Detské kozmetické produkty, ktoré milujem

Detská kozmetika na Notino

Krásnu sobotu želám všetkým ~ Dnes mám pre vás troška netradičný článok. Pôjde síce o kozmetické produkty, avšak tie, ktoré sú určené pre tých najmenších. Tuším som to tu už niekoľkokrát v nejakých článkoch spomínala - detská kozmetika jednoducho patrí k mojím najobľúbenejším. Používam ju často a veľmi rada.

Okrem rozkošných balení ponúka i zväčša sladké a delikátne detské vône, ktoré sa mi jednoducho páčia a cítim sa v nich oveľa viac svoja ako pri klasických produktoch. Celkovo mám i vo svojom veku rada detské veci, všelijaké hračky a bohvie čo ešte, čo by sa mohlo definovať ako detské. Dospelácky život ma nikdy nebavil, ja som jednoducho 159 centimetrový snílek žijúci vo svojom vlastnom svete.

Nemyslím si, že vek by mal byť prekážkou pri niečom, čo máte radi, čo vás baví a v čom sa jednoducho vidíte :) Pre niektorých ľudí to môže byť nepochopiteľné, avšak s takými ľuďmi, ktorí sa nad isté veci nevedia povzniesť a nesnažia sa druhého človeka ani len pochopiť a myslia si svoje, s takými ja kontakt neudržiavam a nemám oň ani záujem.

Každý sme nejaký - 100 ľudí, 100 chutí. Stačí iba štipka rešpektu voči záľubám toho druhého :) No, ale poďme už rovno na produkty, ktoré môžete vidieť na fotografii vyššie, a ktoré som objednávala z Notino ^^~

Johnson's Baby Wash and Bath upokojujúci šampón s levanduľou

Fialovkasté balenie a levanduľa? Toto spojenie je primárnym dôvodom, prečo som si na skúšku zvolila Johnson's Baby Wash and Bath upokojujúci šampón s levanduľou. Johnson´s Baby som akosi vždy mala istým spôsobom rada a dokonca mám pocit, že niekoľko rokov dozadu (mám na mysli skutočne viac rokov) nepoužívali mamičky takmer nič iné, ako tieto produkty. Ja osobne si ani nič iné z detstva nepamätám.

Som nesmierne rada, že Notino má túto značku vo svojej ponuke. Šampón sa nachádza v ľahkej plastovej fľaštičke a je priehľadný. Má veľmi sviežu vôňu, ktorá mi okrem levandule pripomína tiež nejaký bublifuk alebo niečo podobné. Ide o skutočne zaujímavú a príjemnú vôňu. Šampón je vcelku fajn - dokonale vlasy očistí a zbaví ich mastnosty, avšak mám pocit, že sú po použití akési suchšie ..

Johnson's Baby Wash and Bath upokojujúci šampón s levanduľou Johnson's Baby Wash and Bath upokojujúci šampón s levanduľou

Radox Kids Feel Enchanted sprchový a kúpeľový gél recenzia

Radox Kids Feel Enchanted sprchový a kúpeľový gél má na svojom balení prítomný motív princeznej Belly z rozprávky Kráska a zviera. Keď som bola malá, doteraz si spomínam na prvýkrát, kedy som ju uvidela. Predstavil mi ju bratranec, ktorý ju mal na DVD. Samozrejme, po jej zhliadnutí som v hlave nemala nič iné, iba ju.

Ak si ešte pamätáte, existoval časopis Princezné alebo tak nejako sa volal, v českom jazyku a tam sa tieto Disney princezné vyskytovali. Do svojho kufríčka s motívom Krtka som si ukladala vystrihnuté obrázky zobrazujúce motívy práve rozprávky Kráska a zviera.

Moja záľuba ale trvala iba dovtedy, kým mi ich mamina omylom nevyhodila do koša :-D Mami, ak toto čítaš, tento skutok ti nikdy úplne neodpustím! Za touto stratou som ronila slzy možno aj dva týždne, ba dokonca i viac! :-D

Radox Kids Feel Enchanted sprchový a kúpeľový gél je k pokožke veľmi jemný a šetrný. Obsahuje delikátnu vôňu ruží (♥), ktorá dokonale prevonia vašu pokožku. Má klasickú mierne priehľadnú mliečnu farbu a výborne pení! Balenie 400 ml vám vydrží skutočne úctyhodnú dobu.

Baylis & Harding Funky Farm pena do kúpeľa recenzia

Tretím produktom je Baylis & Harding Funky Farm pena do kúpeľa, ktorá sa nachádza v 500 ml plastovej fľaši vo svetlofialovej farbe. Na balení je vyobrazená rozkošná ovečka. Produkt neobsahuje parabény a taktiež by nemal spôsobovať slzy v prípade stretu s očami. Vôňou sa mi najviac pozdáva asi tento produkt - je lahodná, jemná, taká tá klasická upokojujúca detská harmančeková, mňam ♥ Pena do kúpeľa je priesvitná a výborne pení!

Baylis & Harding Funky Farm pena do kúpeľa recenzia

Bübchen Kids šampón a kondicionér 2 v1 recenzia

Posledným produktom je Bübchen Kids šampón a kondicionér 2 v1. Ružové balenie, tvar srdiečka, perleťový nádych a sladká jahodová vôňa, ktorá mi pripomína vôňu detskej pasty na zuby Perlička - čo viac si v mojom prípade želať? V spojení s vodou produkt veľmi dobre pení a využívam ho iba ako sprchový gél. Pokožka je po použití lahodne prevoňaná ešte niekoľko hodín potom ♥

Žiadne komentáre: