívka: textil; vnútorná stieľka: imitácia kože; podrážka: syntetika

Ružové lodičky na vysokom podpätku Bonprix Blog de la Licorne

Ružové lodičky na vysokom podpätku | veľkosť 37 | farba: ružová

Lodičky sú o čosi väčšie, resp. vzadu o čosi odstávajú, ale je to prijateľné. Pekná sýta svetloružová farba sa náramne hodí do jarných outfitov a Vaše kúsky skutočne vyzdvihne. Sú veľmi elegantné, ľahučké a o čosi vyššie, ale to takmer ani necítite, také sú pohodlné ♥

A vôbec tú to asi moje prvé lodičky v živote, v ktorých viem a dokážem chodiť a ktoré mi nepadajú ♥ Akurát ľavá ma trošku tlačí, ale to je pochopiteľné, pretože naše telo je asymetrické. Stačí ju len trošku obnosiť :-)

→ vrchný materiál: imitácia velúrovej kože; podšívka: imitácia kože; podrážka: syntetika


Jarné Vintage Outfity Blog de la Licorne

Jarné vintage outfity inšpirácia Blog de la Licorne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára