Garnier Bio Lemongrass kozmetická sada recenzia

Garnier Bio Lemongrass kozmetická sada recenzia

Pekný novoročný štvrtok želám všetkým ~

Vianočné sviatky sa nám pominuli nesmierne rýchlo, avšak vianočné darčeky nám ešte stále ostali. Vzhľadom na to, že som svojej rodinke objednala zopár kozmetických sád z e-shopu Notino, na niektoré z nich som sa rozhodla napísať aj recenziu.

Jedným z takýchto kozmetických balíčkov je i kozmetická sada Garnier Bio Lemongrass, ktorú som objednala mamine. Už pred kúpou tejto sady som vedela, že krém z tejto kolekcie používa a má naň kladné hodnotenie. Priznala sa mi, žeby chcela vyskúšať i čistiaci gél, takže výber kozmetického darčeka bol jasný!

Tieto produkty spadajúce pod značku Garnier sú certifikovanými bio produktmi označenými známkou EcoCert. Neobsahujú žiadne zložky živočíšneho pôvodu, vďaka čomu sú určené i pre vegánov. Navyše sú tieto v produktoch obsiahnuté zložky extrahované z obnoviteľných zdrojov. Balenia týchto produktov by mali byť recyklované a recyklovateľné.

Garnier Bio Lemongrass kozmetická sada recenzia

Garnier Bio Lemongrass kozmetická sada recenzia

Ako som už naznačila, táto kozmetická sada obsahuje dva produkty - 150 ml čistiaci gél Bio Lemongrass a 50 ml vyvažujúci a hydratačný krém Bio Lemongrass pre normálnu až zmiešanú pleť. Krabička i balenia produktov sú ladené do príjemných tónov zelenej farby. Oba produkty poskytujú pleti svieži pocit po použití.

Garnier Bio Lemongrass kozmetická sada recenzia

Čistiaci gél Garnier Bio Lemongrass recenzia

Čistiaci gél Garnier Bio Lemongrass má pekne sýtu zelenú farbu. Plastová fľaška o objeme 150 ml obsahuje praktickú a ekonomickú pumpičku. Gél v spojení s vodou mierne pení. Po krátkej a dôkladnej masáži tváre ju zanecháva dôkladne čistú, zbavenú prebytočného kožného mazu a rozžiarenú.

Niektorí z vás tento suchší pocit môžu oceniť, avšak mne takáto nie veľmi vláčna tvár prekáža. Okrem iného má tento čistiaci gél na môj vkus príliš silnú a prenikavú arómu. Navyše som spozorovala, že póry sú viditeľne menšie a čistejšie, čo je nesmierne plus! ♥

bio olej z citrónovej trávy – zbavuje pleť nečistôt a hydratuje
organická voda z nevädze – upokojuje, osviežuje a čistí pleť
rastlinný glycerín – zvláčňuje a zamedzuje dehydratácii
• 100 % prírodná parfumácia
• vegánsky produkt

Čistiaci gél Garnier Bio Lemongrass ingrediencie

Čistiaci gél Garnier Bio Lemongrass recenzia

Vyvažujúci a hydratačný krém Garnier Bio Lemongrass recenzia

Vyvažujúci a hydratačný krém Garnier Bio Lemongrass pre normálnu až zmiešanú pleť má bielu farbu a veľmi ľahkú gélovú konzistenciu. Do pleti sa tak ľahko vmasíruje a rýchlo sa do nej vpíja. Jeho vôňa je o čosi jemnejšia ako v prípade prvého produktu, avšak stále ide o - minimálne pre mňa - silnejšiu vôňu.

Balenie v objeme 50 ml vám ale vďaka jeho vodnatejšej gélovej konzitencii vydrží pomerne dlho. Pleť príjemne hydratuje, nezanecháva ju lesklou, mastnou ani lepkavou. Avšak jeho hydratačné účinky sú - i napriek tomu, že mám mastnú pleť - pre mňa nepostačujúce :( Mamine však vyhovuje bez akýchkoľvek výhrad! :-)

bio olej z citrónovej trávy – eliminuje tvorbu kožného mazu
výťažok z Aloe vera – dodáva pleti sviežosť a hydratáciu
• 100 % prírodná parfumácia
• vegánsky produkt

Vyvažujúci a hydratačný krém Garnier Bio Lemongrass recenzia

Vyvažujúci a hydratačný krém Garnier Bio Lemongrass ingrediencie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára