Manufaktura Sedmokráska Pleťové Krémy Recenzia

Manufaktura Sedmokráska Pleťové Krémy Recenzia

Pekný piatok želám všetkým ~

Máme tu opäť ďalší koniec pracovného týždňa a ja sa k vám prihováram s recenziou na produkty Manufaktura. Tieto sedmokráskové novinky som dostala za účelom recenzie. Pôvodnú sedmokráskovú kolekciu (prvá časť, druhá časť) som vyskúšala už pred dvoma rokmi! Neuveriteľné, ako ten čas letí a ako dlho už s Manufakturou spolupracujem!

Tentokrát sa mi ušli na recenziu denný anti-pollution pleťový krém a nočný anti-aging pleťový krém. Čo je na týchto krémoch skvelé je predovšetkým ich eko náhradná náplň, ale o tom sa dočítate až v riadkoch nižšie :-)

*   p r o d u k t y   p o s k y t n u t é   z a   ú č e l o m   r e c e n z i e

Manufaktura Sedmokráska Pleťové Krémy Recenzia

Oba varianty pleťového krému majú minimalistické balenie. Prv som si myslela, že ide o sklenené nádobky, avšak ide o klasický priehľadný plast. Na druhej strane sa nemusíte báť, žeby bolo balenie nejako ťažké alebo sa nedajbože rozbilo. Prekvapená som však bola v tom momente, keď som v balíčku objavila aj náhradné náplne každého z nich.

Pôvodné priehľadné balenie vám teda ostáva a vy si v prípade, ak plánujete produkt znova používať, zakúpite už iba náhradné vnútro, v ktorom sa nachádza samotný produkt. Po použití celého balenia pôvodný kalíšok jednoducho vyberiete a na jeho miesto vsadíte nový.

Manufaktura Sedmokráska Pleťové Krémy Recenzia

Jednoduché, ale zato inovatívne, nemyslíte? Od júna do konca júla však platí špeciálna akcia! Ak si zakúpite oba varianty krémov (denný aj nočný), zadarmo si k nim môžete vybrať jeden náhradný kalíšok ♥

Čo je na týchto priesvitných obaloch taktiež skvelé je fakt, že obsahujú dno. Ak teda spotrebujete kalíšok a nechcete si dokúpiť ďalší, môžete si tam jednoducho namiešať vlastný alebo presunúť iný krém podľa svojho uváženia ♥ To isté platí o kalíšku samotnom, ktorý taktiež nemusíte bezhlavo vyhodiť, ale ho na niečo znova použiť.

Manufaktura Sedmokráska Pleťové Krémy Recenzia

Manufaktura Sedmokráska denný ochranný pleťový krém recenzia

Denný ochranný pleťový krém Sedmokráska má ľahký ružovkastý nádych. Primárnymi zložkami tohto produktu sú výťažok zo sedmokrásky a ovsa. Krém je klasickej bielej farby a jeho konzistencia je ľahká, vodnatá. Stačí ho preto naniesť veľmi málo a stále je ho dosť na pokrytie celého povrchu tváre.

Rýchlo sa do pokožky vpíja - už po niekoľkých krúživých pohyboch - a zanecháva ju zamatovo hebkú, dôkladne hydratovanú, dôsledne chránenú pred vonkajšími vplyvmi a zľahka zmatnenú. Výborne poslúži aj ako báza pod mejkap.

Vďaka svojej ľahkej konzistencii a zľahka osviežujúcemu efektu pri nanášaní je tiež vynikajúcim produktom pre letnú hydratáciu pleti. Jeho vôňa je totožná s vôňou ďalších produktov z kolekcie Sedmokráska. Jemná, ktorá po chvíli pominie.

• 98,72% ingrediencií je prírodného pôvodu
• netestovaný na zvieratkách ♥
• vegánsky produkt

Manufaktura Sedmokráska denný ochranný pleťový krém zloženie

Manufaktura Sedmokráska nočný omladzujúci pleťový krém recenzia

Nočný omladzujúci pleťový krém Sedmokráska je ladený do svetlosivej farby. Nočný variant obsahuje predovšetkým extrakt zo sedmokrásky a kyselinu hyalurónovú. Krém pleť po náročnom dni upokojí a mal by tiež napomáhať tvorbe kolagénu a elastínu. Konzistencia tohto krému je, povedala by som, o čosi hustejšia a taktiež sa do pokožky vpíja o čosi dlhšie.

Pleť už nie je zmatnená, ale prirodzene pekne lesklá. Nočný krém na vašej pleti zanechá trošku hrubšiu vrstvu, ktorá ju bude vyživovať počas celej doby spánku. Pleť je po nanesení produktu nielen hebká a jemná, ale jej povrch je taktiež zľahka vyhladený. Vôňa tohto produktu je totožná s vôňou sedmokráskových produktov.

• 98,20% ingrediencií je prírodného pôvodu
• netestovaný na zvieratkách ♥
• vegánsky produkt

Manufaktura Sedmokráska nočný omladzujúci pleťový krém zloženie

Ak mám byť úprimná, z krémikov som nadšená - ale! Moja pleť je mastná, citlivá a k tomu ešte náchylná na tvorbu akné. V niektorých prípadoch používania týchto krémov som spozorovala zhoršenie stavu svojej pleti, t. j. upchanie pórov a následnú tvorbu pupienkov. Keď som však bližšie skúmala ich zloženie, hneď mi všetko dávalo zmysel. Moja pleť totiž nie celkom dobre vychádza so zložkou Butyrospermum Parkii, teda s bambuckým maslom.

Túto zložku obsahujú oba sedmokráskové krémy. V nočnom variante je dokonca medzi prvými jeho zložkami, čo napokon korešponduje aj s jeho hustejšou a mastnejšou konzistenciou. Bambucké maslo, i napriek jeho prospešným účinkom, v produktoch vyslovene nevyhľadávam. Viem totiž, že pre moju pleť nie je až tak prospešné. Avšak ako vždy vravím - koľko pletí, toľko chutí. V niektorých produktoch mi napríklad vôbec neprekáža.

V rámci kozmetiky - a vlastne všetkého, keď si to tak vezmeme - záleží na mnohých faktoroch, ktoré napokon determinujú fakt, či konkrétny produkt pleti vyhovuje alebo nie. Tieto krémy plánujem ešte zopárkrát vyskúšať. Ak sa mi však opäť potvrdí, že stoja za zhoršením stavu mojej pleti, podarujem ich mamine, keďže ona má úplne odlišný typ pleti a jej vyhovuje takmer všetko :-)

34 komentárov:

  1. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Holaaa!!!
    Tento produkt som nevedel, ďakujem za jeho zdieľanie: D

    Visita mi blog ♥ 穛 S4Ku SEK4i®

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thanks for visiting my blog:)
    This product looks interesting.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lovely products!
    Thank you for visiting my post! Enjoy your weekend!
    Dimi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Everything looks really beautiful! I hope you have a wonderful weekend.
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. What a great product! The packaging looks really cute

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Manufakturu miluju, kupuju vždycky babičkám na Vánoce, ale zdá se mi, že podražili, nebo jestli je to jen můj pocit? Takhle sedmikrásková kolekce je úžasná, ikdyž produkty samy o sobě mají dobré, ale mě spíš vždycky nalákají na ty jejich balení, jsou krásný! :))

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, darmo, je to jedna z mála takýchto originálnych a tradičných kozmetík s príbehom. A áno, taktiež mám ten pocit, ale možno to bude práve aj momentálnou krízou, kto vie.

      Tie balenia sú skutočné skvosty ♥ Mne pripadajú také retro-vintage-niečo ♥ A hlavne sú minimalistické, čo sa mi na nich veľmi páči. Dokonalé aj ako dekorácia do kúpeľne či na toaletný stolík ♥

      Odstrániť
  7. Sounds awesome!

    Xoxo.
    www.coresdovicio.com.br

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hezka recenze, na produkty teto rady mam zalusk uz delsi dobu. Manufakturu miluji jako jednu z mala z ceskych znacek.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nice display of products. Thanks for your visit.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. It is a good product and seems to be sought after by many people because of its ability to inhibit premature aging lines on the face.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky mám tyhle dva krémy. :) A přijdou mi fajn. Lehké, pěkně voní a dělají co mají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som posunula aj ten denný mamine. Nakoniec mi nevyhovoval ani ten :-)

      Odstrániť
  12. Produkty ma zaujali a to balenie vyzerá naozaj super.
    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť