Ružoví septembroví favoriti

Ružové novinky Notino

Krásny piatok želám všetkým ~

Dnes mám pre vás článok, pre ktorý sa mi fotografie fotili nesmierne ľahko a musím povedať, že som s nimi, po dlhej dobe, neskutočne spokojná. Ako si môžete všimnúť, celú hŕbu favoritov sa mi podarilo zladiť do ružovo-červenej kombinácie. Väčšinu produktov môžete nájsť na e-shope Notino. Bez zbytočných okolkov, prejdime rovno k prvému produktu, ktorým je Avon K-Beauty hydratačná plátenková maska, ktorá by mala pleti poskytnúť sklenený, t. j. glass skin efekt


Maska bola jednoducho parádna - hydrogélové mi nikdy nevyhovovali, pretože sa mi šmýkali z pleti dole, avšak pri tejto to vôbec neplatí.  Dokonale priľnie k pleti a perfektne na nej drží. Pleť je po použití hydratovaná, vláčna, rozjasnená a skutočne vyzerá taká čistá, sklenená.

Pôvodne som sa voči jej cene ohrádzala, ale z času na čas a s takýmto účinkom, prečo nie? Nehovoriac o tom krásnom a farebnom obale, v ktorom sa nachádza. Jej vôňa je veľmi lahodná, sladká, skutočne ako cukrový javor

Avon K-Beauty hydratačná plátenková maska recenzia

Mizon Joyful Time Strawberry plátenková maska so zjemňujúcim a hydratačným účinkom recenzia

Druhým produktom, ktorým budem pokračovať, je ďalšia maska, tentokrát Mizon Joyful Time Strawberry plátenková maska so zjemňujúcim a hydratačným účinkom. Jahody a celkovo jahodovú tematiku mám veľmi rada, avšak vôňa tejto masky mi vôbec neulahodila. Jednoducho mi pripomína nejakú doslova jahodovú pálenku a mať ju na tvári bolo pre mňa skutočne nepríjemné. Pleť však bola kvalitne hydratovaná a zjemnená.

Vaseline Lip Therapy balzam na pery Rosy Lips recenzia

Vaseline Lip Therapy balzam na pery v odtieni Rosy Lips a objeme 20g je môj neskutočný miláčik ♥ Nielenže pery hydratuje, vyživuje a zjemňuje, ale ich aj jemne naružovo zafarbí ♥ Lahodná ružová vôňa mi taktiež veľmi vyhovuje a rada si ho zakúpim opäť.

Vynikajúci je taktiež aj ako sleeping pack na pery. Na hlavnej fotografii si tiež môžete všimnúť Johnson's Baby Shiny Drops bezoplachový kondicionér v spreji s arganovým olejom, ktorý som recenzovala v staršom článku.

Rimmel Rita Ora lak na nechty recenzia

Rimmel London lak na nechty Rita Ora v odtieni 202 Fit For a Princess je po niekoľkých rokoch nelakovania si nechtov opäť mojím miláčkom. Preferujem iba svetlé, ružovkasté, maximálne trblietkové laky na nechty, takže tento svetloružový bol jednoznačným výberom. Nechty dokonale zafarbí a prekryje už prvá vrstva a na nechtoch vydrží bez zlupovania niekoľko dní.

Druhým lakom na nechty je regenerátor nechtov od Four Seasons, ktorý mám z lekárne a tento má už skutočne iba ružovkastý nádych. Nechty sú spevnené, nelámu sa a sú scelené. Skutočne zázračný produkt, ktorý jednoznačne odporúčam každému, kto si chce svoje nechty vyživiť a spevniť.

Secret Key Fresh Nature Toner Rose recenzia

Tieto dva produkty síce na Notino nenájdete, pretože ide o vyslovene kórejské produkty, ktoré si objednávam z iného e-shopu, ale poviem vám, že ich milujem. Prvým produktom je It's Skin Babyface Aqua Gel Tint v červenkastom odtieni a druhým je Secret Key Fresh Narute Rose Floral Softening Toner určený pre všetky typy pleti. O týchto produktoch vám však porozprávam osobitne, v inom článku :-)

Rimmel Lasting Finish dlhotrvajúci rúž recenzia

Rimmel Lasting Finish Kate dlhotrvajúci rúž na pery v odtieni 107 je pravdepodobne mojím najobľúbenejším a najkvalitnejším rúžom na pery, aký som kedy mala. Nesmierne mi vyhovuje tento tmavší, bordovo-ružový odtieň, ktorý používam predovšetkým len ako lip tint. Nadchýna ma aj jeho sladkastá vôňa akoby lesných plodov. Vydrží pomerne dlho, bez akejkoľvek ujmy na svojej podobe, okolo 3 aj 4 hodín. Pery sú jemné, hydratované a lesklé.

Iným produktom na pery zobrazeným na hlavnej fotografii je hydratačný balzam na pery rebarbora a divoká višňa od Manufaktury. Celú túto kolekciu som taktiež už na tomto blogu recenzovala v osobitnom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára