Zimné novinky I Heart Revolution

I Heart Revolution novinky

Pekný utorok želám všetkým ~

Ako sa dnes máte? Ja sa mám pomerne skvelo. Momentálne sedím v práci, pretože dnes sa v rámci nášho ročníka a odboru nekonala žiadna výučba. Som však spokojná, pretože si môžem ešte čo-to do sviatkov privyrobiť. V piatok ma čaká zápočet zo syntaxe, v pondelok z morfológie a v stredu z dejín európskych civilizácii.

Želám si, aby to bolo už všetko úspešne za mnou a ja som si mohla cez sviatky aspoň trochu vydýchnuť (ten pocit, keď si vetu po sebe prečítate ešte niekoľkokrát a hútate nad tým, o aké súvetie ide, analyzujete spojky nachádzajúce sa v ňom a rozmýšľate a schéme zápisu. Profesionálna deformácia či ako?). Budem síce vytrvalo pracovať na dokončení svojej bakalárskej práce, avšak rada by som sa tiež už konečne začítala do nových kníh, ktoré som si zakúpila. Oddych je skutočne to, čo v túto chvíľu potrebujem ako soľ.

Najradšej by som bola, keby aj tie Vianoce prišli skôr. Rada by som sa už stretla s rodinou a známymi, podarovala im darčeky, zapojila sa do plodných konverzácii o všetkom a ničom, vychutnávala si lahodné jedlo, nasávala vianočné vône z každej strany, relaxovala pri vianočných filmových klasikách ..

A keď som už opäť, a v rámci tohto článku konečne (!), zaviala svoje myšlienky k Vianociam, dnes som si pre vás pripravila doružova ladenú koláž produktov, na ktoré som narazila popri skúmaní e-shopu Notino.sk, keď som ešte vyberala jedny z posledných vianočných darčekov pre svojich blízkych.

Darujte dvakrát viac darčekov! Nakúpte v určitej hodnote, zaregistrujte sa so svojou objednávkou vo formulári a vyhrajte hodnotu svojej objednávky späť, vo forme voucheru! Každý deň žrebujeme zo zapojených objednávok z predchádzajúceho dňa.

Od I Heart Revolution, sesterskej značky Makeup Revolution London, priznám sa, nemám vo svojej kozmetickej zbierke zatiaľ ešte nič. O tejto podznačke som informovala už v článku publikovanom pred niekoľkými mesiacmi. Odvtedy sa sortiment ponúkaného tovaru podstatne rozšíril. Zaujímavé a oku lahodiace sú predovšetkým dve OBROVSKÉ kozmetické sady pozostávajúce z niekoľkých produktov. Osobne ma viac zaujala Chocolate Heart, ktorej tvar je neskutočne krásny ♥

Kozmetická sada I  Heart Revolution Heaven obsahuje ↓
- rozjasňovač Candy Cane Heart 10 g
- rozjasňovač Apple Cinnamon Heart 10 g
- rozjasňovač Snowflake Heart 10 g
- rozjasňovač Gingerbread Heart 10 g
- rozjasňovač Marzipan Heart 10 g

Kozmetická sada I Heart Revolution Chocolate obsahuje ↓
- paletu očných tieňov Red Velvet 18 g
- paletu očných tieňov Peanut Butter Cup 18 g
- paletu očných tieňov Praline Chocolate 18 g
- bronzer Chocolate Heart 10 g

I Heart Revolution Angel Heart metalický lesk na pery
- dostupný v odtieňoch: Heavenly, Cherub, Halo, White Wings

I Heart Revolution Angel Heart rozjasňovač
- sa nachádza v príznačkom ♥-čkovom balení a celkovo pozostáva z piatich odtieňov, farieb, ktoré môžete použiť jednotlivo, alebo aj súčasne

I Heart Revolution NOW That’s What I Call Makeup paletka očných tieňov
- dostupné vo variantoch 00s, 80s, 90s, očné tiene sú, ako si môžete všimnúť, vyskladané ako farebné ekvalizéry

I Heart Revolution Rainbow Paste pasta na vlasy
- je vhodná pre všetkých tých, ktorí by svojim vlasom radi dodali nevšedný farebný nádych, dostupné v odtieňoch: Pink Cloud, Silver Angel, Deep Sea Green, Red Flame, Purple Wings

I Heart Revolution Rainbow Shots vymývajúci sa šampón na vlasy
- dostupné v odtieňoch: Lilac Dreams, Sweet Peach, Silver Angel, Frosted Ice Blonde, Beach Babe Blue, Pink Universe

Žiadne komentáre: