Bytové doplnky Bonami

Nástěnná reprodukce na plátně Claude Monet


* produkty poskytnuté za účelom recenzie


Čo pre vás znamená domov? V akom prostredí sa cítite doma? Kam sa radi vraciate?

Pre mňa znamená domov množstvo rozličných vecí. Domov je pre mňa miestom, kde sa cítim štastne, bezpečne a kam sa rada vraciam. Domov je pre mňa útočiskom, kde môžem byť sama sebou, v pokoji sa rozvíjať a venovať čas aktivitám, ktoré ma napĺňajú. Miestom, kde si môžem v tichu odpočinúť. A napokon miestom, kde panujú moje pravidlá. Myslím si, že väčšina z nás to má podobne.

Dôležitým aspektom je pre mňa aj to, ako konkrétny priestor vyzerá a pôsobí. Akú energiu a pocit vyžaruje. Vynikajúcim spôsobom, ako si svoj domov prispôsobiť podľa svojich predstáv je zvoliť bytové doplnky a dekorácie, ktoré vás nejakým spôsobom vystihujú, alebo sa vám jednoducho páčia. Nemusia vyslovene slúžiť na nejaký účel. Postačí, ak dotvárajú celkové prostredie a atmosféru.

Vďaka nedávnej spolupráci s Bonami som mala opäť možnosť do svojho domova vniesť zopár nových bytových dekorácií, ktoré mi pobyt v ňom spríjemňujú o čosi viac. A keďže som predovšetkým praktický človek, väčšina produktov, ktoré som si objednala z Bonami, nielenže vyzerá pekne, ale aj spĺňa aj konkrétny účel.


Mohlo by vás zaujímať: Jarné bytové novinky Bonami


Bytové doplnky a dekorácie Bonami

Alebo čo sa nachádzalo v mojom košíku.

  • Nástenná reprodukcia na plátne Claude Monet
  • Fialová posteľná bielizeň z bavlneného saténu Cotton House Penny
  • Bavlnený vankúšik Mr. Fox Son Monde
  • Úložný box Domopak Bon Ton
  • Pohár na červené víno Brandani Crystal
  • Forma na pečenie na torty Metaltex Springform, ø 26 cm
  • Vreckové kozmetické zrkadielko s hrebeňom Green Gate Asta

Nástěnná reprodukce na plátně Claude Monet


Monetove lekná

Ako som už v jednom z predošlých článkov spomenula, láska k výtvarnému umeniu sa vo mne začala formovať už v detstve. Vždy som bola fascinovaná akýmikoľvek maľbami a uchvátená ich vzhľadom - zámer na detaily, kompozícia, hra svetla s tieňom, kombinácia farieb a vlastne celkové stvárnenie momentu, ktorý v tej chvíli umelec svojimi očami pozoroval.

Impresionistické obrazy ma vždy chytia za srdce, pretože pôsobia veľmi autenticko a realisticky. Zachytávajú predovšetkým prírodu a každodenný, neštylizovaný život. V impresionizme prevláda túžba o zachytenie momentu presne tak, ako ho vidí a vníma umelec a aké pocity v ňom konkrétna skutočnosť vyvoláva. Vyznačuje sa krátkymi ťahmi štetca a pokiaľ nedodržíte určitý odstup od výtvarného diela, praktický ani neviete, čo znázorňuje. Magické.


Nástěnná reprodukce na plátně Claude Monet


A presne magický dojem vo mne vyvoláva nástenná reprodukcia na plátne Claude Monet s rozmermi 45 x 70 cm, ktorá zobrazuje lekná v rybníku odrážajúcom svetlo. Obraz hrá rozličnými farbami a ich odtieňmi, ktoré zachytávajú autentickú atmosféru prostredia. Vždy, keď sa naň zahľadím, predstavím si, že sa nachádzam v centre diania. Ide o jeden z mnohých obrazov zo série.

Obraz je vytlačený na plátne natiahnutom na drevenom ráme. Presne ako pokračuje popis na Bonami, reprodukcia dodá vášmu domovu pocit, aký zažijete vo svetových galériách. Ten môj odpočíva na bielej komode, s ktorou vytvára oku lahodiaci kontrast.


Fialové povlečení z bavlněného saténu Cotton House Penny

Spánok medzi kvetmi

Dokonalý spánok pre mňa spočíva nielen v ortopedickom vankúši a pohodlnom, zľahka tvrdšom matraci. Dôraz kladiem aj na príjemnú a pohodlnú posteľnú bielizeň. Do oka mi Bonami padla fialová posteľná bielizeň z bavlneného saténu Cotton House Penny, ktorú som zvolila v rozmeroch 140 x 200 cm. Sada obsahuje obliečku na paplón a zároveň aj na menší aj väčší vankúš. Získala si ma predovšetkým svojou farebnou kombináciou, ktorá je síce výrazná, ale na druhej strane zľahka tlmená. Romantický kvetinový vzor je len čerešničkou na torte. Bavlnený satén je zľahka lesklá a pevná látka, ktorá je na dotyk príjemná a dotvára pocit luxusného vzhľadu. Vďaka svojej termoregulačnej vlastnosti je vhodná na využitie po celý rok, takže bezsenné letné noci budú minulosťou.


Fialové povlečení z bavlněného saténu Cotton House Penny

Bavlněný polštářek Mr. Fox Son Monde


Malý princ

Bavlnený vankúšik Mr. Fox Son Monde s rozmermi 40 x 30 cm sa skvelo vyníma nielen v izbe pre najmenších, ale aj tých starších. Malý princ je najznámejšie dielo francúzskeho spisovateľa menom Antoine de Saint-Exupéry. Rozprávková knižka je určená predovšetkým pre detských čitateľov, avšak ponúka množstvo životných lekcií a zamyslení sa aj pre dospelých. Ak sa nemýlim, knihu mi darovala moja krstná a dlhé roky mi, priznám sa, ležala na poličke. Počula som na ňu ale nesmierne pozitívne ohlasy a rozhodla som sa jej dať šancu. Príbeh ma okamžite pohltil a v mnohých veciach mi otvoril oči. Doteraz je to jedna z mojich najobľúbenejších knižiek. Vankúšik je vyrobený zo 100% bavlny a môže sa taktiež prať. Maximálne však na 40°.


Úložný box Domopak Bon Ton

Všetko na jednom mieste

Pokiaľ vlastníte pomenej kusov nábytku rovnako ako ja, určite vo svojej domácnosti oceníte úložný box Domopak Bon Ton s rozmermi 25 x 45 cm. V mojej domácnosti má všetko svoje miesto. Neznesiem neporiadok, pretože v takomto prostredí nedokážem robiť akúkoľvek činnosť. Navyše úložné boxy sú skvelá vec, pokiaľ nemáte dostatok úložného priestoru a svoje veci radi organizujete. Najprv som rozmýšľala nad tvrdým plastovým boxom, avšak moja posteľ je pomerne nízka a väčšina boxov sa pod ňu svojimi rozmermi nezmestí.

V prípade tohto úložného boxu od značky Domopak sa však nemusím báť, pretože jeho výška závisí od množstva vecí, ktoré doň uložím. Chráni nielen pred prachom, ale aj moľami. Je vodeodolný a vyrobený z materiálu, ktorý môžete vyprať. Skadujem v ňom momentálne posteľné prádlo a deky, vďaka čomu sa mi uvoľnilo množstvo priestoru v komode.


Úložný box Domopak Bon Ton


Pečicí forma na dorty Metaltex Springform


Vôňa domova

Presúvame sa k doplnkom určeným do kuchyne. Prvým z nich je forma na pečenie tort a koláčov Metaltex Springform s priemerom až 26 cm a výškou 3,6 cm. Ide o klasickú čiernu formu, ktorá podrží vytvorené cesto pokope a vykúzli vášmu pokrmu pekný okrúhli tvar. Aj napriek svojej ľahkej hmotnosti pôsobí odolne a pokiaľ ju budete správne používať, určite vám nejaký čas vydrží. Má odnímateľné dno, ktoré rada používam následne ako podnos. Nie je však vhodná do umývačky riadu. Úprimne netuším, či má alebo nemá nepriľnavé dno, každopádne ja formy vždy pre istotu vymasťujem a vysypem múkou :-)


Sklenička na červené víno Brandani Crystal


Štýlové a elegantné popíjanie

Alkohol nepijem, každopádne pohár na červené víno Brandani Crystal mi okamžite padol do oka. Je to skvost, ktorý sa bude pekne vynímať všade, kam ho odložíte. Pohár vyrobený z krehkého zdobeného skla pochádza od talianskej značky Brandani a má objem až 268 ml. Je vhodný aj do umývačky riadu. Navodí okamžitý pocit luxusu a ja z neho jednoducho milujem popíjať čistú vodu alebo rozličné ovocné šťavy ♥


Kapesní kosmetické zrcátko s hřebenem Green Gate Asta


Romantika na cestách

Úplne posledným produktom, ktorý vám v tomto článku ukážem, je kozmetické zrkadielko s kefou na vlasy Green Gate Asta. Vďaka svojmu malému kompaktnému tvaru sa zmestí do každej kabelky a vy so sebou nemusíte zbytočne nosiť dva rozličné predmety. Ideálne predovšetkým do menších kabeliek, v ktorých nezaberie veľa miesta. Zaujalo ma svojím romantickým, zľahka vintage pôsobiacim vzhľadom. Na Bonami ho nájdete aj v modrom variante s odlišnou kvetinovou potlačou. 


Kapesní kosmetické zrcátko s hřebenem Green Gate Asta

4 komentáre:

  1. I love this post! Home is definitely meant to be a place of safety, joy, and comfort. All of these items are so beautiful. What a gorgeous space you have created!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much for such a sweet and lovely comment ♥ Yes! Right decor can make a huge difference!

      Odstrániť
  2. Pořídila sis krásné kousky, občas je potřeba udělat si radost. :) To povlečení je nádherné. :)

    OdpovedaťOdstrániť