Jarné parfumy - Zahaľte sa do vône jari

Jarné vône a parfumy

Peknú stredu želám všetkým ~

Ale nám tie sviatky rýchlo zbehli, však? Do piatka máme odovzdať bakalársku prácu do nášho informačného systému a ani sa mi tomu nechce veriť. Darmo, starnem. Čo ma však ešte stále tieto mesiace napĺňa (a vďaka všetkým tým produktom a fotografiám, ktoré vo svojej zbierke mám, ešte aj dlho bude) je fakt, že vo vzduchu stále cítiť jar. Musím sa však priznať, že i napriek tomu, že teraz veľa takýchto parfumov nepoužívam, moje najmilšie sú jednoznačne ružové parfémy.

Aj dnešný článok s ňou bude spätý. Pôjde o akúsi inšpiráciu a tipy na vône, ktoré z môjho pohľadu k jari jednoducho patria. Pevne verím, že vás niektorí z produktov zaujme a možno práve jemu dáte v blízkej budúcnosti šancu. Ak sa chystáte zakúpiť si nový parfum čochvíľa, na e-shope Notino.sk máte možnosť vybrať si parfémy podľa zloženia. Šikovné, však?

• Mohlo by vás zaujímať ~ 22 dôvodov, prečo jednoducho milujem jar

Avon Naturals Blushing Cherry Blossom telový sprej recenzia

Avon Naturals Blushing Cherry Blossom telový sprej

Klasické telové spreje od Avonu sú veľmi obľúbené. Ich balenie je ľahké plastové a taktiež praktické. Objem spreja je zväčša 100 ml, čo je pomerne dosť, avšak jeho trvácnosť, keďže ide iba o sprej, je nízka. Na oblečení vydrží hodinku až dve v plnej intenzite. Vôňa tohto produktu je sladká, kvetinová, zľahka pudrová povedala by som. V ponuke nájdete široké množstvo vôní a ich kombinácií.

Manufaktura Rebarbora a Divoká Čerešňa toaletná voda recenzia

Manufaktura Rebarbora a Divoká Čerešňa toaletná voda

Jeden z mojich posledných prírastkov minulých týždňov nachádzajúci sa v klasickom sklenenom flakóniku, na aký sme pri Manu zvyknutí. Tažší sklenený flakón v sebe ukrýva 50 ml vône, ktorá je svieža, sladká, ovocno-kvetinková a energická.

Je to jednoducho nevšedná kombinácia rebarbory a divokej čerešne. Ako som už písala, pri tejto vôni si vždy pomyslím, že sa prechádzam nejakým rozkvitnutým skvostným sadom. Výdrž je v plnej intenzite badateľná približne prvé dve až tri hodiny, potom už iba príležitostne.

Prvé, čo ma na tejto vôni oslovilo, bol jej pekný kvetinkový flakónik a ľahký tyrkysový nádych. Skutočne ide o ozdôbku nejednej komody či toaletného stolíka s kozmetikou. Objem vône je 50 ml. Ihneď po aplikácii v nej cítim ľahký alkoholový opar, no ten sa však po chvíli vytratí.

Inak je to svieža, kvetinová, hravá vôňa, ktorá v sebe spája živosť hrušky, kvetinové tóny a mandľové kvety s fialkami. V prvotnej intenzite vydrží zhruba dve až tri hodiny, potom ju cítite už iba príležitostne.

Oriflame Sunkiss Garden toaletná voda recenzia

Oriflame Sunkiss Garden toaletná voda

Poslednou vôňou, ktorú vám dnes predstavím, a ktorá je v mojej zbierke parfumom najnovšia, je Sunkiss Garden. Opäť môžeme vidieť zaujímavý dizajn flakónika a fialovkastý nádych vône v objeme 50 ml. Momentálne je mojou neodlúčiteľnou spoločníčkou, ktorá vydrží dokonca aj niekoľko hodín. Vôňa je kombináciou pitaye, konvalinky a pižma, no ja osobne tam cítim grapegruitový opar.  Je to jednoducho svieža letná šťavnatá vôňa.

Aký je Váš najobľúbenejší jarný parfum? :)

Žiadne komentáre: