Catrice AllRound Riasenka Recenzia

Catrice AllRound Riasenka recenzia

Peknú sobotu želám všetkým ^^~

Pevne verím, že ste sa vyspali do sýtosti rovnako ako ja! Milujem jeseň a melancholické počasie celkovo, ale keď vonku neustále prší, mám chuť len a len spať, alebo sa minimálne váľať v posteli. Dnes som sa však premohla a stihla som si už popratať i celú izbu a vytriediť staré veci a nepotrebné šatstvo. Nastavila som dokonca aj nový helouvínsky dizajn, avšak prvá tmavá verzia sa mi akosi nepozdávala. Preto som sa rozhodla opäť staviť na snehovo biely podklad. A poviem vám, nie je to až tak zlé, ako som si predstavovala.

Aby som však opäť nerozprávala o tom menej podstatnom, než som chcela, po dlhej dobe mám pre vás recenziu na moju novú obľúbenú riasenku. V tomto prípade som stavila na značku Catrice, ktorú určite mnohé z vás poznajú už len minimálne z drogérií DM. Produkty tejto značky však v početnom zastúpení nájdete aj na Notino, odkiaľ som si ju napokon objednala aj ja.

Catrice AllRound Riasenka recenzia

Riasenka Catrice AllRound ma zaujala predovšetkým svojím fialovým obalom a objemným balením. Čo sa týka riaseniek, v tomto sa snažím držať toho, čo už poznám. Nemám vo zvyku skúšať nové. Ak mi niečo vyhovuje, prečo sa toho jednoducho vzdať, však? Je však pravdou, že tú ružovo-zelenú Great Lash Blackest Black od Maybelline som používala skutočne dlho. Bolo priam už žiadané preskupiť svoju pozornosť na niečo nové.

Na Notino nájdete Catrice All Round riasenku v cenovom rozmedzí 2,70€ - 3,00€, čo je skutočne dobrá a výhodná cena. Určená je predovšetkým na natočenie a objem rias. Kefka je dostatočne široká, čo mne osobne veľmi vyhovuje pretože preferujem práve takéto objemné kefky. Pracuje sa s ňou veľmi ľahko.

Riasenka nezapácha, má iba takú jemnú sladkastú arómu. Ak by som mala zhrnúť jej celkové vlastnosti, tak mihalnice dokonalo zafarbí načierno, oddelí od seba, natočí, dodá im objem a mierne ich aj predĺži. Nemusíte báť ich zlepenia dokopy. Jej objem je úctyhodných 11 ml. V ponuke nájdete aj jej vodeodolný variant v modrom obale, ktorého objem je 12 ml.

Catrice AllRound Riasenka Recenzia

Catrice AllRound Riasenka Recenzia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára