Syoss Oleo 21 Dvojfázová Olejová Kúra Recenzia

Syoss Oleo 21 Dvojfázová Olejová Kúra Recenzia

Peknú stredu želám všetkým ~

Nie je u mňa zvykom, že na blogu zdieľam recenzie vlasovej kozmetiky, avšak je to iba v dôsledku toho, že veľa takýchto produktov nepoužívam. A hlavne sa snažím ich veľmi nestriedať. Ostávam verná tomu, o čom viem, že mojim vlasom a pokožke hlavy neprekáža. Moja pokožka hlavy je nesmierne citlivá a preto nie je vôbec ľahké nájsť kozmetický produkt, ktorý by jej vyhovoval.

To však neplatí pre dvojfázovú olejovú kúru na vlasy Syoss Oleo 21. Priznám sa, že si presne nepamätám, ako dlho ju používam, avšak je to už nejaký ten rok, možno i dva. Samozrejme, používam aj iné produkty, avšak táto kúra je v rámci mojej starostlivosti o vlasy stálicou. Zaujíma vás, prečo? Pokračujte v čítaní :-)

K tomuto produktu som sa dostala úplnou náhodou, keď som na e-shope Notino hľadala niečo, čo by mi mohlo v boji s mojimi dlhočíznymi, suchými, na kadeakú stranu lietajúcimi a takmer večne zamotanými vlasmi. Ich hydratácia a uhladenie ma vždy trápili, avšak po ich umytí prišlo vždy to najhoršie → ich rožčesávanie. Či som si svoje vlasy pred umytím rozčesala alebo nie, výsledok bol takmer totožný, nehovoriac o bolesti a úplnom zúfalstve.

Používate produkty Syoss?
Ktorý z nich je váš najobľúbenejší?

Bezoplachová starostlivosť Syoss Oleo 21 sa nachádza v 100 ml plastovom balení s rozprašovačom. Pár strekmi tak pokryjete väčšie plochy. Dvojfázová starostlivosť má vodnatú konzistenciu - nejde o žiaden olej, takže sa nemusíte báť mastných vlasov.

Samotné sérum má peknú svetložltú farbu a príjemne sladko, olejovo vonia. Pred aplikáciou nádobu poriadne potrasiem. Produkt nanášam na stále vlhké vlasy, tesne pred spaním (je bezoplachový).

Aplikujem ho z diaľky na vrch hlavy a následne do dĺžok (zvnútra i zvonku). Následne si dlaňami prejdem po vrchu hlavy a dĺžkach, aby sa sérum väčšmi do vlasov vpilo. Špeciálnu pozornosť venujem vlasom na zátylku, ktoré sa ukrývajú na zadnej časti krku.

Tieto vlasy sa v mojom prípade zvyknú gubatieť najviac. Vlásky sú po použití jemné a hebké na dotyk, pekne prirodzene sa lesknú a sú voňavé. Taktiež sú zľahka uhladené, nelietajú zo strany na stranu. Ráno tento produkt ešte raz, dvakrát aplikujem na kefu a vlasy nie je problém rozčesať :-)

Poznáte tento produkt? Máte s ním skúsenosť? :-)

Syoss Oleo 21 Dvojfázová Olejová Kúra Recenzia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára