Travel essentials | Body Care

Batiste Fragrance Cherry suchý šampón pre objem a lesk recenzia

Pekný utorok želám všetkým ~ Neviem ako je to možné, ale až včera som si uvedomila, že február je už takmer preč! Úplne som zabudla na fakt, že tento mesiac je o čosi kratší ako tie ostatné. A keďže v nedeľu cestujem s M* opäť do Bratislavy, rozhodla som sa publikovať sčasti tematický článok s týmto výletom.

Osobne som človek, ktorý je schopný sa zbaliť aj na tri dni ako na tri mesiace. Trik je v tom, že to všetko dokážem nasúkať do menšieho priestoru, ha! Každopádne ide o veci, ktoré sú minimálne pre mňa dôležité a taktiež si radšej zoberiem aj niečo zbytočné ako to potom dokupovať na mieste. 


Čo sa týka kozmetiky, preferujem menšie cestovné balenia, ktoré sa do tašky hravo zmestia a veľmi ju nezaťažujú. Prvým produktom je Batiste Fragrance Cherry suchý šampón pre objem a lesk, ktorý si kupujem pravidelne, pretože ho v takejto forme nosievam aj do školy.

V prvom rade sa mi veľmi páči to retro vintage balenie, lahodná a sladká čeresňová vôňa a fakt, že vaše vlasy dokáže doslova prebudiť k životu za pár sekúnd. Čo mi ale na týchto suchých šampónoch od Batiste v poslednej dobe prekáža je fakt, že neminiem ani pol balenia a už tam toho bieleho púdru niet .. Čiže sa minie skôr, než by mal ..

Wilkinson Sword Xtreme 3 Beauty Sensitive recenzia

Jednorazové holiace strojčeky Wilkinson Sword Xtreme 3 Beauty Sensitive som na tomto blogu spomínala už niekoľkokrát. Ani po toľkých rokoch, čo ich používam, sa ich nehodlám v blízkej dobe vzdať. Obsahujú tri čepieľky pre dokonale a precízne holenie, ktoré sú také ostré, že vydržia niekoľko použití.

Regina Mono-Matic očné tiene s aplikátorom recenzia

Regina Mono-Matic očné tiene s aplikátorom som si objednala zo zvedavosti. Či nie sú náhodou podobné tým kórejským, ktoré sa používajú na zvýraznenie a rozjasnenie spodného viečka. Objednala som si odtieň 30, ktorý je na stránke vyobrazený ako pekná svetloružová farba, avšak .. To, čo mi prišlo, je akési svetlohnedé, možno nejaká vintage púdrová ružová. Každopádne to nie je presne tá, ktorú som očakávala. Z tohto produktu som teda sklamaná, ale na druhej strane som rada, že ho využije aspoň mamina :)

Regina Mono-Matic očné tiene s aplikátorom recenzia

Weleda Baby and Child šampón a sprchový gél pre deti recenzia

Ďalej tu máme niekoľko produktov od značky Weleda. Prvým z nich je tento žltý Baby and Child šampón a sprchový gél pre deti v jednom, ktorý som objednávala v 20 ml balení. Jeho vôňa je lahodná, prírodná, nechtíková. Pripomína mi takú tú lekárenskú vôňu. Má bielu farbu a gelovo-krémové zloženie. Je vhodný pre deti od 6 mesiacov, takže by mal byť šetrný aj k očiam. Vhodný aj na použitie pri atopickom ekzéme.

Weleda Mandľa sprchový krém a telové mlieko recenzia

Tieto dva ružové tuby sú z kolekcie Weleda Mandľa. Objednala som si sprchový gél a telové mlieko. Oba z nich sú jednoducho rozkošné. Ich konzistencia je krémovejšia a farba je biela. Vôňa týchto produktov je neskutočne lahodná, prírodná, mandľovo-marcipánová. Úplne som sa do nej zamilovala ♥

Nivea Fresh Natural Pocket Deodorant

Čo sa týka deodorantov, v poslednej dobe som sa vrátila k používaniu týchto klasických. Akonáhle som však objavila túto vreckovú verziu Nivea deodorantov, nemohla som odolať! Sú oveľa menšie a ľahšie ako tie klasické, takže v kabelke nezaberú veľa miesta a ani ju tak veľmi nezaťažia. Ako stvorené na cestovanie!

Bioderma Sensibio H2O Micelárna voda

Bioderma Sensibio H2O Micelárna voda je v tomto prípade už skutočne posledným produktom, ktorý si so sebou v rámci starostlivosti o telo vezmem. I keď táto micelárna voda súvisí skôr s pleťou. Poslúži nielen ako odličovať mejkapu, ale taktiež ako čistiaci produkt a ľahké tonikum. Používam ju už niekoľko rokov a tiež sa jej neplánujem v blízkej dobe len tak vzdať :)

23 komentárov:

  1. These definitely look like great products to have on hand!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful shot!
    I use Batiste too, especially when I travel, it's super useful ! <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné produkty :) Jen je škoda, že tě ta tužka zklamala :/

    http://marionete.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great reviews here I love that these products are of good quality and they are affordable too xoxo Cris
    http://photosbycris.blogspot.com/2019/02/the-ruby-collection-luxury-holiday.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love that dru shampoo
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem veľmi pekne :)
    Škoda no :( Ale potešila aspoň maminu! :D
    Asi to tak malo byť, haha.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I too like to carry smaller size products for my travel.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Like your blog. It was really great post. You have explained tips properly. Thanks for posting.

    Nahid | https://bestclicknow.com/conditioners-dry-damaged-hair/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That is my go-to dry shampoo! :)

    Hoping your week is going well :) The weekday wear linkup is live on my blog, I'd love you to join! :)

    Away From The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I want to try the Batiste dry shampoo, I've heard a lot about it.
    www.busyandfab.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Thank you very much! ^^~
    Hope you will have a great week too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Your blog is just beautiful
    jadieegosh

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I know only Batiste and I really like their products:) Regards:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Amazing products! Nice review and photos ;)

    www.imdollka.pl

    OdpovedaťOdstrániť