Darčeková sada Nivea Diamond Touch

Darčeková sada Nivea Diamond Touch recenzia Blog de la Licorne

Peknú stredu želám všetkým ~

Dnes mám pre vás recenziu na kozmetickú sadu Nivea Diamond Touch, ktorú mi ešte v rámci neskorého darčeka k narodeninám venovala M*. Tento balíček obsahuje tri produkty - upokojujúci sprchový gél v objeme 250 ml, antiperspirant v spreji Black & White Invisible Clear 48h v objeme 150 ml a univerzálny krém Nivea v objeme 30 ml a klasickom plechovom balení.

Tento darček ma nesmierne potešil ♥ Nielen preto, že si na mňa spomenula i po toľkom čase, ale i preto, že produkty Nivea mám vcelku rada a na ich sprchové gély a antiperspiranty nedám dopustiť. Navyše sú tieto produkty cenovo dostupné a darčekové sady výhodné. Nájdete ich aj na e-shope Notino.


Darčeková sada Nivea Diamond Touch recenzia Blog de la Licorne

Vôňu klasického modrého krému Nivea v plechovom balení som milovala už ako dieťa. Myslím, že v tých časoch nebolo domácnosti, ktorá by tento produkt u seba nemala. Vždy ma zaujala jeho akoby nadýchaná, našľahaná textúra, i keď jeho konzistencia je hustá. Vynikajúco si poradí so suchou pokožkou rúk, lakťov, chodidiel ale i celého tela.

Osobne ho na tvár nepoužívam, ale poznám ľudí, čo si ho vychvaľujú aj v rámci tohto využitia - a to najmä počas jesene a zimy, keď je pokožka vystavená chladu, vetru a mrazu a potrebuje starostlivosť a ochranu ešte väčšmi. Nielenže je dostatočne hydratovaná, ale i delikátne prevoňaná a lesklá ♥ Takéto malé balenie sa zmestí dokonca aj do akejkoľvek kabelky.


Darčeková sada Nivea Diamond Touch recenzia Blog de la Licorne

Nivea Care & Diamond upokojujúci sprchový gél je produkt, ktorý ma však zaujal najviac - primárne jeho diamantový koncept. Sprchový gél je krémovejší, v spojení s vodou vynikajúco pení a má pekný perleťový odlesk.

Jeho vôňa je o čosi ťažšia a svieža, vďaka čomu povzbudí zmysly a nabudí ducha po náročnom dni. Vôňa by mala korešpondovať s vôňou Calla Lily, čo je vlastne ľalia druhu kaly. Taká tá biela lievikovitá ľalia, ktorú ste už určite videli :-)

Black & White Invisible 48 h antiperspiranty v spreji patria k mojim najobľúbenejším. Nájdete ich vo veľkom 150 ml balení, vďaka čomu vám vydržia dlhší čas. V mojom prípade som doteraz, počas tých rokov skúseností, nespozorovala, žeby zanechávali škvrny na oblečení. Taktiež môžem povedať, že nedráždia moju citlivú pokožku a nespôsobujú jej pálenie, svrbenie. Ich vôňa je, povedala by som, neutrálna pudrová.

Pripadá mi jemná, elegantná, ženská. Po chvíli ju už nebudete registrovať. Tieto spreje používam ráno, pred tým než idem do práce alebo kedykoľvek pred tým, ako idem preč z domu. Počas dňa ho už znova neaplikujem. Akékoľvek pachy pohltí na jednotku a vy sa tak nemusíte vôbec ničoho báť! :-)

Aký je váš najobľúbenejší produkt Nivea? Používate túto kozmetiku na pravidelnej báze? Stretli ste sa už so sprchovým gélom Care & Diamond touch? :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára