Elizabeth Arden Sunflowers toaletná voda recenzia 🌻

Elizabeth Arden Sunflowers toaletná voda recenzia

Krásny sviatočný piatok želám všetkým ~ Dnes mám pre vás pravdepodobne asi prvý článok na tomto blogu, v ktorom vám prinesiem recenziu na toaletnú vodu Sunflowers pre ženy od značky Elizabeth Arden. K tejto značke som nikdy výrazne neinklinovala a jej produkty som nijako zvlášť nevyhľadávala.

Všetko v súvislosti s ňou išlo akosi pomimo mňa, až do súdneho dňa, kedy sa konal Blogger Meet v Košiciach. Tam na nás, blogerky, čakali darčekové taštičky s niekoľkými beauty produktmi, medzi ktorými bola práve aj táto vôňa. Prvé, čo som si pomyslela, bolo, že je žltá. Nechápte ma zle, ale ja žltú farbu jednoducho nemôžem :-D No a potom tie slnečnice, pod ktorými som si absolútne nedokázala predstaviť jej arómu.

Elizabeth Arden Sunflowers toaletná voda recenzia

Elizabeth Arden Sunflowers toaletná voda pre ženy v objeme 100 ml je, ako tkvie aj v jej popise na e-shope, jednoducho veľmi zmyselná a skutočne návyková vôňa, do ktorej sa okamžite zamilujete nielen vy, ale i vaše okolie! Som nesmierne rada, že som jej dala šancu a neposunula ju niekomu z rodiny či známych.

Veľmi by som to nakoniec ľutovala. Na e-shope Notino nájdete vôňu dostupnú v týchto veľkostiach → 100 ml (ktorú mám napokon i ja), 50 ml, 30 ml, 5 ml a taktiež 1 ml vzorku v prípade, ak by ste chceli vôňu vyskúšať pred jej samotnou kúpou.

Osobne mi táto vôňa pripomína svieže horúce letné dni plné sladkých kvetov, citrusov a slnečných lúčov. Ja a citrusové vône nie sme veľké kamarátky, ale túto si skutočne strážim! Pripadá mi skutočne anjelsky, a pod týmto prívlastkom si predstavte skutočne čokoľvek. Plánujem si ju zakúpiť aj v menšom balení, keďže 100 ml sklenené balenie nie je celkom praktické na nosenie v kabelke.

Po nanesení na oblečenie ju cítiť v prvotnej intenzite ešte zhruba dve hodinky, potom ju zacítite už iba príležitostne. Každopádne na oblečení je citeľná dokonca aj na druhý deň! Ak hľadáte niečo skutočne jedinečné, vrelo odporúčam sa nad touto vôňou aspoň zamyslieť :-)

Elizabeth Arden Sunflowers toaletná voda recenzia

Hlava ~
bergamot, broskyňa, citrón, kvet pomarančovníka, mandarínka, melón, palisander

Srdce ~
jazmín, koreň kosatca, osmanthus, ruža

Základ ~
ambra, céder, santalové drevo

Druh vône ~
kvetinová, ovocná

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára